Kto stoi za przeciekiem, Arłukowicz, czy Wassermann ?

Data: 2010-02-08 18:11:05
Autor: `he®sk`
Kto stoi za przeciekiem, Arłukowicz, czy Wassermann ?
On Mon, 8 Feb 2010 17:31:26 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Posłowie Bartosz Arłukowicz z Lewicy i Zbigniew Wassermann z PiS s± jedynymi posłami, którzy widzieli zeznania biznesmena od hazardu Ryszarda Sobiesiaka - wynika z notatki sporz±dzonej na polecenie szefa komisji hazardowej. Kr±g osób, które mogły stać za przeciekiem do "Rzeczpospolitej" powoli się zawęża. [...]

 rozkaz wyszedl z gabinetu prezesa ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 18:14:07
Autor: u2
W dniu 2010-02-08 18:11, `he®sk` pisze:

 rozkaz wyszedl z gabinetu prezesa ?

Zapewne prezesa Malkolma Pluska :]

Data: 2010-02-08 18:36:17
Autor: `he®sk`
On Mon, 08 Feb 2010 18:14:07 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  rozkaz wyszedl z gabinetu prezesa ?
Zapewne prezesa Malkolma Pluska :]

 a nie hetmana aka lokietek ? ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 18:40:09
Autor: u2
W dniu 2010-02-08 18:36, `he®sk` pisze:

 rozkaz wyszedl z gabinetu prezesa ?

Zapewne prezesa Malkolma Pluska :]

 a nie hetmana aka lokietek ? ;o))

Malkolm wyszedł z taborów spod Grunwaldu :]

Data: 2010-02-08 18:41:25
Autor: `he®sk`
On Mon, 08 Feb 2010 18:40:09 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  a nie hetmana aka lokietek ? ;o))
Malkolm wyszedł z taborów spod Grunwaldu :]

 to nie argument. czy ja pytam skad pochodzi hetman?
 patrz temat - stawiam na prezesa ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 18:43:20
Autor: u2
W dniu 2010-02-08 18:41, `he®sk` pisze:

 a nie hetmana aka lokietek ? ;o))

Malkolm wyszedł z taborów spod Grunwaldu :]

 to nie argument. czy ja pytam skad pochodzi hetman?
 patrz temat - stawiam na prezesa ;o)))

Oczywiście, prezesa Malkolma Pluska :]

Data: 2010-02-08 18:58:27
Autor: `he®sk`
On Mon, 08 Feb 2010 18:43:20 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  to nie argument. czy ja pytam skad pochodzi hetman?
>  patrz temat - stawiam na prezesa ;o)))
Oczywi¶cie, prezesa Malkolma Pluska :]

 a ktoz to taki, to jakis twoj krewny ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-09 07:06:56
Autor: `he®sk`
On Mon, 08 Feb 2010 19:28:53 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  a ktoz to taki, to jakis twoj krewny ?
Na szczę¶cie nie :)

 ale sypiacie ze soba ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-02-09 08:22:18
Autor: cirrus
Kto stoi za przeciekiem, Arłukowicz, czy Wassermann?
Użytkownik "`heRsk`" <pis?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:05k0n5ht9pg7gifuqe5rhudhrnhjesik4l4ax.com...
[...]

W jego wypowiedziach woda cały czas plusk, plusk ...

--
stevep

Data: 2010-02-09 08:21:19
Autor: cirrus
Kto stoi za przeciekiem, Arłukowicz, czy Wassermann?

Eee, Łokietek to pod Płowcami.

--
stevep

Kto stoi za przeciekiem, Arłukowicz, czy Wassermann ?