Kto temu

Data: 2010-07-17 09:39:38
Autor: [he®sk]
Kto temu
On Sat, 17 Jul 2010 09:33:00 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

nawiedzonemu idiocie da³ prawo mówienia w inieniu Polaki i Polaków?:

ten sam co tobie. ma prawo wyrazac swoje przemyslenia i opinie.
nie przepadam za facetem bez nazwiska. zabraniasz mu wypowiadania sie?
jakim wiec prawem prezes pis pieprzy w imeiniu Polski i Polakow ?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Marek-Jurek-Polska-ponizana-a-Kaczynski-milczy!,wid,12483324,wiadomosc.html

 dlaczego prezes pis milczy? czy jak wroble cwierkaja sam jest gejem ?

Jego wynik wyborczy to 00,01, a czuje siê upowa¿niony do zabierania g³osu i krytykowania innych w imieniu Polski...

 czy przegrana w wyborach upowaznia prezesa pis do zabierania  glosu w sprawie krzyza postawionego przez harcerzy? na prezesa
 pis glosowalo 25% spoleczenstwa. czy upowaznia go to do mowienia
 w moim imieniu? jakim prawem taki ktos krytykuje innych ?

Sk±d takie pacany siê bior±?

 wlasnie, skad sie wziales ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-07-17 09:54:50
Autor: jadrys
Kto temu
  W dniu 2010-07-17 09:39, "[he®sk]" pisze:
On Sat, 17 Jul 2010 09:33:00 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

nawiedzonemu idiocie dał prawo mówienia w inieniu Polaki i Polaków?:
ten sam co tobie. ma prawo wyrazac swoje przemyslenia i opinie.
nie przepadam za facetem bez nazwiska. zabraniasz mu wypowiadania sie?
jakim wiec prawem prezes pis pieprzy w imeiniu Polski i Polakow ?

Ma prawo wypowiadać siÄ™  swoich osobistych odczuciach, a nie w  moim imieniu i innych Polaków. M Jurek jest obecnie nikim, reprezentuje tylko swoje fobie.
Tak - zabraniam mu wypowiadania się za mnie. A swoje fobie niech najlepiej zacznie leczyć. To dobra rada - facet robi z siebie błazna.
Po pierwsze prezes PiS-u mówi za siebie, a po drugie - on akurat ma prawo mówić w imieniu Polaków -  dostaÅ‚ ponad 40% gÅ‚osów poparcia od spoÅ‚eczeÅ„stwa.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Marek-Jurek-Polska-ponizana-a-Kaczynski-milczy!,wid,12483324,wiadomosc.html
  dlaczego prezes pis milczy? czy jak wroble cwierkaja sam jest gejem ?

Prezes nie jest homofobem.

Jego wynik wyborczy to 00,01, a czuje się upoważniony do zabierania
głosu i krytykowania innych w imieniu Polski...
[...]

A coś się ty tak przyczepił do tego prezesa? Jego uwagi są jego prywatną sprawą i w pełni uzasadnioną - ten krzyż został postawiony w hołdzie m.in. jego tragicznie zmarłemu bratu.

Ponad 40% , a nie 25..

SkÄ…d takie pacany siÄ™ biorÄ…?
  wlasnie, skad sie wziales ?

--

HeSk

Z litości i miłosierdzia - bez komentarza..

Data: 2010-07-17 10:12:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Kto temu

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1rnkn$qt6$1news.onet.pl...

[...]

Tak jak nie jest rusofobem?

Wczoraj w TVN24 oglądałem Romaszewskiego z grubasem z lewicy.
Gdy Romaszewski powiedział, że on też kocha Gierka - po prostu osłupiałem.
Widziałem zażenowanie prowadzącego i Kalisza.
To już jest takie osrywanie przeszłości w wykonaniu Romaszewskiego niezłomnego antykomunisty dla ratowania prezesa, że aż jest żałosne.

Data: 2010-07-18 01:01:26
Autor: jadrys
Kto temu

[...]

Myślę że i również prezes nie jest rusofobem. Nic na to nie wskazuje. Nawet jego brat nie był, - on tylko wykonywał polecenia jankesów, osobiście nic do Rosjan nie miał.

Data: 2010-07-17 10:52:45
Autor: [he®sk]
Kto temu
On Sat, 17 Jul 2010 09:54:50 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Ma prawo wypowiadać siÄ™  swoich osobistych odczuciach, a nie w  moim imieniu i innych Polaków. M Jurek jest obecnie nikim, reprezentuje tylko swoje fobie.

 tak jak prezes pis i jego podwladni.

> [...]

A coś się ty tak przyczepił do tego prezesa? Jego uwagi są jego prywatną sprawą i w pełni uzasadnioną - ten krzyż został postawiony w hołdzie m.in. jego tragicznie zmarłemu bratu.

 jasne. wawel tez jest jego prywatna sprawa.

Ponad 40% , a nie 25..

 25. 50% nie poszlo na wybory.

>   wlasnie, skad sie wziales ?

Z litości i miłosierdzia - bez komentarza..

 widzisz, czym sie roznisz od mj?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-07-18 00:53:07
Autor: jadrys
Kto temu
  W dniu 2010-07-17 10:52, "[he®sk]" pisze:
[...]

A daj sobie spokój z tym ślepym atakowaniem prezesa.. Ktos rzucił na ciebie urok czy co?

[...]

To nie on pochował tam swojego brata..

Ponad 40% , a nie 25..
  25. 50% nie poszlo na wybory.

To nie ma znaczenia, -  gdyby poszli to nie wiadomo czyby nie zagÅ‚osowali na prezesa. A wiÄ™c pozostaÅ„my przy tych co gÅ‚osowali, czyli ponad 40%.

SkÄ…d takie pacany siÄ™ biorÄ…?
   wlasnie, skad sie wziales ?
Z litości i miłosierdzia - bez komentarza..
  widzisz, czym sie roznisz od mj?

--

HeSk

Tym że nigdy bym się nie ważył narzucać komuś swojej wiary.

Kto temu