Kto straszy i kto na tym skorzysta

Data: 2020-04-19 11:18:32
Autor: pueblo
Kto straszy i kto na tym skorzysta
Witaj Waldek, 19 kwi 2020 w news:r7g1s8$134g$1gioia.aioe.org napisałeś/aś:

Teoria manipulacji w praktyce
IMO ciekawy artykuł ...

https://tinyurl.com/y98gmf4j

he he, aż się uzewnętrznię. Wchodzę na usenet(i myślę, że potem sprawdzę co nowego na pewnej stronie), na tę grupę, otwieram twój post, przechodzę  do następnego, gdzie okazuje że link który wstawiłeś, to coś do czytania, a nie oglądania(duży plus), wracam do twojego posta, otwieram link - i jestem na stronie, na którą miałem potem wejść. Było mi to pisane.
Skróty url budują napięcie he he.

Kto straszy i kto na tym skorzysta