Kto tego dauna do PO przyjal?

Data: 2011-03-29 17:09:08
Autor: bolek
Kto tego dauna do PO przyjal?

Użytkownik "ePolityk" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imsp4e$53c$1inews.gazeta.pl...

Czy ten Wegrzyn nie jest przypadkiem troche niedorozwiniety? :)

Nie tylko on. A co powiedzieć o takim niedorobionym kierowcy
wózków golfowych ?

bolek

Data: 2011-03-29 17:21:12
Autor: ePolityk
Kto tego dauna do PO przyjal?

"bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote in message news:4d91f616$0$2457$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Chodzi ci o Melexa? Tylko dr Meleks to pijak a ten to jest zwykly przyglup - nie widzisz roznicy, chociazby w poziomie wypowiedzi i ogolnej wiedzy? :)

Data: 2011-03-29 17:55:34
Autor: bolek
Kto tego dauna do PO przyjal?

Użytkownik "ePolityk" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imstdb$i3k$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dla mnie to s± członkowie tego samego chlewa.
Liczy się tylko wy¶cig do koryta.

bolek

Data: 2011-03-29 19:28:44
Autor: ePolityk
Kto tego dauna do PO przyjal?

"bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote in message news:4d9200f8$0$2504$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Skoro nie widzisz roznicy to juz twoj problem...

Kto tego dauna do PO przyjal?