Kto szuka routera

Data: 2009-07-25 23:26:06
Autor: Michal AKA Miki
Kto szuka routera
Wiem, ze to nie grupa z sieciami, ale zrobie delikatny offtopic :)
Kolega mi podeslal porownanie roznych routerow (same screenshoty):
http://rybiapipka.pl/wybor/

Ciekawe wnioski mozna z tego wysunac...

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-07-25 23:40:31
Autor: games
Kto szuka routera
Michal AKA Miki pisze:
[...]

Obudziles sie ?

Jak ktos ma mozliwosc to porponuje wycieczke na targi Computex mozna zobaczyc 20 tych samych routerow opakowanych w rozne pudelka z roznym logo a w srodku ten sam chinski syf.

Data: 2009-07-26 05:21:10
Autor: Jacek
Kto szuka routera
Ale mac adresami sie roznia;)

Data: 2009-07-26 09:30:30
Autor: qwerty
Kto szuka routera
Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1carftdm2fd23.1m2gr29bfq2iy$.dlg@40tude.net...
Ale mac adresami sie roznia;)

A gdzie tam -
Intellinet ma adres mac z puli Edimax
Easy touch, pentagram i request (?) mają pro-nets. ;)

Data: 2009-07-26 18:58:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kto szuka routera

"games" 4a6b7bcf$1@news.home.net.pl

Jak ktos ma mozliwosc to porponuje wycieczke na targi Computex mozna zobaczyc 20 tych samych routerow opakowanych w rozne pudelka z roznym logo

I z zasadniczo różną ceną. :)

a w srodku ten sam chinski syf.

--
   .`'.-.         ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.

Data: 2009-07-26 09:31:42
Autor: qwerty
Kto szuka routera
Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h4ft9g$iq1$1@inews.gazeta.pl...
Wiem, ze to nie grupa z sieciami, ale zrobie delikatny offtopic :)
Kolega mi podeslal porownanie roznych routerow (same screenshoty):
http://rybiapipka.pl/wybor/

Ciekawe wnioski mozna z tego wysunac...

Wygląd oprogramowania może być identyczny, ale zmienione szczegóły które rzutują na ocenę sprzętu.

Data: 2009-07-26 21:21:13
Autor: games
Kto szuka routera
qwerty pisze:
[...]

Ceny sa rozne ale w polskich sklepach w Chinach kazda z tych zabawek ma identyczna cene. Przy duzych ilosciach mozna zejsc 2-3 dolary na sztuce

Data: 2009-07-26 21:43:14
Autor: geyb
Kto szuka routera
Ciekawe, porównując wygląd tego, co wyświetlają na ekranach współczesne
laptopy wystawione w Saturnie czy MM można odnieść niemal identyczne
wrażenie ;)

Data: 2009-07-27 09:06:02
Autor: Mikolaj Tutak
Kto szuka routera
Michal AKA Miki wrote:
Wiem, ze to nie grupa z sieciami, ale zrobie delikatny offtopic :)
Kolega mi podeslal porownanie roznych routerow (same screenshoty):
http://rybiapipka.pl/wybor/

Ciekawe wnioski mozna z tego wysunac...

Normalnie ameryke żeś odkrył ;) Podobnie jak laptopy to taki sprzet jest robiony przez pare chinskich firm. Routerki robi mi. Global Sun Technology, "lepsi" "producenci" zamawiają inna obudowę i daja zmodyfikowany firmware (np. D-Link), reszta podmienia tylko bitmapke z logo ;-)

      Mikolaj

Kto szuka routera