Kto to do cholery jest?!!

Data: 2011-11-14 10:15:02
Autor: Bambaryła
Kto to do cholery jest?!!
Znów zauważyłem, że w TV i PR są jakby żywcem cytowane wypowiedzi herska.Dziś rano zauważyłem na psp kilka postów herska na temat zajść 11 listopada i zdałem sobie sprawę, że wczoraj wieczorem w TVN usłyszałem wypowiedzi jota w jotę podobne do tego co napisał hersk. Wygląda na to, że za pośrednictwem psp udziela komuś instrukcji!! Pomyslałem sobie o pewnej ważnej personie z tamtego terenu i wpadło mi do głowy nazwisko, które wprawiło mnie w niedowierzanie!!! Czyżby to był sam WC?!!

BBR

Data: 2011-11-14 10:20:44
Autor: Marek Czaplicki
Kto to do cholery jest?!!
Bambaryła pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 listopad 2011 10:15:

[...]

A nie przychodzi Ci do głowy, że jeżeli dzisiaj rano widzisz posty, których treść usłyszałeś wczoraj to może to być plagiat?

Kto to do cholery jest?!!