Kto tego durnia syjonistę podżegacza lansuje?

Data: 2015-04-13 11:10:44
Autor: boukun
Kto tego durnia syjonistę podżegacza lansuje?
A kim ten przygłup jest, co on ma do powiedzenia w Polsce? Za kogo ten
podżegacz się uważa?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Pawel-Kowal-przejazd-Nocnych-Wilkow-to-symboliczna-przemoc-od-ktorej-zaczyna-sie-realna-przemoc,wid,17444893,wiadomosc.html?ticaid=114ae2&_ticrsn=3

 ~erty 1 godzinę i 20 minut temuKowal a może coś o banderowskiej ustawie powiesz

Data: 2015-04-13 02:57:30
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 11:11:08 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

Reklama widze dzwignią POlityki ;P

Data: 2015-04-13 05:03:01
Autor: Marek
[...]

A ty, bekon, za kogo sie uwazasz ?
Naleweczke juz sobie dzisiaj kupiles ?

Data: 2015-04-13 18:20:56
Autor: Joschi
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

 ~erty 1 godzinę i 20 minut temuKowal a może coś o banderowskiej ustawie
powiesz

A ty, bekon, za kogo sie uwazasz ?
Naleweczke juz sobie dzisiaj kupiles ?

Jestem, kim jestem...
Nalewek nie piję od lat, już nie potrzebuję kopa... Organizm nasycony...

Data: 2015-04-13 12:57:34
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 18:20:58 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> A ty, bekon, za kogo sie uwazasz ?
> Naleweczke juz sobie dzisiaj kupiles ?

Jestem, kim jestem...
Nalewek nie piję od lat, już nie potrzebuję kopa... Organizm nasycony...

Prawdziwy koneser nie odpuszcza. Pije, do konca...

Data: 2015-04-13 22:46:56
Autor: Joschi
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:b0fa63d1-0fc1-4dff-b9fd-5c6d0990c554googlegroups.com...

> [...]

Nalewek nie piję od lat, już nie potrzebuję kopa... Organizm nasycony...

Prawdziwy koneser nie odpuszcza. Pije, do konca...

Ktoś musi umrzeć, żeby ktoś inny mógł żyć...

Data: 2015-04-13 14:00:28
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 22:46:59 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> Prawdziwy koneser nie odpuszcza. Pije, do konca...

Ktoś musi umrzeć, żeby ktoś inny mógł żyć...

.... i dalej pic !

Data: 2015-04-13 07:44:23
Autor: szklanynocnik
użytkownik boukun napisał:
A kim ten przygłup jest, co on ma do powiedzenia w Polsce? Za kogo ten
podżegacz się uważa?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Pawel-Kowal

Beznaplet jak nic, ruska głupawka go dopadła.

Całkowicie kłamliwy przekaz polskich mediów na temat dzisiejszej Ukrainy (same prawie łgarstwa i przemilczenia), będący permanentnym robieniem "laski" post-majdanowcom (jest to zresztą ostatnio również główną perwersją polityki zagranicznej III RP) -- karygodnie zderza się z przekazem mediów zagranicznych, i nie chodzi mi tu o media ruskie, lecz o zachodnie.
http://www.mysl-polska.pl/node/403

Kto tego durnia syjonistę podżegacza lansuje?