Kto stoi za atakami na Małgorzatę Wassermann? "Prowadzona jest wobec mnie paskudna gra"

Data: 2018-09-30 17:14:42
Autor: Lord Donald
Kto stoi za atakami na Małgorzatę Wassermann? "Prowadzona jest wobec mnie paskudna gra"
Kto stoi za atakami na Małgorzatę Wassermann? "Prowadzona jest wobec mnie paskudna gra"

     Prowadzona jest wobec mnie paskudna gra, nasilająca się zwłaszcza w okresach wyborczych

- powiedziała poseł Prawa i Sprawiedliwości, mecenas Małgorzata Wassermann. Kandydatka na urząd prezydenta Krakowa opowiedziała WPIS o brutalnych atakach na jej osobę w związku z jej aktywnością publiczną.

https://wpolityce.pl/polityka/414267-kto-stoi-za-atakami-na-malgorzate-wassermann

Data: 2018-09-30 17:58:55
Autor: Pajdak
UB-ek  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:poqp91$b1p$1gioia.aioe.org...
Kto stoi za atakami na Małgorzatę Wassermann? "Prowadzona jest wobec mnie paskudna gra"

Nie chcą jej wymienić wanny? ;-))))

--
Pajdak

Kto stoi za atakami na Małgorzatę Wassermann? "Prowadzona jest wobec mnie paskudna gra"