Kto stoi za Og贸rek?

Data: 2015-01-28 23:47:58
Autor: Lord Donald
Kto stoi za Og贸rek?
No dobra Wojdak jak ju偶 krytykujesz to zaprezentuj swojego De-Bula b臋dzie ci 艂atwiej, rz膮dzi艂 5 lat, a wi臋c oprzesz na faktach jego zas艂ugi, we藕 jego program z prze 5 lat i nowy na kolejne co wsp贸lnie ze swoimi kolegami z PO zrealizowa艂, jakim to wspania艂ym gospodarczo krajem si臋 stali艣my a co zasta艂 jak go mianowali na prezydenta, mo偶e nas przekonasz. My nie ukrywamy 偶e w stosunku co do Magdy mamy nadziej臋, ty masz fakty w stosunku co do De-Bula, zapewne jak Og贸rkowa nie spe艂ni swoich obietnic to b臋dziemy ja podobnie krytykowa膰 jak teraz De-Bula, ale mo偶e si臋 mylimy mo偶e jeste艣my tam gdzie obieca艂 De-Bul tego nie widzimy, o艣wie膰 nas a nie prowad藕 tej kampanii oszczerstw jak nie masz podstaw. Co do Dudy si臋 nie wypowiadam bo tak偶e nie rz膮dzi艂 nie wiem co b臋dzie, ale jako kandydat z PiS nie wzbudza mojego zaufania, pisuary tak偶e obiecali wiele a co zrobili to maj膮c swojego prezydenta, premiera i siln膮 koalicj臋 starali si臋 o wi臋cej w艂adzy nie robi膮c nic.

Data: 2015-01-29 00:28:04
Autor: boukun
Kto stoi za Og贸rek?
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mabout$2lm$1speranza.aioe.org...
[...]

Podwy偶szy艂 wraz z Tusekiem i POsra艅cami Polakom wiek emerytalny do 67 lat, m臋偶czyzn okradli z dw贸ch, a kobiety z siedmiu lat emerytury...
Przypominam, od pocz膮tku PRLu by艂o odpowiednio 65 i 58 lat...

boukun

Kto stoi za Og贸rek?