Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Kto szcz膮tki tutki w brzoz臋 ponabija艂?

Kto szcz膮tki tutki w brzoz臋 ponabija艂?

Data: 2012-06-01 17:03:24
Autor: stevep
Kto szcz膮tki tutki w brzoz臋 ponabija艂?
# Bogdan Wr贸blewski: Wczoraj w Kazimierzu Dolnym zako艅czy艂a si臋 15.  konferencja ''Mechanika w lotnictwie''. Dyskutowano o katastrofie  smole艅skiej?

  Maciej Lasek: Odby艂a si臋 sesja dotycz膮ca bezpiecze艅stwa lot贸w, a tak偶e  swobodny panel dyskusyjny po艣wi臋cony naukowo-technicznym aspektom  katastrofy smole艅skiej. Zaplanowany na godzin臋. Trwa艂 trzy.

Kto dyskutowa艂?

  - Panel mia艂 najwi臋ksz膮 frekwencj臋 podczas konferencji, na sali by艂o 85  os贸b reprezentuj膮cych wszystkie o艣rodki naukowe w Polsce zwi膮zane z  lotnictwem, uczelnie cywilne i wojskowe (politechniki: Warszawska,  Wroc艂awska, Rzeszowska, WAT, Wy偶sza Szko艂a Oficerska w D臋blinie, Instytut  Techniczny Wojsk Lotniczych itd.).

  Wyst膮pi艂 te偶 prof. Pawe艂 Artymowicz z Uniwersytetu w Toronto (astrofizyk  i pilot), kt贸ry przedstawi艂 w艂asn膮 symulacj臋 lotu Tu-154 w trakcie  ostatnich 4,9 sekundy.


  - ...od uderzenia w brzoz臋 do zderzenia z ziemi膮. Wyniki symulacji  por贸wna艂 ze 艣ladami zderzenia oraz zapisami system贸w TAWS i FMS. Jego  wnioski by艂y bardzo zbie偶ne z raportem naszej komisji.

  Po jego wyst膮pieniu zrobili艣my panel. Przedstawiciele tzw. komisji  Millera - Stanis艂aw 呕urkowski, Piotr Lipiec i ja - przedstawili艣my tylko  podstawowe fakty z raportu, bo w konferencji bra艂y tak偶e udzia艂 osoby  niezwi膮zane naukowo z lotnictwem, np. naukowcy organizatorzy konferencji o  katastrofie smole艅skiej, kt贸ra ma si臋 odby膰 w PAN w pa藕dzierniku.

By艂y pytania, w膮tpliwo艣ci?

  - Pytania dotyczy艂y g艂贸wnie kwestii powtarzanych w mediach. Np. dlaczego  7 kwietnia 2010 r. [gdy w Smole艅sku l膮dowa艂 premier] by艂 system  automatycznego naprowadzania ILS, a 10 kwietnia go nie by艂o. Piotr Lipiec  wyja艣nia艂, 偶e 7 kwietnia te偶 go nie by艂o, 偶e to nie jest ma艂a skrzynka,  kt贸r膮 stawia si臋 na p艂ycie, tylko system, kt贸rego nie da si臋 w dwa dni  zdemontowa膰.

  By艂y np. pytania dotycz膮ce zdj臋膰, z kt贸rych korzysta艂a nasza komisja. Bo  cz臋艣膰 pochodzi艂a z archiwum pana Siergieja Amielina, rosyjskiego blogera i  dziennikarza niezale偶nie wyja艣niaj膮cego przebieg katastrofy.

Na krakowskiej AGH powsta艂a skupiona wok贸艂 prof. Piotra Witakowskiego  (specjalisty od geomechaniki) grupa inicjatywna, kt贸ra chce wyja艣ni膰  ''trudny do wyt艂umaczenia fakt rozpadni臋cia si臋 Tu-154 na tysi膮ce drobnych  kawa艂k贸w''.

  - W katastrofie i艂a-62 w Lesie Kabackim w maju 1987 r. samolot te偶  rozpad艂 si臋 na tysi膮ce kawa艂k贸w. W Kazimierzu raczej dyskutowali艣my o  s艂awetnej brzozie. Pokazali艣my jej zdj臋cia z wbitymi fragmentami skrzyd艂a,  z metryczk膮, czyli dat膮, kiedy zdj臋cia zosta艂y zrobione - 11 i 12 kwietnia  2010 r....

....bo by艂y g艂osy, 偶e kto艣 szcz膮tki w brzoz臋 ponabija艂 p贸藕niej.

  - Tak, s艂ysza艂em, 偶e p贸艂 roku p贸藕niej. Pokazali艣my te偶 zdj臋cia ko艅c贸wki  skrzyd艂a, kt贸re przez brzoz臋 zosta艂o obci臋te. W du偶ym zbli偶eniu wida膰, 偶e  konstrukcja zosta艂a sprasowana, na jednym zdj臋ciu wida膰 nawet odrobin臋  trocin z tej brzozy.

Prof. Wies艂aw Binienda z Uniwersytetu w Akron pracuj膮cy dla  parlamentarnego zespo艂u Antoniego Macierewicza (PiS) wykluczy艂, by brzoza  (nawet cztery razy twardsza ni偶 ta smole艅ska) zniszczy艂a skrzyd艂o. M贸wi艂:  ''gdyby mieli dane, kt贸re by mnie zmiot艂y, to by艂bym zmieciony''. Nie  mo偶na go by艂o zaprosi膰 do Kazimierza?

  - Prof. Binienda m贸g艂 przyjecha膰, bo konferencja by艂a otwarta. Na  og艂oszenie zareagowa艂 np. prof. Artymowicz z Toronto.

Czy kto艣 zapyta艂 o wybuch?

  - Tak. Pokazali艣my zdj臋cia fragment贸w konstrukcji samolotu, kt贸re  wskazuj膮 na zderzenie z przeszkod膮, a nie na wybuch. By艂y pytania -  dlaczego nie s膮 udost臋pniane wszystkie materia艂y?

W艂a艣nie.

  - Nie ma takiej zasady. Czy kto艣 widzia艂 ca艂y materia艂 z bada艅  jakiejkolwiek katastrofy? Nikt nie widzia艂. Raport z badania katastrofy  samolotu Concorde w Pary偶u (lipiec 2000 r.) liczy 187 stron, nasz 330,  plus za艂膮czniki. Raporty zawieraj膮 tylko te dane, kt贸re s膮 niezb臋dne do  okre艣lenia przyczyn i wytycznych, kt贸re maj膮 zapobiega膰 nast臋pnym,  podobnym zdarzeniom.

Czy nie mo偶na udost臋pni膰 wszystkich danych z rejestrator贸w np. zespo艂owi  ekspert贸w, tak偶e zagranicznych, o czym m贸wi艂 w ''Gazecie'' prof. Micha艂  Kleiber. Tak aby mogli prowadzi膰 swobodnie w艂asne analizy?

  - S膮 dwie przeszkody. Pierwsza to problem prawny. Te dane podlegaj膮  prawnej ochronie i w tej chwili s膮 tylko w trzech miejscach: rosyjskim  MAK, w Inspektoracie Bezpiecze艅stwa Lot贸w MON, bo ten resort jest prawnym  sukcesorem naszej komisji, i ma je te偶 prokuratura. W艂a艣nie analizuje je  powo艂any przez ni膮 zesp贸艂 bieg艂ych.

  Podczas panelu by艂o wiele wypowiedzi, 偶e wobec kontrowersji, podwa偶ania  wiarygodno艣ci bada艅 komisji, dobrze by艂oby te dane udost臋pni膰, powo艂a膰  zesp贸艂, kt贸ry na drodze obliczeniowej udowodni艂by przebieg katastrofy.  Tylko kto艣 musia艂by tej zgody udzieli膰.

  - Pan premier, bo to szef rz膮du okre艣li艂 zakres udost臋pnienia danych.

Naukowcy powtarzaj膮, 偶e katastrofa smole艅ska jest zbyt wa偶nym zdarzeniem,  by ''pozwoli膰 na kszta艂towanie jej obrazu w 艣wiadomo艣ci spo艂ecznej przez  polityk贸w i propagandzist贸w''.

  - Ja si臋 z tym zgadzam, i tego typu odczucie wyra偶ane by艂o przez wielu  koleg贸w w Kazimierzu.

  Dla ludzi, kt贸rzy s膮 zwi膮zani z lotnictwem, przyczyny tej katastrofy nie  budz膮 w膮tpliwo艣ci. Natomiast to, co si臋 wok贸艂 niej dzieje, te absurdalne  teorie i koncepcje, rodz膮 potrzeb臋 dania odporu, ale na drodze naukowej.  Moim zdaniem, je偶eli takie badania mia艂yby by膰 przeprowadzone przez  艣rodowisko naukowe, to na szczeg贸lnych zasadach: dyskusja specjalist贸w bez  dost臋pu medi贸w, bez mieszania w ni膮 polityk贸w, zako艅czona przedstawieniem  komunikatu z bada艅.

Wtedy znowu podwa偶a膰 si臋 b臋dzie wiarygodno艣膰 rezultatu. A przecie偶  niejedn膮 zagadk臋 rozwi膮zali cho膰by eksperci amatorzy, gdy tylko w  internecie udost臋pniono im dane, czyli materia艂y 藕r贸d艂owe. Dlaczego tego  nie mo偶na zrobi膰 w tej sprawie?

  - Tak si臋 robi, gdy mamy do rozwi膮zania zagadk臋. W katastrofie  smole艅skiej nie ma nic zagadkowego. Zagadka powstaje wtedy, gdy odrzucamy  fakty: 艣lady na ziemi, obiektywne zapisy z rejestrator贸w lotu, rozm贸w w  kabinie. Dopiero gdy odrzucamy fakty, dajemy pole do tajemnicy. Nic  tajemniczego w przyczynach tej katastrofy nie by艂o. Nie ma sensu stawia膰  hipotez ''od 艣mig艂a''.

  B臋d臋 broni艂 stanowiska komisji, ale poniewa偶 mog臋 nie by膰 obiektywny,  zweryfikuje je zesp贸艂 bieg艂ych powo艂anych przez wojskow膮 prokuratur臋, pod  kierownictwem p艂k Antoniego Milkiewicza, jednego z najwybitniejszych  ekspert贸w od badania wypadk贸w lotniczych. Wykonuj膮 m.in. w艂asn膮 symulacj臋  lotu. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpv8n

--
stevep
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-06-01 17:04:42
Autor: Rafa
Kto szcz膮tki tutki w brzoz臋 ponabija艂?
Dnia Fri, 01 Jun 2012 17:03:24 +0200, stevep napisa(a):

# Bogdan Wr骲lewski: Wczoraj w Kazimierzu Dolnym zako馽zy砤 si 15.  konferencja ''Mechanika w lotnictwie''. Dyskutowano o katastrofie  smole駍kiej?

  Maciej Lasek: Odby砤 si sesja dotycz眂a bezpiecze駍twa lot體, a tak縠  swobodny panel dyskusyjny po秝i阠ony naukowo-technicznym aspektom  katastrofy smole駍kiej. Zaplanowany na godzin. Trwa trzy.

Kto dyskutowa?

  - Panel mia najwi阫sz frekwencj podczas konferencji, na sali by硂 85  os骲 reprezentuj眂ych wszystkie o秗odki naukowe w Polsce zwi眤ane z  lotnictwem, uczelnie cywilne i wojskowe (politechniki: Warszawska,  Wroc砤wska, Rzeszowska, WAT, Wy縮za Szko砤 Oficerska w D阞linie, Instytut  Techniczny Wojsk Lotniczych itd.).

  Wyst眕i te prof. Pawe Artymowicz z Uniwersytetu w Toronto (astrofizyk  i pilot), kt髍y przedstawi w砤sn symulacj lotu Tu-154 w trakcie  ostatnich 4,9 sekundy.


  - ...od uderzenia w brzoz do zderzenia z ziemi. Wyniki symulacji  por體na ze 秎adami zderzenia oraz zapisami system體 TAWS i FMS. Jego  wnioski by硑 bardzo zbie縩e z raportem naszej komisji.

  Po jego wyst眕ieniu zrobili秏y panel. Przedstawiciele tzw. komisji  Millera - Stanis砤w 痷rkowski, Piotr Lipiec i ja - przedstawili秏y tylko  podstawowe fakty z raportu, bo w konferencji bra硑 tak縠 udzia osoby  niezwi眤ane naukowo z lotnictwem, np. naukowcy organizatorzy konferencji o  katastrofie smole駍kiej, kt髍a ma si odby w PAN w pa糳zierniku.

By硑 pytania, w眛pliwo禼i?

  - Pytania dotyczy硑 g丑wnie kwestii powtarzanych w mediach. Np. dlaczego  7 kwietnia 2010 r. [gdy w Smole駍ku l眃owa premier] by system  automatycznego naprowadzania ILS, a 10 kwietnia go nie by硂. Piotr Lipiec  wyja秐ia, 縠 7 kwietnia te go nie by硂, 縠 to nie jest ma砤 skrzynka,  kt髍 stawia si na p硑cie, tylko system, kt髍ego nie da si w dwa dni  zdemontowa.

  By硑 np. pytania dotycz眂e zdj赕, z kt髍ych korzysta砤 nasza komisja. Bo  cz甓 pochodzi砤 z archiwum pana Siergieja Amielina, rosyjskiego blogera i  dziennikarza niezale縩ie wyja秐iaj眂ego przebieg katastrofy.

Na krakowskiej AGH powsta砤 skupiona wok蟪 prof. Piotra Witakowskiego  (specjalisty od geomechaniki) grupa inicjatywna, kt髍a chce wyja秐i  ''trudny do wyt硊maczenia fakt rozpadni阠ia si Tu-154 na tysi眂e drobnych  kawa砶體''.

  - W katastrofie i砤-62 w Lesie Kabackim w maju 1987 r. samolot te  rozpad si na tysi眂e kawa砶體. W Kazimierzu raczej dyskutowali秏y o  s砤wetnej brzozie. Pokazali秏y jej zdj阠ia z wbitymi fragmentami skrzyd砤,  z metryczk, czyli dat, kiedy zdj阠ia zosta硑 zrobione - 11 i 12 kwietnia  2010 r....

...bo by硑 g硂sy, 縠 kto szcz眛ki w brzoz ponabija p蠹niej.

  - Tak, s硑sza砮m, 縠 p蟪 roku p蠹niej. Pokazali秏y te zdj阠ia ko馽體ki  skrzyd砤, kt髍e przez brzoz zosta硂 obci阾e. W du縴m zbli縠niu wida, 縠  konstrukcja zosta砤 sprasowana, na jednym zdj阠iu wida nawet odrobin  trocin z tej brzozy.

Prof. Wies砤w Binienda z Uniwersytetu w Akron pracuj眂y dla  parlamentarnego zespo硊 Antoniego Macierewicza (PiS) wykluczy, by brzoza  (nawet cztery razy twardsza ni ta smole駍ka) zniszczy砤 skrzyd硂. M體i:  ''gdyby mieli dane, kt髍e by mnie zmiot硑, to by砨ym zmieciony''. Nie  mo縩a go by硂 zaprosi do Kazimierza?

  - Prof. Binienda m骻 przyjecha, bo konferencja by砤 otwarta. Na  og硂szenie zareagowa np. prof. Artymowicz z Toronto.

Czy kto zapyta o wybuch?

  - Tak. Pokazali秏y zdj阠ia fragment體 konstrukcji samolotu, kt髍e  wskazuj na zderzenie z przeszkod, a nie na wybuch. By硑 pytania -  dlaczego nie s udost阷niane wszystkie materia硑?

W砤秐ie.

  - Nie ma takiej zasady. Czy kto widzia ca硑 materia z bada  jakiejkolwiek katastrofy? Nikt nie widzia. Raport z badania katastrofy  samolotu Concorde w Pary縰 (lipiec 2000 r.) liczy 187 stron, nasz 330,  plus za潮czniki. Raporty zawieraj tylko te dane, kt髍e s niezb阣ne do  okre秎enia przyczyn i wytycznych, kt髍e maj zapobiega nast阷nym,  podobnym zdarzeniom.

Czy nie mo縩a udost阷ni wszystkich danych z rejestrator體 np. zespo硂wi  ekspert體, tak縠 zagranicznych, o czym m體i w ''Gazecie'' prof. Micha  Kleiber. Tak aby mogli prowadzi swobodnie w砤sne analizy?

  - S dwie przeszkody. Pierwsza to problem prawny. Te dane podlegaj  prawnej ochronie i w tej chwili s tylko w trzech miejscach: rosyjskim  MAK, w Inspektoracie Bezpiecze駍twa Lot體 MON, bo ten resort jest prawnym  sukcesorem naszej komisji, i ma je te prokuratura. W砤秐ie analizuje je  powo砤ny przez ni zesp蟪 bieg硑ch.

  Podczas panelu by硂 wiele wypowiedzi, 縠 wobec kontrowersji, podwa縜nia  wiarygodno禼i bada komisji, dobrze by硂by te dane udost阷ni, powo砤  zesp蟪, kt髍y na drodze obliczeniowej udowodni砨y przebieg katastrofy.  Tylko kto musia砨y tej zgody udzieli.

  - Pan premier, bo to szef rz眃u okre秎i zakres udost阷nienia danych.

Naukowcy powtarzaj, 縠 katastrofa smole駍ka jest zbyt wa縩ym zdarzeniem,  by ''pozwoli na kszta硉owanie jej obrazu w 秝iadomo禼i spo砮cznej przez  polityk體 i propagandzist體''.

  - Ja si z tym zgadzam, i tego typu odczucie wyra縜ne by硂 przez wielu  koleg體 w Kazimierzu.

  Dla ludzi, kt髍zy s zwi眤ani z lotnictwem, przyczyny tej katastrofy nie  budz w眛pliwo禼i. Natomiast to, co si wok蟪 niej dzieje, te absurdalne  teorie i koncepcje, rodz potrzeb dania odporu, ale na drodze naukowej.  Moim zdaniem, je縠li takie badania mia硑by by przeprowadzone przez  秗odowisko naukowe, to na szczeg髄nych zasadach: dyskusja specjalist體 bez  dost阷u medi體, bez mieszania w ni polityk體, zako馽zona przedstawieniem  komunikatu z bada.

Wtedy znowu podwa縜 si b阣zie wiarygodno舵 rezultatu. A przecie  niejedn zagadk rozwi眤ali cho鎎y eksperci amatorzy, gdy tylko w  internecie udost阷niono im dane, czyli materia硑 紃骴硂we. Dlaczego tego  nie mo縩a zrobi w tej sprawie?

  - Tak si robi, gdy mamy do rozwi眤ania zagadk. W katastrofie  smole駍kiej nie ma nic zagadkowego. Zagadka powstaje wtedy, gdy odrzucamy  fakty: 秎ady na ziemi, obiektywne zapisy z rejestrator體 lotu, rozm體 w  kabinie. Dopiero gdy odrzucamy fakty, dajemy pole do tajemnicy. Nic  tajemniczego w przyczynach tej katastrofy nie by硂. Nie ma sensu stawia  hipotez ''od 秏ig砤''.

  B阣 broni stanowiska komisji, ale poniewa mog nie by obiektywny,  zweryfikuje je zesp蟪 bieg硑ch powo砤nych przez wojskow prokuratur, pod  kierownictwem p砶 Antoniego Milkiewicza, jednego z najwybitniejszych  ekspert體 od badania wypadk體 lotniczych. Wykonuj m.in. w砤sn symulacj  lotu. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpv8n

Kiedy sko馽zy sie to wariactwo?!

Data: 2012-05-28 07:54:13
Autor: pluton
Kto szcz眛ki tutki w brzoz ponabija?
Kiedy sko馽zy sie to wariactwo?!

Jak Truppenfuhrer zejdzie z tego swiata.

--
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
Nullification

Data: 2012-06-01 17:23:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto szcz眛ki tutki w brzoz ponabija?

U縴tkownik "Rafa" <5@kolumna.org> napisa w wiadomo禼i news:1rv2rfqjtdoix.uoaifbk67n0k.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 01 Jun 2012 17:03:24 +0200, stevep napisa(a):
  B阣 broni stanowiska komisji, ale poniewa mog nie by obiektywny,
zweryfikuje je zesp蟪 bieg硑ch powo砤nych przez wojskow prokuratur, pod
kierownictwem p砶 Antoniego Milkiewicza, jednego z najwybitniejszych
ekspert體 od badania wypadk體 lotniczych. Wykonuj m.in. w砤sn symulacj
lotu. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpv8n

Kiedy sko馽zy sie to wariactwo?!

Nigdy!!

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-06-01 18:48:29
Autor: mkarwan
Kto szcz膮tki tutki w brzoz臋 ponabija艂?
U偶ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:op.we8b3ysz50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Wyst膮pi艂 te偶 prof. Pawe艂 Artymowicz z Uniwersytetu w Toronto (astrofizyk  i pilot), kt贸ry przedstawi艂 w艂asn膮 symulacj臋 lotu Tu-154 w trakcie  ostatnich 4,9 sekundy.

Przyszed艂 taki czas na Paw艂owa Artymowicza, 偶e musz臋 k艂amcy, potwarcy i oszczercy, co zosta艂o wielokrotnie udowodnione, zada膰 kolejn膮 seri臋 bolesnych pyta艅.
Na pocz膮tek pytanie zasadnicze.
Z jakiej ga艂臋zi genealogicznej Artymowicz spad艂e艣, 偶e ci si臋 tak smutno z polityczn膮 g艂ow膮 porobi艂o?
Pawe艂 Artymowicz 艂偶e w taki spos贸b i w takim tempie, 偶e cholera wie, kiedy przeskakuje z pochodzenia geograficznego i czy przypadkiem nie czmycha z drzewa genetycznie esbeckiego:
鈥瀓a nie mam rodziny z kresow. ale z kolei mojego dziadka i nazwijmy to dziadka ciotecznego niemcy wyslali zupelnie za darmo, koleja, do auschwitz. ten dalszy wrocil. jestem dumny z tego ze NIE jestem gemanofobem. przeciwnie. ale wiesz, to sa indywidualne sprawy i poniekad potrafie Cie zrozumiec鈥.

Tyle na艂ga艂 pod jednym z ostatnich kaboty艅skich wpis贸w.

Kto艣 mu napisa艂, 偶e jego ciotka, Bia艂orusinka Nadzieja Artymowicz jest jego ciotk膮 (偶art sk艂adniowy), a on to szybko skasowa艂, chocia偶 Nadzieja jest tylko lub a偶 poetk膮.
Tym ci臋偶ej zgadywa膰 o jakim ciotecznym dziadku ocala艂ym z Auschwitz Artymowicz pisze, w ka偶dym razie mam dla Artymowicza dw贸ch dziadk贸w do wyboru, pytaj膮c przy tym grzecznie, kt贸ry jest cioteczny, a kt贸ry 鈥瀝odzony鈥?
呕y艂 kiedy艣 Stefan Artymowicz ojciec Miko艂aja Artymowicza, z kolei Miko艂aj i te偶 Artymowicz sp艂odzi艂 dw贸ch syn贸w: Paw艂a i Andrzeja.

Ca艂o艣膰 uk艂ada si臋 w rodzin臋.

Poznajesz Pawle Artymowiczu t臋 ga艂膮藕, czy to nie twoja?
Stefan Artymowicz, 鈥瀢s艂awi艂鈥 si臋 nast臋puj膮co: 鈥瀙racownik aparatu partyjnego KW PZPR w Bia艂ymstoku.
Od 1950 r. na wojew贸dzkich konferencjach PZPR wielokrotnie powierzano mu funkcj臋 przewodnicz膮cego Komisji Rewizyjnej KW PZPR w Bia艂ymstoku. Przewodnicz膮cym Komisji Rewizyjnej kolejny raz wybrano go tak偶e na VI Wojew贸dzkiej Konferencji Partyjnej w grudniu 1956 roku鈥.

殴r贸d艂em tej informacji nie jest z艂owrogi i 鈥瀗ienawistny鈥 IPN, ale Archiwum Pa艅stwowe w Bia艂ymstoku: http://www.bialystok.ap.gov.pl/teksty/pazdziernik.pdf
Pierwszy krewny z kres贸w, trafiony i zatopiony jako stalinowski funkcjonariusz?
Pawe艂 odpowiesz?
Drugiego przodka trzeba poszuka膰 na wspomnianych ciotecznych ga艂臋ziach i jest taki, nazywa si臋 Piotr Artymowicz.
Prosz臋 Szanownych Czytelnik贸w, aby spr贸bowali odgadn膮膰 sk膮d pochodzi i czym si臋 zajmowa艂 Piotr Artymowicz senior?
艁atwa by艂a zagadka. Piotr Artymowicz senior to ubek, kt贸ry prze艣ladowa艂 偶o艂nierzy AK.
 殴r贸d艂o?
Bardzo prosz臋, ale niestety IPN: http://www.ipn.gov.pl/ftp/pdf/represjonowani/Olczyk_Edward.pdf
Przy Piotrze Artymowiczu pojawi艂 si臋 zwyczajowy dodatek senior, to wa偶na informacja, do kt贸rej dojd臋, ale wcze艣niej Miko艂aj Artymowicz, ojciec Paw艂a oraz Andrzeja Artymowicza.
Cz艂owiek o identycznym imieniu i nazwisku jest zarejestrowany na tak zwanej li艣cie Wildsteina pod numerem IPN BU 01703/91.
Jak wiadomo ta lista nie zawiera dokument贸w poszerzonych i w zwi膮zku z tym ponownie grzecznie pytam Paw艂a Artymowicza.
Czy tata Miko艂aj Artymowicz by艂 esbeckim kapusiem, esbeckim funkcjonariuszem, czy mo偶e by艂 prze艣ladowany jako opozycyjny dzia艂acz przez tat臋 Stefana i wuja Piotra?
Czym si臋 tata zajmowa艂?
Trzech Artymowicz贸w i trzech esbeckich aktywist贸w.
By膰 mo偶e przypadek, taki sam jak nast臋pny, niesamowity przypadek.
Oto strona o familiarnej nazwie: Family aviators - Piotr senior, Piotr Junior, Pawe艂, Andrzej ( brat: ksywka "Arti" ): http://artymowiczaviation.com/

Dziwne by艂oby bardzo, gdyby jeden zbieg okoliczno艣ci na艂o偶y艂 si臋 na drugi, zw艂aszcza, 偶e mamy kolejne 藕r贸d艂o, kt贸re informuje, 偶e junior Piotr, syn seniora Piotra jest nagrodzony przez pa艅stwo polskie w dacie zgodnej z 偶ywotem jednego i drugiego Piotra: http://tnij.org/qwmt

By艂bym jednak nieodpowiedzialny, gdybym na podstawie dw贸ch zbieg贸w okoliczno艣ci na艂o偶onych na siebie nie poszuka艂 trzeciego zbiegu.
Daleko szuka膰 nie musia艂em, wystarczy艂o po艂膮czy膰 wniosek wojewody krakowskiego, 偶eby doj艣膰 do klubu krakowskiego: http://krakow.naszemiasto.pl/archiwum/118335,xxxix-lot-poludniowo-zachodniej-polski,id,t.html
Jest trzeci zbieg okoliczno艣ci.
Wystarczy?
Skoro dalej s膮 w膮tpliwo艣ci nak艂adam czwarty.
Oto senior Piotr Artymowicz i jego pasja: http://www.szybowce.com/news/article.php?id=12693&group=ava.szybowce
Cztery zbiegi okoliczno艣ci uwa偶am za wystarczaj膮cy pow贸d, 偶eby po nitkach doj艣膰 do k艂臋bka takiej oto bu艅czucznej deklaracji kabotyna:
鈥瀢iec szukajcie dojscia, nie bede przeciez wysylal listow do prokuratury bo oni dostaja takich (jak od pumby) dziesiec miesiecznie i sprzataczka juz nie nadaza.

bardzo prosze mnie umowic oficjalnie lub nieoficjalnie z prokuratorami wojskowymi. bede w wwie w tygodniu 10-16 czerwca, mam wyklad w osrodku PAN. prosze przeslac telefon pana prokuratora na mojego priva tutaj. obiecuje zadzwonic i postaram sie przyjsc na spotkanie.鈥

Wr贸膰my jeszcze raz do linku: http://krakow.naszemiasto.pl/archiwum/118335,xxxix-lot-poludniowo-zachodniej-polski,id,t.html
Z tego adresu mo偶na wyczyta膰, 偶e Piotr Artymowicz (Krak贸w), wypad艂 w zawodach 艣rednio i zaj膮艂 6-te miejsce.
Fatalnie wypad艂 pilot Krzysztof Lenartowicz ( Krak贸w ), kt贸ry zaj膮艂 miejsce 19-te i nie trzeba mi wierzy膰 na s艂owo, bo ju偶 opisuj臋 nie pami臋tam, kt贸ry zbieg okoliczno艣ci. 19-te miejsce Krzysztofa Lenartowicza nale偶y przypisa膰 do 鈥瀢ybitnego eksperta鈥 komisji Millera.
Pilot Krzysztof Lenartowicz z Krakowa, b. szef pionu PLL LOT, to cz艂onek Komisji Millera! http://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_Badania_Wypadk贸w_Lotniczych_Lotnictwa_Pa艅stwowego
Naturalnie by艂oby strasznym zbiegiem okoliczno艣ci, gdyby ten znajomy rodziny Artymowicz贸w i to znajomy kilku ga艂臋zi Artymowicz贸w, by艂 tym 鈥瀢ybitnym pilotem LOT鈥, kt贸ry jad艂 z Paw艂em Artymowiczem obiad i opowiada艂 o 鈥瀌ebe艣ciakach鈥, potem dostarczy艂 nielegalnych nagra艅 i tego wszystkiego o czym Artymowicz opowiada艂, a czego zwyk艂y, uczciwy i przestrzegaj膮cy prawa cz艂owiek zdoby膰 nie mo偶e.
Teraz jest chyba jasne, 偶e co najmniej鈥 sze艣膰(?), si臋 pogubi艂em, zbieg贸w okoliczno艣ci pozwala Artymowiczowi zlewa膰 wnioski do prokuratury i 艂ga膰 ile wlezie. Zdarzy膰 si臋 mo偶e, 偶e to wszystko razem wzi臋te jest funta k艂ak贸w warte, ja si臋 wcale nie upieram, 偶e pasuj膮ce do siebie klocki obci膮偶aj膮 Paw艂a A., ale tak psychologicznie rzecz ujmuj膮c, kto m贸g艂by kozakowa膰 w taki kaboty艅ski spos贸b, je艣li nie wnuk, syn, bratanek/siostrzeniec esbek贸w, kt贸ry ma wysoko postawionych urz臋dnik贸w pa艅stwowych na etacie przyjaci贸艂 rodziny?
Mnie nie pytajcie. Zapytajcie razem ze mn膮 Paw艂a Artymowicza.

PS Cz臋艣膰 z tych informacji uzyska艂em kana艂ami od ludzi, kt贸rzy maj膮 obawy i ja si臋 im nie dziwi臋.
Wiem jak dzia艂a Artymowicz, kt贸ry posy艂a swoich burk贸w, aby zastraszali autora niekorzystnych wpis贸w na jego temat i rodzin臋 autora.
Mnie koneksje i rodzinne tradycje Artymowicza powiewaj膮, mnie Artymowicz co najwy偶ej mo偶e zajady zdetonowa膰, bo jest jeszcze jeden zbieg okoliczno艣ci, kt贸ry nazywa si臋 Pawe艂 Artymowicz.
Prace trwaj膮, a w rodzinie nic nie ginie.

PS2 Wys艂a艂em Artymowiczowi tekst do autoryzacji, przeczyta艂 i zamilk艂. Pierwszy taki przypadek, zawsze na moje maile odpowiada艂 i to wylewnie.
藕r贸d艂o http://kontrowersje.net/tresc/nazwisko_artymowicz_pelne_zbiegow_okolicznosci_i_powiazan_z_ekspertami_komisji_millera_nie

Data: 2012-06-01 21:09:11
Autor: pluton
Kto szcz眛ki tutki w brzoz ponabija?
kurwan, wy takie od ma砮go czy od kolan ?

--
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
Nullification

Data: 2012-06-02 13:08:20
Autor: Rafa
Kto szcz眛ki tutki w brzoz ponabija?
Dnia Fri, 1 Jun 2012 18:48:29 +0200, mkarwan napisa(a):

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.we8b3ysz50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Wyst眕i te prof. Pawe Artymowicz z Uniwersytetu w Toronto (astrofizyk  i pilot), kt髍y przedstawi w砤sn symulacj lotu Tu-154 w trakcie  ostatnich 4,9 sekundy.

Przyszed taki czas na Paw硂wa Artymowicza, 縠 musz k砤mcy, potwarcy i oszczercy, co zosta硂 wielokrotnie udowodnione, zada kolejn seri bolesnych pyta.

Kogo obchodz twoje pojebane fobie 縜硂sny starcze?

Data: 2012-06-04 12:36:35
Autor: T.
Kto szcz膮tki tutki w brzoz臋 ponabija艂?

 - W katastrofie i艂a-62 w Lesie Kabackim w maju 1987 r. samolot te偶
rozpad艂 si臋 na tysi膮ce kawa艂k贸w. W Kazimierzu raczej dyskutowali艣my o
s艂awetnej brzozie. Pokazali艣my jej zdj臋cia z wbitymi fragmentami skrzyd艂a,
z metryczk膮, czyli dat膮, kiedy zdj臋cia zosta艂y zrobione - 11 i 12 kwietnia
2010 r....

Tupolewy to generlanie s艂abe samoloty - I艁 w Lesie Kabackim 艣ci膮艂 kilka hektar贸w lasu, zanim sie rozpad艂 (艣cinaj膮c drzewa u podstawy).  A tego wyko艅czy艂a jedna brzoza, z艂amana na wysoko艣ci kilku metr贸w...
T.

Data: 2012-06-04 12:53:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto szcz膮tki tutki w brzoz臋 ponabija艂?

U偶ytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4fcc9071$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

 - W katastrofie i艂a-62 w Lesie Kabackim w maju 1987 r. samolot te偶
rozpad艂 si臋 na tysi膮ce kawa艂k贸w. W Kazimierzu raczej dyskutowali艣my o
s艂awetnej brzozie. Pokazali艣my jej zdj臋cia z wbitymi fragmentami skrzyd艂a,
z metryczk膮, czyli dat膮, kiedy zdj臋cia zosta艂y zrobione - 11 i 12 kwietnia
2010 r....

Tupolewy to generlanie s艂abe samoloty - I艁 w Lesie Kabackim 艣ci膮艂 kilka hektar贸w lasu, zanim sie rozpad艂 (艣cinaj膮c drzewa u podstawy).  A tego wyko艅czy艂a jedna brzoza, z艂amana na wysoko艣ci kilku metr贸w...

Wiadomo! I艂y by艂y u偶ywane przez rosyjskich le艣nik贸w do wycinki las贸w. I pod tum k膮tem by艂y konstruowane!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-06-04 18:07:38
Autor: sofu
Kto szcz膮tki tutki w brzoz臋 ponabija艂?

U偶ytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4fcc9071$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

 - W katastrofie i艂a-62 w Lesie Kabackim w maju 1987 r. samolot te偶
rozpad艂 si臋 na tysi膮ce kawa艂k贸w. W Kazimierzu raczej dyskutowali艣my o
s艂awetnej brzozie. Pokazali艣my jej zdj臋cia z wbitymi fragmentami skrzyd艂a,
z metryczk膮, czyli dat膮, kiedy zdj臋cia zosta艂y zrobione - 11 i 12 kwietnia
2010 r....

Tupolewy to generlanie s艂abe samoloty - I艁 w Lesie Kabackim 艣ci膮艂 kilka hektar贸w lasu, zanim sie rozpad艂 (艣cinaj膮c drzewa u podstawy).  A tego wyko艅czy艂a jedna brzoza, z艂amana na wysoko艣ci kilku metr贸w...
T.

-- -- -- -- --

Brzozy to bardzo delikatne drzewa, cz臋sto 艂amane przez silniejszy podmuch wiatru zw艂aszcza w deszczu, gdy li艣ci koron s膮 obci膮偶one wod膮. Brzoza ro艣nie bardzo szybko i jest zwykle wysoka i smuk艂a. Bior膮c pod uwag臋 specyficzny sk艂ad twardziela podobnego do lipy cz臋sto si臋 zdarza, 偶e brzozy maj膮 po艂amane ga艂臋zie po burzy. Brzoz臋 bardzo 艂atwo mo偶na r膮ba膰 siekier膮. Widzia艂em jak kto艣 wlaz艂 na d艂ug膮 drabin臋 i jednym ciosem siekiery odci膮艂 spora cz臋艣膰 korony brzozy (ba艂 si臋, ze mu si臋 kiedy艣 na cha艂up臋 zwali). Drewno brzozy nie nadaje si臋 na meble czy u偶ycie go w budownictwie. Najcz臋艣ciej wykorzystuje si臋 je energetycznie. Wytrzyma艂o艣膰 drewna brzozy jest wielokrotnie mniejsza od drewna sosnowego o d臋binie nie wspominaj膮c.
Dla tego jestem bardzo zdziwiony, 偶e skrzyd艂o pot臋偶nego samolotu mia艂oby si臋 oderwa膰 po uderzeniu w pie艅 brzozy i to w miejscu gdzie on jest potencjalnie najs艂abszy.


sofu

Data: 2012-06-04 17:18:42
Autor: MH
Kto szcz眛ki tutki w brzoz ponabija?
sofu <manhunter1@o2.pl> napisa(a):
Widzia艂em jak kto艣 wlaz艂 na d艂ug膮 drabin臋 i jednym ciosem siekiery odci膮
艂 spora cz臋艣膰 korony brzozy (ba艂 si臋, ze mu si臋 kiedy艣 na cha艂up臋 zwali)

====================

Dobrze zrobi. Ba si 縠 jak mu si zwali,to cha硊p mu rozdupcy. A ta
zwali砤 si na trupolewa i wida jaki efekt..

MH

--


Data: 2012-06-06 07:45:24
Autor: sofu
Kto szcz眛ki tutki w brzoz ponabija?

U縴tkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:jqiqli$f5n$1inews.gazeta.pl...
sofu <manhunter1@o2.pl> napisa(a):


Widzia艂em jak kto艣 wlaz艂 na d艂ug膮 drabin臋 i jednym ciosem siekiery odci膮

spora cz臋艣膰 korony brzozy (ba艂 si臋, ze mu si臋 kiedy艣 na cha艂up臋 zwali)

====================

Dobrze zrobi. Ba si 縠 jak mu si zwali,to cha硊p mu rozdupcy. A ta
zwali砤 si na trupolewa i wida jaki efekt..

MH

--

Jedni wierz w magnes czy hel, a inni w brzoz.



sofu

Data: 2012-06-04 18:47:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto szcz膮tki tutki w brzoz臋 ponabija艂?

U偶ytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jqimgh$5d1$1node1.news.atman.pl...

U偶ytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4fcc9071$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

 - W katastrofie i艂a-62 w Lesie Kabackim w maju 1987 r. samolot te偶
rozpad艂 si臋 na tysi膮ce kawa艂k贸w. W Kazimierzu raczej dyskutowali艣my o
s艂awetnej brzozie. Pokazali艣my jej zdj臋cia z wbitymi fragmentami skrzyd艂a,
z metryczk膮, czyli dat膮, kiedy zdj臋cia zosta艂y zrobione - 11 i 12 kwietnia
2010 r....

Tupolewy to generlanie s艂abe samoloty - I艁 w Lesie Kabackim 艣ci膮艂 kilka hektar贸w lasu, zanim sie rozpad艂 (艣cinaj膮c drzewa u podstawy).  A tego wyko艅czy艂a jedna brzoza, z艂amana na wysoko艣ci kilku metr贸w...
T.

-- -- -- -- --

Brzozy to bardzo delikatne drzewa, cz臋sto 艂amane przez silniejszy podmuch wiatru zw艂aszcza w deszczu, gdy li艣ci koron s膮 obci膮偶one wod膮. Brzoza ro艣nie bardzo szybko i jest zwykle wysoka i smuk艂a. Bior膮c pod uwag臋 specyficzny sk艂ad twardziela podobnego do lipy cz臋sto si臋 zdarza, 偶e brzozy maj膮 po艂amane ga艂臋zie po burzy. Brzoz臋 bardzo 艂atwo mo偶na r膮ba膰 siekier膮. Widzia艂em jak kto艣 wlaz艂 na d艂ug膮 drabin臋 i jednym ciosem siekiery odci膮艂 spora cz臋艣膰 korony brzozy (ba艂 si臋, ze mu si臋 kiedy艣 na cha艂up臋 zwali). Drewno brzozy nie nadaje si臋 na meble czy u偶ycie go w budownictwie. Najcz臋艣ciej wykorzystuje si臋 je energetycznie. Wytrzyma艂o艣膰 drewna brzozy jest wielokrotnie mniejsza od drewna sosnowego o d臋binie nie wspominaj膮c.
Dla tego jestem bardzo zdziwiony, 偶e skrzyd艂o pot臋偶nego samolotu mia艂oby si臋 oderwa膰 po uderzeniu w pie艅 brzozy i to w miejscu gdzie on jest potencjalnie najs艂abszy.

Synek. Wiesz, co to jest woda? Wod膮 przecina si臋 stal. Dlaczego? Do艣piewaj sobie!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-06-05 09:56:03
Autor: sofu
Kto szcz膮tki tutki w brzoz臋 ponabija艂?

U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4fcce6b2$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

U偶ytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jqimgh$5d1$1node1.news.atman.pl...

U偶ytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4fcc9071$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

 - W katastrofie i艂a-62 w Lesie Kabackim w maju 1987 r. samolot te偶
rozpad艂 si臋 na tysi膮ce kawa艂k贸w. W Kazimierzu raczej dyskutowali艣my o
s艂awetnej brzozie. Pokazali艣my jej zdj臋cia z wbitymi fragmentami skrzyd艂a,
z metryczk膮, czyli dat膮, kiedy zdj臋cia zosta艂y zrobione - 11 i 12 kwietnia
2010 r....

Tupolewy to generlanie s艂abe samoloty - I艁 w Lesie Kabackim 艣ci膮艂 kilka hektar贸w lasu, zanim sie rozpad艂 (艣cinaj膮c drzewa u podstawy).  A tego wyko艅czy艂a jedna brzoza, z艂amana na wysoko艣ci kilku metr贸w...
T.

-- -- -- -- --

Brzozy to bardzo delikatne drzewa, cz臋sto 艂amane przez silniejszy podmuch wiatru zw艂aszcza w deszczu, gdy li艣ci koron s膮 obci膮偶one wod膮. Brzoza ro艣nie bardzo szybko i jest zwykle wysoka i smuk艂a. Bior膮c pod uwag臋 specyficzny sk艂ad twardziela podobnego do lipy cz臋sto si臋 zdarza, 偶e brzozy maj膮 po艂amane ga艂臋zie po burzy. Brzoz臋 bardzo 艂atwo mo偶na r膮ba膰 siekier膮. Widzia艂em jak kto艣 wlaz艂 na d艂ug膮 drabin臋 i jednym ciosem siekiery odci膮艂 spora cz臋艣膰 korony brzozy (ba艂 si臋, ze mu si臋 kiedy艣 na cha艂up臋 zwali). Drewno brzozy nie nadaje si臋 na meble czy u偶ycie go w budownictwie. Najcz臋艣ciej wykorzystuje si臋 je energetycznie. Wytrzyma艂o艣膰 drewna brzozy jest wielokrotnie mniejsza od drewna sosnowego o d臋binie nie wspominaj膮c.
Dla tego jestem bardzo zdziwiony, 偶e skrzyd艂o pot臋偶nego samolotu mia艂oby si臋 oderwa膰 po uderzeniu w pie艅 brzozy i to w miejscu gdzie on jest potencjalnie najs艂abszy.

Synek. Wiesz, co to jest woda? Wod膮 przecina si臋 stal. Dlaczego? Do艣piewaj sobie!

--

S-synek a wiesz co to to jest g贸wno? G贸wno wylewa ci si臋 z ust. Nie pr贸buj 艣piewa膰!


sofu

Data: 2012-06-05 10:18:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto szcz膮tki tutki w brzoz臋 ponabija艂?

U偶ytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jqke2l$4l0$1node2.news.atman.pl...

Brzozy to bardzo delikatne drzewa, cz臋sto 艂amane przez silniejszy podmuch wiatru zw艂aszcza w deszczu, gdy li艣ci koron s膮 obci膮偶one wod膮. Brzoza ro艣nie bardzo szybko i jest zwykle wysoka i smuk艂a. Bior膮c pod uwag臋 specyficzny sk艂ad twardziela podobnego do lipy cz臋sto si臋 zdarza, 偶e brzozy maj膮 po艂amane ga艂臋zie po burzy. Brzoz臋 bardzo 艂atwo mo偶na r膮ba膰 siekier膮. Widzia艂em jak kto艣 wlaz艂 na d艂ug膮 drabin臋 i jednym ciosem siekiery odci膮艂 spora cz臋艣膰 korony brzozy (ba艂 si臋, ze mu si臋 kiedy艣 na cha艂up臋 zwali). Drewno brzozy nie nadaje si臋 na meble czy u偶ycie go w budownictwie. Najcz臋艣ciej wykorzystuje si臋 je energetycznie. Wytrzyma艂o艣膰 drewna brzozy jest wielokrotnie mniejsza od drewna sosnowego o d臋binie nie wspominaj膮c.
Dla tego jestem bardzo zdziwiony, 偶e skrzyd艂o pot臋偶nego samolotu mia艂oby si臋 oderwa膰 po uderzeniu w pie艅 brzozy i to w miejscu gdzie on jest potencjalnie najs艂abszy.

Synek. Wiesz, co to jest woda? Wod膮 przecina si臋 stal. Dlaczego? Do艣piewaj sobie!

--

S-synek a wiesz co to to jest g贸wno? G贸wno wylewa ci si臋 z ust. Nie pr贸buj 艣piewa膰!

Moje gratulacje. Jeszcze nie spotka艂em osoby, kt贸ra w tak niezwykle przekonuj膮cy spos贸b, przekona艂a mnie do swoich racji!
Czy to jest tw贸j najwy偶szy poziom? Czy te偶 mo偶esz wznie艣膰 si臋 na wy偶sze poziomy intelektu, niedost臋pne zwyk艂ym 艣miertelnikom?

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Kto szcz膮tki tutki w brzoz臋 ponabija艂?

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona