Kto szuka...

Data: 2010-06-12 13:36:25
Autor: 'he®sk'
Kto szuka...

klubnet@wp.pl

ten znajdzie. prawda awus? --

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-06-12 16:29:11
Autor: rAzor
Heniek sie znowu zesrał
Darz bór! Użytkownik... he he - 'he®sk' raczył napisać:

klubnet@wp.pl

ten znajdzie. prawda awus?

Jak w temacie.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Kto szuka...