Kto stoi za paliktem ktory probuje wykorzystac rych anty_ACTA?

Data: 2012-01-30 15:56:15
Autor: Obserwator
Kto stoi za paliktem ktory probuje wykorzystac rych anty_ACTA?
*Niewymowny po faji (?) wyniuchał koniunturę i wali w antyamerykańskie bębny.
Teraz jednoczy szambo pod hasłem przeciwko „wtrącaniu się Amerykanów w
wewnętrzne sprawy Polski”.

Bimbrownik z Biłgoraja („Ja bym się znacznie lepiej czuł w państwie
europejskim, mając za swój rząd Niemców, Francuzów, niż w Polsce mając was za
współziomków”) jedzie na instynkcie nacjonalistycznych komunistów i porównuje
USA z ZSSR. U neostalinowców to nic nowego.*

http://wiadomosci.onet.pl/blogi/jakie-sluzby-stoja-za-niewymownym,7274153,450191316,blog.html

Data: 2012-01-30 17:04:01
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 30 styczeń 2012 16:56:

*Niewymowny po faji (?) wyniuchał koniunturę i wali w antyamerykańskie
bębny. Teraz jednoczy szambo pod hasłem przeciwko „wtrącaniu się
Amerykanów w wewnętrzne sprawy Polski”.

Albo spełnia tę misję na płatne zlecenie. Czyje?

To dlatego politycy chcą walczyć z "umowami śmieciowymi"? :-)

Kto stoi za paliktem ktory probuje wykorzystac rych anty_ACTA?