Kto stoi za przeciekiem, Arłukowicz, czy Wassermann?

Data: 2010-02-08 18:26:10
Autor: cyc
Kto stoi za przeciekiem, Arłukowicz, czy Wassermann?
Stawiam na Wasermana ! .... jestem tego niemal pewien !.

cyc

Data: 2010-02-08 18:40:27
Autor: Artur Borubar
Kto stoi za przeciekiem, Arłukowicz, czy Wassermann?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Stawiam na Wasermana ! .... jestem tego niemal pewien !.

Na pewno jest mu zdecydowanie bliżej do "Rzeczypospolitej" niż Arłukowiczowi.

Przemek
--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Data: 2010-02-08 19:32:52
Autor: cyc

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hkpiac$ap9$1news.onet.pl...
[...]

Nawet gdyby bylo mu znacznie dalej , to i tak jest to gest w wasermanopezetpeerowskim   stylu !!
Pisowcy charakteryzuja sie faszystowskimi metodami walki z ideologicznymi przeciwnikami a prowokacyjne donosy , " przecieki " to wlasnie ten styl . Pozatym czego mozna oczekiwac od bylego sekretarza PZPR ? .
Czy dla nich sluzalczosc wobec antypodycznej dla wczesniej uwazanej za swoja ideologii nie jest forma uwiarygadniania  sie ?

cyc

Data: 2010-02-08 20:31:58
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hkplcs$kll$1news.onet.pl...

[...]

ciekawe kto chcial pograzyc Schetyne
awe

Kto stoi za przeciekiem, Arłukowicz, czy Wassermann?