Kto sprowadzi z zachodu ?

Data: 2009-05-14 23:12:18
Autor: fuen
Kto sprowadzi z zachodu ?
Czy mozecie polecic jakies firmy/osoby, ktore zajma sie wyszukaniem i sprowadzeniem samochodu na zachodzie ?

zaraz zaraz - a to nie jest teraz tak ze ludzie z zachodu  przyjezdzaja do nas kupowac auta ?

Data: 2009-05-14 14:37:00
Autor: przemek.jedrzejczak
Kto sprowadzi z zachodu ?
//a jak myślisz ile kosztuje takie sprawdzenie auta tzn samo
podjechanie do handlarza, pobieżne sprawdzenie auta <0,5h,
zweryfikowanie tego co stoi w ogłoszeniu, sprawdzenie książki ...

licząc, ze szukasz w obrębie tylko 50 km masz min. 40-60 minut na sam
dojazd (<->) czyli zakładam 2h na auto, przed paroma laty płaciłem 50
euro od sztuki (po znajomości) i szukaliśmy tylko w obrębie jednego
miasta, extrasy: jazda próbna, VIN, kontakt z poprzednim właścicielem
płacisz dodatkowo

//PS. mialem kontakt z pewna firma, ktora dzialala w "ten sposob", ale
z rozmowy wywnioskowalem, ze robia to w wolnych chwilach. W ofercie
sami
od siebie "gwarantowali" wszystko, ale na pytanie o szczegoly gwarancji odpowiadali, "to, co widac".

może jakiś magik potrafi z tego wyżyć, ja nie znam nikogo takiego

//Nie chcieli dac gwarancji na to, ze auto przejedzie 1000km, ani
wykonac przegladu w niemieckim serwisie przed ostateczna decyzja. Ja o
te gwarancje nie pytalem, ale jak zaczeli to pociagnalem temat i
dziwnie sie skonczylo...

auto musi dojechać na kolach do Polski :-) a gwarancja ? teraz czasem
przy droższym aucie nawet Turek daje Dekra Siegel (sorry bez
tłumaczenia) http://www.dekra.de/978?teaser=1 i to normalnie musi
wystarczyć jak masz poważne podejrzenia lepiej odpuścić, szkoda czasu
i pieniędzy

P.

Data: 2009-05-14 23:37:10
Autor: jack
Kto sprowadzi z zachodu ?
> Czy mozecie polecic jakies firmy/osoby, ktore zajma sie wyszukaniem i > sprowadzeniem samochodu na zachodzie ?

zaraz zaraz - a to nie jest teraz tak ze ludzie z zachodu  przyjezdzaja do nas kupowac auta ?
Proponuje raczej wschód-Kiedyś czytałem ze na litwie jest większy wybór i lepsza
jakość bo sprowadzają hurtowo.
pozdro.jack

--

Kto sprowadzi z zachodu ?