Kto temu

Data: 2010-07-17 09:33:00
Autor: jadrys
Kto temu

nawiedzonemu idiocie dał prawo mówienia w inieniu Polaki i Polaków?:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Marek-Jurek-Polska-ponizana-a-Kaczynski-milczy!,wid,12483324,wiadomosc.html

Jego wynik wyborczy to 00,01, a czuje się upoważniony do zabierania głosu i krytykowania innych w imieniu Polski... Sk±d takie pacany się bior±?

Data: 2010-07-17 02:09:37
Autor: glob
Kto temu

jadrys napisał(a):
nawiedzonemu idiocie da� prawo m�wienia w inieniu Polaki i Polak�w?:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Marek-Jurek-Polska-ponizana-a-Kaczynski-milczy!,wid,12483324,wiadomosc.html

Jego wynik wyborczy to 00,01, a czuje si� upowa�niony do zabierania
g�osu i krytykowania innych w imieniu Polski... Sk�d takie pacany si� bior�?

--
Kapitalizm jest chorob� (zaraz�) z kt�r� nale�y walczy�..
Instaluj�c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

To s± pierwsze objawy choroby psychicznej, bo on już sob± nie jest,
ale uroił sobie jak±¶ masę w której tonie, to też jest próżno¶ć,
bezczelno¶ć, bo swoje urojenia wkłada w usta wszystkim, a nie ma do
tego żadnego prawa i tym samym nie liczy się ze zdaniem innych... Jest
to prymitywizm, wyrosły ze skrajnej depresji, aby za wszelk± cenę
przestać być sob±, a mieć poczucie przynależno¶ci, rozumiesz, jak
wstrętny jestem dla siebie......a tego nauczył go kk...to muszę mieć
masę, tłum ,dogmaty, byleby uciec............co kończy się kaftanem,
bo on już nie widzi co się dzieje, jemu z automatu wszystko się
przewraca, z automatu obłudny i swoj± nienawi¶ć projektuje na
innych....Ja gębę ze zdumiania otwierałem, bo facet który powinien być
w kaftanie startował na prezydenta......ale podobnie ma kaczyński, bo
każdy ma swoj± głowę, a jak kto¶ cofa się przez chorobę w rozwoju,
widzi siebie poprzez pierwotn± wspólnotę...i mówi my, wy, mówi za
wszystkich tylko nie za siebie... czyli rozumiesz to chore mówić za
innych jak jest się tylko sob±...

Data: 2010-07-18 01:12:54
Autor: jadrys
Kto temu
  W dniu 2010-07-17 11:09, glob pisze:

[...]

Tak, ja też takich ludzi którzy usiłuja narzucić innym swoja wiarę uważam za prymitywnych.

Data: 2010-07-17 09:39:38
Autor: [he®sk]
Kto temu
On Sat, 17 Jul 2010 09:33:00 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

nawiedzonemu idiocie dał prawo mówienia w inieniu Polaki i Polaków?:

ten sam co tobie. ma prawo wyrazac swoje przemyslenia i opinie.
nie przepadam za facetem bez nazwiska. zabraniasz mu wypowiadania sie?
jakim wiec prawem prezes pis pieprzy w imeiniu Polski i Polakow ?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Marek-Jurek-Polska-ponizana-a-Kaczynski-milczy!,wid,12483324,wiadomosc.html

 dlaczego prezes pis milczy? czy jak wroble cwierkaja sam jest gejem ?

Jego wynik wyborczy to 00,01, a czuje się upoważniony do zabierania głosu i krytykowania innych w imieniu Polski...

 czy przegrana w wyborach upowaznia prezesa pis do zabierania  glosu w sprawie krzyza postawionego przez harcerzy? na prezesa
 pis glosowalo 25% spoleczenstwa. czy upowaznia go to do mowienia
 w moim imieniu? jakim prawem taki ktos krytykuje innych ?

Sk±d takie pacany się bior±?

 wlasnie, skad sie wziales ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-07-17 09:54:50
Autor: jadrys
Kto temu
  W dniu 2010-07-17 09:39, "[he®sk]" pisze:
[...]

Ma prawo wypowiadać siÄ™  swoich osobistych odczuciach, a nie w  moim imieniu i innych PolakĂłw. M Jurek jest obecnie nikim, reprezentuje tylko swoje fobie.
Tak - zabraniam mu wypowiadania się za mnie. A swoje fobie niech najlepiej zacznie leczyć. To dobra rada - facet robi z siebie błazna.
Po pierwsze prezes PiS-u mĂłwi za siebie, a po drugie - on akurat ma prawo mĂłwić w imieniu PolakĂłw -  dostaĹ‚ ponad 40% gĹ‚osĂłw poparcia od spoĹ‚eczeĹ„stwa.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Marek-Jurek-Polska-ponizana-a-Kaczynski-milczy!,wid,12483324,wiadomosc.html
  dlaczego prezes pis milczy? czy jak wroble cwierkaja sam jest gejem ?

Prezes nie jest homofobem.

Jego wynik wyborczy to 00,01, a czuje siÄ™ upowaĹĽniony do zabierania
[...]

A coś się ty tak przyczepił do tego prezesa? Jego uwagi są jego prywatną sprawą i w pełni uzasadnioną - ten krzyż został postawiony w hołdzie m.in. jego tragicznie zmarłemu bratu.

Ponad 40% , a nie 25..

SkÄ…d takie pacany siÄ™ biorÄ…?
  wlasnie, skad sie wziales ?

--

HeSk

Z litości i miłosierdzia - bez komentarza..

Data: 2010-07-17 10:12:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto temu

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1rnkn$qt6$1news.onet.pl...

[...]

Tak jak nie jest rusofobem?

Wczoraj w TVN24 oglądałem Romaszewskiego z grubasem z lewicy.
Gdy Romaszewski powiedział, że on też kocha Gierka - po prostu osłupiałem.
Widziałem zażenowanie prowadzącego i Kalisza.
To już jest takie osrywanie przeszłości w wykonaniu Romaszewskiego niezłomnego antykomunisty dla ratowania prezesa, że aż jest żałosne.

Data: 2010-07-18 01:01:26
Autor: jadrys
Kto temu

[...]

Myślę że i również prezes nie jest rusofobem. Nic na to nie wskazuje. Nawet jego brat nie był, - on tylko wykonywał polecenia jankesów, osobiście nic do Rosjan nie miał.

Data: 2010-07-17 10:52:45
Autor: [he®sk]
Kto temu
On Sat, 17 Jul 2010 09:54:50 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Ma prawo wypowiadać siÄ™  swoich osobistych odczuciach, a nie w  moim imieniu i innych PolakĂłw. M Jurek jest obecnie nikim, reprezentuje tylko swoje fobie.

 tak jak prezes pis i jego podwladni.

> [...]

A coś się ty tak przyczepił do tego prezesa? Jego uwagi są jego prywatną sprawą i w pełni uzasadnioną - ten krzyż został postawiony w hołdzie m.in. jego tragicznie zmarłemu bratu.

 jasne. wawel tez jest jego prywatna sprawa.

Ponad 40% , a nie 25..

 25. 50% nie poszlo na wybory.

>   wlasnie, skad sie wziales ?

Z litości i miłosierdzia - bez komentarza..

 widzisz, czym sie roznisz od mj?

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-07-18 00:53:07
Autor: jadrys
Kto temu
  W dniu 2010-07-17 10:52, "[he®sk]" pisze:
[...]

A daj sobie spokój z tym ślepym atakowaniem prezesa.. Ktos rzucił na ciebie urok czy co?

[...]

To nie on pochował tam swojego brata..

Ponad 40% , a nie 25..
  25. 50% nie poszlo na wybory.

To nie ma znaczenia, -  gdyby poszli to nie wiadomo czyby nie zagĹ‚osowali na prezesa. A wiÄ™c pozostaĹ„my przy tych co gĹ‚osowali, czyli ponad 40%.

SkÄ…d takie pacany siÄ™ biorÄ…?
   wlasnie, skad sie wziales ?
Z litości i miłosierdzia - bez komentarza..
  widzisz, czym sie roznisz od mj?

--

HeSk

Tym że nigdy bym się nie ważył narzucać komuś swojej wiary.

Kto temu