[WAW] Kto takim cackiem ciął przez chlapę i zaparkował przy galmoku wczoraj ok. 17.20?

Data: 2011-01-11 00:13:58
Autor: szewc
[WAW] Kto takim cackiem ciął przez chlapę i zaparkował przy galmoku wczoraj ok. 17.20?
Witam.

Do znaku przy wejściu przypięta była Caadzina Caad9 piękna szosóweczka na jakichś karbonach od fsa. Biedna w takiej brei.

pozdr.
szewc

Data: 2011-01-11 08:11:23
Autor: Fabian
W dniu 11.01.2011 00:13, szewc pisze:
Witam.

Do znaku przy wejściu przypięta była Caadzina Caad9 piękna szosóweczka
na jakichĹ› karbonach od fsa. Biedna w takiej brei.

Karbon idealny na takÄ… pogodÄ™ - nie koroduje!

Fabian.

Data: 2011-01-11 01:04:21
Autor: tadek
Kto takim cackiem ci±ł przez chlapę i zaparkował przy galmoku wczoraj ok. 17.20?
On 11 Sty, 08:11, Fabian <fab...@niematakiegoadresu.pl> wrote:
W dniu 11.01.2011 00:13, szewc pisze:

> Witam.

> Do znaku przy wej¶ciu przypięta była Caadzina Caad9 piękna szosóweczka
> na jakich¶ karbonach od fsa. Biedna w takiej brei.

Karbon idealny na tak± pogodę - nie koroduje!

Fabian.

nie wiadomo czy "lubi" sól?

Data: 2011-01-12 07:21:17
Autor: MadMan
Dnia Tue, 11 Jan 2011 08:11:23 +0100, Fabian napisał(a):

Karbon idealny na tak± pogodę - nie koroduje!

Fajnie, szkoda że nieprawda. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-01-12 10:49:03
Autor: Fabian
[WAW] Kto takim cackiem ci±ł przez chlapę i zaparkował przy galmoku wczoraj ok. 17.20?
W dniu 12.01.2011 07:21, MadMan pisze:
Dnia Tue, 11 Jan 2011 08:11:23 +0100, Fabian napisał(a):

Karbon idealny na tak± pogodę - nie koroduje!

Fajnie, szkoda że nieprawda.

Jak ja lubię takie odp. To może wysil i napisz jak jest i jaki¶ dowód na
potwierdzenie tego?

Fabian.

Data: 2011-01-12 10:52:14
Autor: Fabian
W dniu 12.01.2011 10:49, Fabian pisze:
[...]

Ja znalazłem informacje na stronie
http://www.kolarstwo-szosowe.gda.pl/comparison.html

w zaletach włókna węglowego m. in. autor wymienił:
"absolutna odporno¶ć na korozję"

W wielu innym miejscach ta własno¶ć (niekorodowanie) karbonu jest
podkre¶lana.

Fabian.

Data: 2011-01-12 11:25:09
Autor: MadMan
Dnia Wed, 12 Jan 2011 10:52:14 +0100, Fabian napisał(a):

Ja znalazłem informacje na stronie
http://www.kolarstwo-szosowe.gda.pl/comparison.html

w zaletach włókna węglowego m. in. autor wymienił:
"absolutna odporno¶ć na korozję"

A nie chodziło mu o rdzę? :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-01-12 10:52:47
Autor: MadMan
Dnia Wed, 12 Jan 2011 10:49:03 +0100, Fabian napisał(a):

Karbon idealny na tak± pogodę - nie koroduje!

Fajnie, szkoda że nieprawda.

Jak ja lubię takie odp. To może wysil i napisz jak jest i jaki¶ dowód na
potwierdzenie tego?

Każdy materiał w jaki¶ sposób koroduje. Tworzywa sztuczne także
zmieniaj± swoje własno¶ci pod względem agresywnych czynników (sole,
kwasy, zasady itp.). Jedne mniej, inne bardziej, niemniej stwierdzenie
"karbon nie koroduje" jest nieprawd±. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-01-12 02:33:22
Autor: Michał Wolff
On 12 Sty, 10:52, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

[...]

Ale akurat na warunki zimowe jest wła¶ciwie idealny. Przejeżdżam
wła¶nie trzeci± zimę z widelcem karbonowym - i na samym karbonie sól
nie robi najmniejszego wrażenia, uważać trzeba tylko na metalowe
gwinty.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-01-12 11:17:24
Autor: Fabian
W dniu 12.01.2011 10:52, MadMan pisze:
[...]

No, taka rama może zmienić wła¶ciwo¶ci pod wpływem agresywnego czynnika
jakim jest np. młotek? ;)

Fabian.

Data: 2011-01-14 10:42:17
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-01-12, MadMan wrote:
Dnia Wed, 12 Jan 2011 10:49:03 +0100, Fabian napisał(a):

Karbon idealny na takÄ… pogodÄ™ - nie koroduje!

Fajnie, szkoda ĹĽe nieprawda.

Jak ja lubiÄ™ takie odp. To moĹĽe wysil i napisz jak jest i jakiĹ› dowĂłd na
potwierdzenie tego?

Każdy materiał w jakiś sposób koroduje. Tworzywa sztuczne także
zmieniają swoje własności pod względem agresywnych czynników (sole,
kwasy, zasady itp.). Jedne mniej, inne bardziej, niemniej stwierdzenie
"karbon nie koroduje" jest nieprawdÄ….

A jesteś w stanie powiedzieć cokolwiek konkretnego w kwestii reakcji
żywicy epoksydowej (w której zatopione są włókna węglowe) na sól drogową
czy poprzestaniesz tylko na złowieszczym straszeniu?

Data: 2011-01-14 14:32:52
Autor: Fabian
W dniu 14.01.2011 11:42, Jan Srzednicki pisze:
On 2011-01-12, MadMan wrote:
[...]

Pewnie mu chodziło to, że znajdzie się substancja która powoduje
kompozytów. Niestety popełniłem błąd i nie napisałem "Karbon idealny na
taką pogodne! Części rowerowe wykonane z materiału potocznie zwanego
karbonem nie korodują pod wpływem czynników atmosferycznych i substancji
obecnych na polskich drogach*"

* a gwiazdka musi być, później się dopisze potrzebne zastrzeżenia

Fabian.

[WAW] Kto takim cackiem ciął przez chlapę i zaparkował przy galmoku wczoraj ok. 17.20?