Kto szuka szpiega w kościele?

Data: 2011-01-13 08:50:33
Autor: Azor jest pedałem
Kto szuka szpiega w kościele?
"Nasz Dziennik" odsłania kulisy listu o. Ludwika Wiśniewskiego do nuncjusza apostolskiego o błędach polskiego Kościoła ("Gazeta" opublikowała go w grudniu). W roli eksperta ks. prof. Waldemar Chrostowski, biblista z UKSW. Demaskuje autora listu i torpeduje jeden z jego zarzutów, że niektórzy duchowni mieszają się do polityki. "Ojciec Wiśniewski nie ukrywa, że ma swoje sympatie polityczne i - w różnych formach - podejmuje działania, które to potwierdzają" - ogłasza ks. Chrostowski. Przykład: "udział w działalności KOR-u i innych typowo politycznych organizacji". A także upomnienie w kościele w Lublinie jednego z księży, gdy ten wygłaszał polityczne kazanie.

Cóż, nie wszyscy mogą być tak "niezależni" jak ks. Chrostowski, który w niedawno wydanej książce szczyci się, że nie jest "tubą Żydów" i regularnie udziela się w wybitnie apolitycznych mediach o. Rydzyka. Ksiądz profesor sporo wie też o tym, jak list otrzymała "Gazeta": "Pierwszą osobą, która twierdziła, iż ojciec Wiśniewski nie upublicznił swego listu, był metropolita lubelski ks. abp Józef Życiński. Skąd o tym wiedział? W ostatnich miesiącach w najbliższym otoczeniu ks. abp. Życińskiego miała miejsce potężna turbulencja. Powiedzmy szczerze: jeżeli tam znajduje się źródło wycieku, to być może analogiczne sytuacje się powtórzą".

Ks. Chrostowskiego informuję, że listu ojca Ludwika nie otrzymałam od abp. Życińskiego. Sekretarz lubelskiego metropolity ks. Tomasz Adamczyk po lekturze "Naszego Dziennika" powiedział mi: "Nie wiem, jak ks. Chrostowski może godzić insynuacje pod adresem arcybiskupa ze swoim kapłańskim sumieniem". A ja wiem.

Skoro ks. Chrostowski jest w stanie sugerować, że "Gazeta" ma w nuncjaturze szpiega, to znaczy, że możliwości jego sumienia i wyobraźni są niezmierzone.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,8939694,Kto_szuka_szpiega_w_kosciele_.html#ixzz1AtoNsBg7

Jakim prawem organizacja sukienkowych dewiantów uzurpuje sobie prawo do "umoralniania" społeczeństwa, bełkotu o nauce kościoła, czy dyktowania jak powinni żyć ludzie identyfikujący się z kościołem?

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2011-01-13 09:56:34
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:igmasa$m6h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przestaniesz pojebie zasrywać grupę swoimi majakami? Wypierdalaj z tym na jakąś grupę o sataniźmie i tam się onanizuj!

BB

Kto szuka szpiega w kościele?