Kto szkaluje Polaków? Siuksowie?

Data: 2009-07-27 20:37:09
Autor: abc
Kto szkaluje Polaków? Siuksowie?
- Antypolonizm to zjawisko świeżej daty, powstało po II wojnie światowej -
mówi "Rzeczpospolitej" prof. Tomasz Gąsowski, historyk z Uniwersytetu
Jagiellońskiego. - To reakcja na pojawiające się zarzuty kierowane pod
adresem Polaków i dotyczące właśnie okresu II wojny i Holokaustu.

Więcej
http://www.rp.pl/artykul/2,340553_Rodacy_narazeni_na_antypolonizm.html

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-27 20:38:09
Autor: Tzva Adonai
Kto szkaluje Polaków? Siuksowie?
- Antypolonizm to zjawisko świeżej daty, powstało po II wojnie światowej

Akurat po drugiej wojnie światowej?.. Ciekawe dlaczego?.. :}}... --

Data: 2009-07-27 14:13:47
Autor: Marek

--

Bo sie Zydom rewolucja w Niemczech nie udala, to zaczeli w Polsce
innymi metodami.

Data: 2009-07-27 22:26:51
Autor: Jerzy Tabortowski
Kto szkaluje Polaków? Siuksowie?
Akurat po drugiej wojnie światowej?.. Ciekawe dlaczego?.. :}}...

To dość proste, nie możecie srać w swoje niemieckie gniazdo, wspieraliście w końcu austriackiego bydlaka, po 45 wróciliście do haimatu, biznes, biznes, biznes, a jak to we waszym plemieniu .... fersztejen, no raczej gieszeft :)

Data: 2009-07-28 07:56:42
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:0560.000005a9.4a6df411newsgate.onet.pl...
- Antypolonizm to zjawisko świeżej daty, powstało po II wojnie światowej

Akurat po drugiej wojnie światowej?.. Ciekawe dlaczego?.. :}}...

bo po wojnie powstalo panstwo Israel?

Data: 2009-07-29 16:41:44
Autor: Marek
On 28 Lip, 07:56, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_ado...@op.pl> napisał w wiadomościnews:0560.000005a9.4a6df411newsgate.onet.pl...

> Akurat po drugiej wojnie światowej?.. Ciekawe dlaczego?.. :}}...

bo po wojnie powstalo panstwo Israel?

No wlasnie...

Data: 2009-07-30 02:15:38
Autor: Slawomir Stoff

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:0f0ea2fb-9e0b-43b5-b3f4-13b9a95df042k19g2000yqn.googlegroups.com...

> Akurat po drugiej wojnie światowej?.. Ciekawe dlaczego?.. :}}...

bo po wojnie powstalo panstwo Israel?

No wlasnie...

chiba nie calkiem...

Data: 2009-07-30 06:46:29
Autor: Panslavista

Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_ado...@op.pl> napisał w
> wiadomościnews:0560.000005a9.4a6df411newsgate.onet.pl...

    Dokładnie. Parchy weszły do polityki, knesejmu, sądownictwa, kościoła,
dopuszczając do tego my, Polacy sami dozwoliliśmy na takie traktowanie, bo
tylko głupcy zgadzają się na bycie odpychanymi od własnego stołu a teraz i
domu.

Data: 2009-07-30 07:18:55
Autor: Slawomir Stoff

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h4r8n4$ht8$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

tylko głupcy zgadzają się na bycie odpychanymi od własnego stołu a teraz i

    To prawda.  Nie potrafie tego jednak ani zrozumiec ani tym bardziej

    NASZYM ludziom wybaczyc.

Data: 2009-07-30 08:05:06
Autor: Panslavista

    To prawda.  Nie potrafie tego jednak ani zrozumiec ani tym bardziej

    NASZYM ludziom wybaczyc.

    Waszym to ja też nie zapomnę. W końcu to Polacy dali wam schronienie
przez wieki i nie kazali całować się po butach za to, nie piszę tu o
wdzięczności, ale przyzwoitość nakazywałaby być przynajmniej lojalnym.

Data: 2009-07-30 08:06:41
Autor: Slawomir Stoff

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h4rdp2$q8e$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

   Nasi byli zawsze parchy nigdy.