Kto stał za śmiercią Pańki?

Data: 2009-10-14 09:06:16
Autor: Prawusek
Kto stał za śmiercią Pańki?
"jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> wrote in message
news:hb3rjb$8hr$1news.interia.pl...

Poseł I kadencji Sejmu z Katowic, postać znana z wielkiej uczciwości i
kompetencji, niezwykle ceniony na Śląsku - zginął 7 października 1991 roku
Słostowicach na trasie szybkiego ruchu Warszawa - Katowice. Rządowa
lancia,
którą jechał, rozpadła się na dwie części. Od początku istnieją
podejrzenia,
że nie był to zwykły wypadek, ale zamach na jego życie. Kilka dni później
Pańko miał przedstawić Sejmowi raport na temat nieprawidłowości związanych
FOZZ.
Nie jestem fanem PIS-u i CBA ale takie mi się skojarzenia nasunęły z
niedawną rocznicą tej śmierci.

Jak we wszystkim, co w Polsce złego - zasługa parchactwa.

Kto stał za śmiercią Pańki?