Kto stoi za nagonką na Pospieszalskiego za ujawnienie zdrajcy

Data: 2011-12-14 14:35:04
Autor: Obserwator
Kto stoi za nagonką na Pospieszalskiego za ujawnienie zdrajcy

Po programie „Jan Pospieszalski: Bliżej”, w którym mówiono o dokumencie
historycznym demaskującym Bronisława Geremka, rozpoczął się frontalny atak na
Jana Pospieszalskiego. ...narodu polskiego: Bronislawa Geremka.

Sygnał do nagonki dała Fundacja im. Bronisława Geremka, która wystosowała do
TVP list potępiający "perfidne" działania dziennikarza. Portal Niezalezna.pl
sprawdził, kto stoi za tą nieznaną dotąd szerzej instytucją.

Niespodzianki nie było. We władzach fundacji, która ma działać "na rzecz
rozwoju instytucji społeczeństwa obywatelskiego i kształtowania postaw
społecznych", zasiadają mianowicie:

- Adam Michnik - redaktor naczelny "Gazety Wyborczej"
- Helena Łuczywo - była wiceprezes Agory, dziennikarka związana z "GW"
- Mikołaj Dowgielewicz - urzędnik obecnego rządu, sekretarz stanu ds.
europejskich MSZ
- Jacek Dubois - adwokat, znany m.in. z bronienia gangsterów z mafii pruszkowskiej
- Jacek Krawiec - prezes PKN Orlen
- Tadeusz Mazowiecki - były premier, współtwórca Unii Demokratycznej i Unii
Wolności
- Adam Rotfeld - były minister spraw zagranicznych. W znajdujących się w IPN
dokumentach SB figuruje jako kontakt operacyjny pod czterema pseudonimami:
„Rauf”, „Rad”, „Ralf” i „Serb”
- Aleksander Smolar - prezes Fundacji Batorego, były członek Związku Młodzieży
Socjalistycznej, PZPR, Unii Demokratycznej i Unii Wolności
- Maciej Witucki - prezes Telekomunikacji Polskiej

Ciekawa jest też lista partnerów Fundacji im. Bronisława Geremka - znajdujemy
na niej niezwykle zasłużone "na rzecz rozwoju instytucji społeczeństwa
obywatelskiego i kształtowania postaw społecznych" Fundację Ryszarda Krauzego,
Agorę Holding czy spółkę EuRoPol GAZ, która wraz z rosyjskim Gazpromem Export
funduje stypendia naukowe dla doktorantów Uniwersytetu Warszawskiego.

http://niezalezna.pl/20374-kto-stoi-za-nagonka-na-pospieszalskiego

Data: 2011-12-14 15:13:11
Autor: brat_olin
Kto stoi za nagonką na Pospieszalskiego za ujawnienie zdrajcy
On 14 Dec, 15:35, " Obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Po programie &#8222;Jan Pospieszalski: Bliżej&#8221;, w którym mówiono o dokumencie
[...]

&#8222;Rauf&#8221;, &#8222;Rad&#8221;, &#8222;Ralf&#8221; i &#8222;Serb&#8221;
[...]

Czy Bolek z Niesiolem juz potepili p. Janka, czy dopiero jutro?

O, z GWna samego tu pisza..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-12-14 23:48:47
Autor: Obserwator
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):
Czy Bolek z Niesiolem juz potepili p. Janka, czy dopiero jutro?

nie mam pojecia. Moze ty cos wiesz, bo kiedys pisales, iz znasz kogosc kto ma
podsluch w wychodku w Pismie Swietym z Czerskiej.

O, z GWna samego tu pisza..

a to jest jakis problem? nie sadzilem, ze ty bracie olin, jako rozumny
naukowiec bedziesz sie czepial mnie jak pospolity troll. Nie uchodzi:)

Pisze z tego serwera juz kilka miesiecy i akurat dzisiaj sie obudziles i
probujesz rzucac jakies podejrzenia, jak jakis nie przymierzajac sowiecki
agenciak?

Czyzby jakies moje wypowiedzi na temat sowieckiego patrioty Jaruzela, tak cie
uzlosliwily?

A moze moja dyskusja z mkarwanem tak ci popsula humor?:)

Data: 2011-12-15 05:20:52
Autor: stevep

wrote:
[...]

Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl  ->http://www.gazeta.pl/usenet/

O, z GWna samego tu pisza..

--
Smart questions to stupid answers

A ty z czego piszesz kretynie, z nadmiaru idiotyzmu?

--
stevep

Data: 2011-12-15 07:54:47
Autor: brat_olin
On 15 Dec, 05:20, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 15-12-2011 o 00:13:11 brat_olin <brat_o...@yahoo.com> napisał(a):

> Czy Bolek z Niesiolem juz potepili p. Janka, czy dopiero jutro?

> O, z GWna samego tu pisza..

A ty z czego piszesz kretynie, z nadmiaru idiotyzmu?

Nie unoscie sie tak, p. Stefanie.  A jak wzdelo - polecam wegiel!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-12-15 16:00:52
Autor: Obserwator
Kto stoi za nagonką na Pospieszalskiego za ujawnienie zdrajcy
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):
Nie unoscie sie tak, p. Stefanie.  A jak wzdelo - polecam wegiel!

czy mozna prosic o cytowanie tylko tekstu do ktorego sie bracie olinie tak
gornolotnie odnosisz?

Data: 2011-12-15 17:19:24
Autor: stevep
Dnia 15-12-2011 o 16:54:47 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

> [...]

A ty z czego piszesz kretynie, z nadmiaru idiotyzmu?

Nie unoscie sie tak, p. Stefanie.  A jak wzdelo - polecam wegiel!

Ja zaś oleum na głupi łeb.
--
stevep

Data: 2011-12-15 14:41:50
Autor: brat_olin
> [...]
brat_olin <brat_o...@yahoo.com> napisał(a):

> Nie unoscie sie tak, p. Stefanie.  A jak wzdelo - polecam wegiel!

I pomoglo Wam to oleum, p. Stefanie?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-12-16 05:17:57
Autor: stevep
Dnia 15-12-2011 o 23:41:50 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

> [...]
brat_olin <brat_o...@yahoo.com> napisał(a):

> Nie unoscie sie tak, p. Stefanie.  A jak wzdelo - polecam wegiel!

Na twój stopień zidiocenia to pewnie "I Święty Boże nie pomoże".

--
stevep

Data: 2011-12-15 17:40:11
Autor: Leprechaun

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:7c738638-7669-4f5f-ae70-40f9cae96fedm7g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

A ty z czego piszesz kretynie, z nadmiaru idiotyzmu?

Nie unoscie sie tak, p. Stefanie.  A jak wzdelo - polecam wegiel!

Pomaga ci? Weź sobie na wstrzymanie i nie zasmiecaj grupy!

BomBel

Data: 2011-12-14 16:59:36
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jcac6o$dst$1inews.gazeta.pl...

Po programie &#8222;Jan Pospieszalski: Bliżej&#8221;, w którym mówiono o dokumencie
historycznym demaskującym Bronisława Geremka, rozpoczął się frontalny atak na
Jana Pospieszalskiego.

Zaraz nagonka. Po prostu gościowi przewróciło się we łbie albo wywołano temat zastępczy. Myśl trochę człowieczku, a nie podniecaj się razem z tłuszczą wrzeszczącą: "Ukrzyżuj go! Ukrzyzuj!"

BomBel

Data: 2011-12-14 12:45:08
Autor: Marek
On 14 Gru, 16:59, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
> [...]

temat zastępczy. Myśl trochę człowieczku, a nie podniecaj się razem z
tłuszczą wrzeszczącą: "Ukrzyżuj go! Ukrzyzuj!"

Tyle "autorytetow" na jednego Pospieszalskiego - to nie nagonka ?

Kto stoi za nagonką na Pospieszalskiego za ujawnienie zdrajcy