Kto to jest Jacek Biernacki.

Data: 2011-11-03 12:01:55
Autor: tomq100
Kto to jest Jacek Biernacki.
Jak się pisze artykuły do gazety, nawet jeśli jest to gazeta elektroniczna, to chyba warto najpierw zgłębić temat bo niczego nieświadomi czytelnicy gotowi pomyśleć, że tak ma być jak tam piszą.

Data: 2011-11-03 20:08:23
Autor:
Kto to jest Jacek Biernacki.
tomq100 <tomq100@gmail.com> napisał(a):
Jak się pisze artykuły do gazety, nawet jeśli jest to gazeta elektroniczna, to chyba warto najpierw zgłębić temat bo niczego nieświadomi czytelnicy gotowi pomyśleć, że tak ma być jak tam piszą.

Jacek Biernacki to podobnej klasy głupek, jak Ty.

"On 21 Lip, 12:59, tomq100 <tomq...@gmail.com> wrote:
Zamiast pisać bzdury pokaż praktyczne różnice lub podobieństwa między
ZHL a RGB np (o to pytał niedo¶wiadczony kolega):

Table 4. Dissolved And Separated Phase Risk Estimates For Nominal Profiles.
profile         descent  ascent rate    safety           r      r
(depth/min)     (msw/min) (msw/min) (depth/min)         RGBM   ZHL
14 msw/38 min   18              9       5 msw/3 min     .0034 .0062
19 msw/38 min   18              9       5 msw/3 min     .0095 .0110
37 msw/17 min   18              9       5 msw/3 min     .0165 .0151
18 msw/31 min   18              9       5 msw/3 min     .0063 .0072
                18              18                      .0101 .0135
                18              18      5 msw/3 min     .0069 .0084
23 msw/17 min   18              18      5 msw/3 min     .0127 .0232

For recreational exposures, the RGBM collapses to a Haldane dissolved
gas algorithm. This is reflected in the risk estimates above, where
estimates for both models differ little.

Podtrzymuje to co napisałem. Prężysz się napinasz zamiast podać jaki¶
praktyczny przykład piszesz o stycznych i warto¶ciach przesyceń. Puknij
się w głowę nie powtarzaj tego czego nie rozumiesz.
Ci±gle jeste¶ głupszy od chuja mojego psa ale zawsze możesz to jeszcze
zmienić.

http://www.krab.agh.edu.pl/forum/viewtopic.php?t=2849&start=60
Dasz dupy na tym zadaniu, dokładnie tak samo jak Biernacki.
Różnice w profilach to szczegół, ważniejsze s± osi±gnięte prężno¶ci w tkankach.

pozdrawiam rc

Data: 2011-11-04 09:56:59
Autor: tomq100
Kto to jest Jacek Biernacki.
Dobrze, że tylko głupek bo można jeszcze być
szmaciarzem jak ty.

Data: 2011-11-04 09:09:45
Autor:
Kto to jest Jacek Biernacki.
tomq100 <tomq100@gmail.com> napisał(a):
Dobrze, że tylko głupek bo można jeszcze być
szmaciarzem jak ty.

Gdyby¶ policzył przykład i wtedy pyskował, miało by to podstawy. Teraz jeste¶ tylko szczekaczem albo dup±, wybór należy do Ciebie. pozdrawiam rc

Data: 2011-11-04 11:19:57
Autor: tomq100
Kto to jest Jacek Biernacki.
Wybieram nie być szmaciarzem.
Jaki przykład jakie przeliczył ?
Jest przysłowie "Gadaj z dupą to cię osra"
Właśnie czuję się osrany przez idiotę pierwszej wody a do tego szmaciarza zwykłego.

Dnia 2011-11-04 10:09, Użytkownik demolant.WYTNIJ@gazeta.pl napisał:
tomq100<tomq100@gmail.com>  napisaĹ‚(a):

Dobrze, że tylko głupek bo można jeszcze być
szmaciarzem jak ty.

Gdybyś policzył przykład i wtedy pyskował, miało by to podstawy.
Teraz jesteĹ› tylko szczekaczem albo dupÄ…, wybĂłr naleĹĽy do Ciebie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-11-04 10:28:20
Autor:
Kto to jest Jacek Biernacki.
tomq100 <tomq100@gmail.com> napisał(a):
Wybieram nie być szmaciarzem.

Zostałe¶ .... .

Jaki przykład jakie przeliczył ?

W mojej pierwszej odpowiedzi jest link, za trudne ?
Dekompresja wysokogórska.
Jest przysłowie "Gadaj z dupą to cię osra"
Właśnie czuję się osrany przez idiotę pierwszej wody a do tego szmaciarza zwykłego.

Przykładu nie umiał odszukać, nie przeliczył i bluzga jak Biernacki Jacek. pozdrawiam rc

Data: 2011-11-04 11:43:29
Autor: tomq100
Kto to jest Jacek Biernacki.
Dobry psychiatra. Czym prędzej - poproś kogoś dorosłego to ci pomoże tam trafić i odpieprz się od tego forum bo niestety jesteś "błędem demokracji i wolności słowa". Domowym sposobem możesz spróbować jebnąć się w ten głupi łeb. Kto wie kto wie może pomoże.

Dnia 2011-11-04 11:28, Użytkownik demolant.WYTNIJ@gazeta.pl napisał:
tomq100<tomq100@gmail.com>  napisaĹ‚(a):

Wybieram nie być szmaciarzem.

Zostałeś .... .

Jaki przykład jakie przeliczył ?

W mojej pierwszej odpowiedzi jest link, za trudne ?
Dekompresja wysokogĂłrska.

Data: 2011-11-04 11:42:43
Autor:
[...]

Jak widać nie różnisz się od Jacka Biernackiego. Przykładu nie umiałe¶ przeliczyć, to udajesz że nie możesz odszukać.

"Re: Kto to jest Jacek Biernacki.
Autor: demolant.WYTNIJ@gazeta.pl
Data: 03-11-2011, 21:08:23
+ pokaż cały nagłówek
www.krab.agh.edu.pl/forum/viewtopic.php?t=2849&start=60 "
Głupek i kłamczuszek jeste¶ tomq100 <tomq100@gmail.com>. Dodatkowo podsrywajko.

pozdrawiam rc --

Data: 2011-11-08 22:39:44
Autor: Wojtek B
Kto to jest Jacek Biernacki.

Użytkownik "tomq100" <tomq100@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j90fki$81c$1news.onet.pl...
Dobry psychiatra. Czym prędzej - popro¶ kogo¶ dorosłego to ci pomoże tam trafić i odpieprz się od tego forum bo niestety jeste¶ "błędem demokracji i wolno¶ci słowa". Domowym sposobem możesz spróbować jebn±ć się w ten głupi łeb. Kto wie kto wie może pomoże.

Piszesz na ogólnej grupie wiec trochę hamuj swój debilny język.
Pomy¶l że jak piszesz o kim¶ to powiniene¶ mieć odrobinę wiedzy kto to jest.
RC ma więcej wiedzy w palcu niż Ty w całej swej pustej głowie.

--
-
 nie Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

Data: 2011-11-09 09:56:41
Autor: tomq100
Kto to jest Jacek Biernacki.
Dnia 2011-11-08 22:39, Użytkownik Wojtek B napisał:
UĹĽytkownik "tomq100"<tomq100@gmail.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Pomyśl że jak piszesz o kimś to powinieneś mieć odrobinę wiedzy kto to jest.
RC ma więcej wiedzy w palcu niż Ty w całej swej pustej głowie.

Dołącz do kolegi. A to, że wiedza w jego przypadku pochodzi z palca a nie z głowy widać na każdym kroku.

Data: 2011-11-09 09:22:15
Autor:
> [...]
Dołącz do kolegi. A to, że wiedza w jego przypadku pochodzi z palca a nie z głowy widać na każdym kroku.

Dałe¶ "tomq100" dupy po całej linii, podobnie jaki go¶ć którego obszekujesz Jacek Biernacki, nie możecie policzyć prostego problemu, udajesz że adresu nie możesz odszukać, wiele osób odwiedziło tamten temat.
Po porostu nie ma was, poza ujadaniem.
W ujadaniu jeste¶ nieodróżnialny od Jacka Biernackiego i równie głupi.

pozdrawiam rc

Data: 2011-11-10 10:40:34
Autor: tomq100
Kto to jest Jacek Biernacki.
Dnia 2011-11-09 10:22, Użytkownik demolant.WYTNIJ@gazeta.pl napisał:
[...]

Dałeś "tomq100" dupy po całej linii, podobnie jaki gość którego obszekujesz
Jacek Biernacki, nie możecie policzyć prostego problemu, udajesz że adresu nie
możesz odszukać, wiele osób odwiedziło tamten temat.
Po porostu nie ma was, poza ujadaniem.
W ujadaniu jesteś nieodróżnialny od Jacka Biernackiego i równie głupi.

pozdrawiam rc

Jakiego adresu ? Czegoś się człowieku nawąchał ?

Data: 2011-11-10 11:09:00
Autor:
Kto to jest Jacek Biernacki.
tomq100 <tomq100@gmail.com> napisał(a):
Jakiego adresu ? Czegoś się człowieku nawąchał ?

Moja pierwsza odpowiedĽ Ttobie, zawiera adres i nadal palancie udajesz że nie możesz odszukać. Faktycznie jeste¶ psychicznie chorym człowiekiem, skoro nie możesz tego odszukać i musisz udawać że nie ma tego, co jest już dawno podane.
Nie różnisz się od Jacka Biernackiego, też jest psychicznie chory też nie umie policzyć także nie rozumie słowa pisanego.

"Re: Kto to jest Jacek Biernacki.
Autor: demolant.WYTNIJ@gazeta.pl
Data: 03-11-2011, 21:08:23
+ pokaż cały nagłówek
[...]

Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/"

"Re: Kto to jest Jacek Biernacki.

Autor: demolant.WYTNIJ@gazeta.pl
Data: 03-11-2011, 21:08:23
+ pokaż cały nagłówek
www.krab.agh.edu.pl/forum/viewtopic.php?t=2849&start=60 "
Głupek i kłamczuszek jeste¶ tomq100 <tomq100@gmail.com>. Dodatkowo podsrywajko.

pozdrawiam rc" Jak widzisz informacja jest i jest powtórzona, a ty zasrańcu udajesz że nie ma. Psychiczny kłamliwy gnojek "tomq100" <tomq100@gmail.com>.

pozdrawiam rc

Data: 2011-11-10 12:23:38
Autor: tomq100
Kto to jest Jacek Biernacki.
Polemika z debilami jakoś mnie nie kręci.
Zalecam sięgnięcie do źródeł a potem pieprzenie od rzeczy.
Jak się zapoznasz z tematem to spróbujemy porozmawiać.

"REDUCED GRADIENT BUBBLE MODEL
WITH BASIS AND COMPARISONS
NAUI Technical Series 8
Bruce R. Wienke and Timothy R. O’Leary
NAUI Technical Diving Operations
Tampa, Florida 33619"

Dnia 2011-11-10 12:09, Użytkownik demolant.WYTNIJ@gazeta.pl napisał:
tomq100<tomq100@gmail.com>  napisaĹ‚(a):

Jakiego adresu ? Czegoś się człowieku nawąchał ?

Moja pierwsza odpowiedĹş Ttobie, zawiera adres i nadal palancie udajesz ĹĽe nie
możesz odszukać. Faktycznie jesteś psychicznie chorym człowiekiem, skoro nie

Autor: demolant.WYTNIJ@gazeta.pl
Data: 03-11-2011, 21:08:23
+ pokaż cały nagłówek
tomq100<tomq100@gmail.com>  napisaĹ‚(a):
www.krab.agh.edu.pl/forum/viewtopic.php?t=2849&start=60
Dasz dupy na tym zadaniu, dokładnie tak samo jak Biernacki.
Różnice w profilach to szczegół, ważniejsze są osiągnięte prężności w
tkankach.

pozdrawiam rc

Data: 2011-11-10 12:11:24
Autor:
psychiczny gnojek tomq100
tomq100 <tomq100@gmail.com> napisał(a):
Polemika z debilami jakoś mnie nie kręci.
Zalecam sięgnięcie do źródeł a potem pieprzenie od rzeczy.
Jak się zapoznasz z tematem to spróbujemy porozmawiać.

Temat jest aktywny na forum Krab. Dałe¶ dupy i zasrańcu kłamiesz, tak samo robi Jacek Biernacki.

http://www.krab.agh.edu.pl/forum/viewtopic.php?t=2849&start=60
Tu masz psychiczny gnojku kolejne skierowanie, do przykładu którego nie możesz rozwi±zać.

pozdrawiam rc

Data: 2011-11-11 08:48:10
Autor: mirek
psychiczny gnojek tomq100
On 10 Lis, 20:11, " " <demol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
tomq100 <tomq...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

http://www.krab.agh.edu.pl/forum/viewtopic.php?t=2849&start=60
Tu masz psychiczny gnojku kolejne skierowanie, do przykładu którego nie możesz

Tomq100, prosze nie pisz juz wiecej, wyluzuj, im wiecej ty piszesz tym
bardziej RC sie podnieca i zasmieca grupe
zignoruj go, wszyscy zrozumieja, a bedzie duzo przyjemniej

M.

Data: 2011-11-11 17:52:25
Autor:
psychiczny gnojek tomq100
mirek <mireksulek@gmail.com> napisał(a):
Tomq100, prosze nie pisz juz wiecej, wyluzuj, im wiecej ty piszesz tym
bardziej RC sie podnieca i zasmieca grupe
zignoruj go, wszyscy zrozumieja, a bedzie duzo przyjemniej

Nie podniecam się, gdyby "tomq100" znał temat, to by rozwi±zał problem i kłamał. Lecz tego nie umie zrobić.
Ponieważ jest prymitywem to pyskuje. Reszta to konsekwencja.

Czy dasz radę tamtemu problemowi ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-11-12 18:55:14
Autor: Wiesiek von Kl. Peterwitz
psychiczny gnojek tomq100

Nie podniecam się, gdyby "tomq100" znał temat,

        Pojęcie "znał temat" jest względne. Tak względne i subiektywne ja twierdzenia że "tylko ja znam PRAWDĘ".  Prawdę i "zna temat" zna tylko ten .... na Górze. Dlatego trochę dystansu i .... rezygnacji z uwielbienia jedynie swojej słusznej racji.

to by rozwi±zał problem i kłamał.

        Patrz  wyżej.

Lecz tego nie umie zrobić.

        A kto zawyrokował że On nie umie a Ty ... tak. Patrz najwyżej.

Ponieważ jest prymitywem to pyskuje. Reszta to konsekwencja.

        Fuj! A może popatrz w lustro i tam zobaczysz Swoje demony.

Czy dasz radę tamtemu problemowi ?

        Czy dasz radę temu problemowi .... z sob±? Życzę udanej rekonwalescencji!

Wiesiek

Data: 2011-11-12 20:10:12
Autor:
psychiczny gnojek tomq100
Wiesiek von Kl. Peterwitz <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Okre¶lenie "tylko ja znam PRAWDĘ" to specjalizacja Pawła Poręby, nie moja.

        Patrz  wyżej.

Przepraszam za bł±d, powinno być: nie kłamał.

        A kto zawyrokował że On nie umie a Ty ... tak. Patrz najwyżej.

Czysta obserwacja jego panicznego spierdalania i kłamania że nie może odszukać linka.

        Fuj! A może popatrz w lustro i tam zobaczysz Swoje demony.

Aniołkiem nie jestem, "demolant", "anarchista" to nie jest pseudonim osoby nie aktywnej.

        Czy dasz radę temu problemowi .... z sob±? Życzę udanej rekonwalescencji!

Wiesiek

Wiesiu zasrańców czepiaj±cych się jest wielu, osób które poza czystym awanturnictwem rownież merytorycznie istniej± też s± kreatywne jest mało.

W której grupie jeste¶ ?
http://www.krab.agh.edu.pl/forum/viewtopic.php?t=2849&start=60
Sam sobie wystawisz cenzurkę, zaistniejesz merytorycznie, to fajnie. Nie zaistniejesz, jeste¶ kolejnym frustratem, który tylko może czepiać się innych.

pozdrawiam rc

Data: 2011-11-13 09:44:19
Autor: Wiesiek von Kl. Peterwitz
psychiczny gnojek tomq100
W której grupie jeste¶ ?
[...]

Nie podejmuję się dyskusji merytorycznych bo obecnie moja wiedza na tematy będ±ce na topie jest już znikoma. Krótko - jestem w stanie o sobie powiedzieć ... jestem nie merytoryczny. Ale jestem bardzo merytoryczny gdy "czepiam" się i nie akceptuję gdy tę grupę terroryzuje kilku niedocenionych, sfrustrowanych, niesłuchanych .... kiboli nurkowych. (Przed chwil± to wymy¶liłem) ;-)
Utwórzcie sobie osobn± grupę i tam obrzucajcie się gównami do woli. I tu zniżam się do Waszego poziomu i mówię Wam  ... spierdalać z Tej Grupy!
Wiesiek

Data: 2011-11-13 11:18:38
Autor:
[...]

Tak± recenzję może napisać osoba ¶wiadoma, gdyby takie cechy miał "tomq100". To nie było by tego tematu i poprzedniego wpisu który cytowałem (cytat poniżej). Dyskusja nie jest tematem na topie, liczy to człowiek z P1, jak ma podane wła¶ciwe informacje.

[...]

Wiesiu na mnie chamstwo nie działa, Włodziowi to powtarzam po raz 3, zbratał się z Jackiem Biernackim i schamiał.
Popro¶ o merytoryczn± dyskusję .... anonimów, dyskusję w której jest: obliczenie, odpowiedĽ ze Ľródłem, bez komentarzy ad personam. W takim stadzie znajdzie się również Paweł Poręba a wielu jego wielbicieli w szczególno¶ci, nie dysponuj± jego fragmentaryczn± wiedz± nadrabiaj± zajadło¶ci± i kłamstwami.
Narzędziem stosowanym przez Pawła Porębę również ("Duch Leszka" przyporz±dkowany do kogo¶ z kim ma na pieńku).
Ponieważ przypi±łe¶ się do mnie, kim Ty jeste¶ ?
Merytorycznie sam siebie oceniłe¶.

[...]

Po takim manife¶cie "tomq100" nie daje sobie rady, z prostym problemikiem, klasyka nikt bluzgaj±cy.
Tobie Wiesiu to nie przeszkadza ?
Czepisz się mnie, dlatego poproszę zajmij się innymi również.

pozdrawiam rc

Data: 2011-11-13 14:08:39
Autor: Wiesiek von Kl. Peterwitz
psychiczny gnojek tomq100

[...]

Przeszkadza, ale dzisiaj czepiłem się Ciebie bo stałe¶ się dla mnie reprezentantem degeneracji tej grupy.
Pozwól że Ci zacytuje słowa których użyłe¶ w tym w±tku.
1.to by rozwi±zał problem i (nie) kłamał.
2.Ponieważ jest prymitywem to pyskuje
3.Czysta obserwacja jego panicznego spierdalania i kłamania że nie może odszukać
linka.

Mógłbym sięgn±ć do innych w±tków.

Mam nadzieję że ta nasza dyskusja, któr± może czytaj± także Twoi adwersarze, spowoduje ostudzenie emocji i wykrzesania, użycia bardziej merytorycznych słów jak - spierdalaj, kłamał, dupa, zasraniec itd. itd.

Pozdrawiam ... wszystkich i na tym kończę
Wiesiek

Wiesiek

Data: 2011-11-13 13:42:52
Autor:
[...]

Wła¶ciwy poziom przekazu nie odbiegaj±cy od: "Puknij
się w głowę nie powtarzaj tego czego nie rozumiesz.
Ci±gle jeste¶ głupszy od chuja mojego psa ale zawsze możesz to jeszcze
zmienić."

Wiedziałem do kogo to adresuję, okre¶leń literackich nie zrozumie.
Sam zdj±ł ograniczniki formy odpowiedzi, kierowanej do niego. Nie zrobiłe¶ takiego wstępniaka, to dyskusja przebiega w poziomie który wybiera rozmówca.

Mógłbym sięgn±ć do innych w±tków.

Jak zastosowałem poziom przekazu, zgodny z poziomem Jacka Biernackiego i Włodzimierza Kołacza po fraternizacji z JB, to mam spokój z ich strony.

Mam nadzieję że ta nasza dyskusja, któr± może czytaj± także Twoi adwersarze, spowoduje ostudzenie emocji i wykrzesania, użycia bardziej merytorycznych słów jak - spierdalaj, kłamał, dupa, zasraniec itd. itd.

Język polski wymaga czasem okre¶leń dłuższych niż tylko te 3, 4 czy 5 literowe. Dlatego pojawiaj± się również te bardziej rozbudowane, typu wytrysk intelektu.
Na merytoryczn± dyskusję nie liczę, skoro wymiękaj± instruktorzy TMX, na prostych problemach, które mogły być frontowe 40-50 lat temu.

pozdrawiam rc

Data: 2011-11-13 17:07:14
Autor: Włodek
psychiczny gnojek tomq100

Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j9ohgs$cst$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Wiesz dlaczego nie rozmawiam z Tob± i przestałem udzielać się na tej grupie?
Bo jeste¶ biednym zakompleksionym frustratem, któremu oprócz liczenia słupków w życiu nic nie wyszło.
A mogłe¶ być genialny. A tak durniem jeste¶.

My¶lę że podobnie o Tobie my¶l± wszyscy którzy mieli okazję z Tob± się zetkn±ć czy to w realu czy to w internecie.
Że Ci tego nie mówi±! Bo żal im Ciebie durniu patentowany.
Na jak±kolwiek refleksję z Twojej strony nie liczę.
Liczę za to na następny popis Twojego chamstwa i erystyki.

Data: 2011-11-13 18:13:07
Autor:
psychiczny gnojek tomq100
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

A mogłe¶ być genialny. A tak durniem jeste¶.

Nie rozmawiamy bo spadłe¶. Teraz to jedynie zabawna napierdalanka. Włodziu o tym "wychodzeniu w życiu" to sprawdĽ, nie korzystaj z "wiedzy" osób które nie znaj± faktycznego stanu.
Od prawie roku kr±g Twoich znajomych, nie ma wiedzy o tym co robię.

[...]

Włodziu po co kłamiesz ?
Musisz jak Paweł Poręba czy Jacek Biernacki podbudowywać się kłamstwami.
Nie masz klasy, żeby nawet z wrogiem rozmawiać miło i kulturalnie. To powody dlaczego spadłe¶.

pozdrawiam rc

Data: 2011-11-14 19:27:06
Autor: Włodek
psychiczny gnojek tomq100

Użytkownik <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j9p1bj$ad$1@inews.gazeta.pl...
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ciach po głupotach demolanta

[...]

Gdzie w moim tek¶cie masz kłamstwo?
To jest mój pogl±d jak najprawdziwszy.

Musisz jak Paweł Poręba czy Jacek Biernacki podbudowywać się kłamstwami.
A kiedykolwiek pomy¶lałe¶ dlaczego dosłownie wszyscy wreszcie maj± dosyć Ciebie i Twojej arogancji chamstwa i prostactwa, smoku vel demolancie vel anarchisto?

Nie wiesz?
Trudno widać ocena własnej osoby przychodzi Ci z wielk± trudno¶ci± a wręcz jest nie możliwa.

Nie masz klasy, żeby nawet z wrogiem rozmawiać miło i kulturalnie.
To powody dlaczego spadłe¶.

pozdrawiam rc

Wroga leje się po mordzie a nie rozmawia się z nim miło i kulturalnie.
Nie jeste¶ moim wrogiem Jeste¶ poprostu biednym chorym człowiekiem który w necie próbuje się dowarto¶ciować.
Jeste¶ aż tak głupi że ¶wietnego człowieka Wie¶ka, obraziłe¶ już w pierwszym po¶cie,
Tak tak Ryszardzie Czarnecki ¶wiat jest naprawdę zły że nie lubi nawet Ciebie.
Nie napisałem tego aby z Tob± dyskutować więc nie wysilaj się na odpowiedĽ!

Data: 2011-11-14 20:35:03
Autor:
psychiczny gnojek tomq100
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ciach po głupotach demolanta

> Włodziu po co kłamiesz ?

"> Ciach po głupotach demolanta"

To dobry przykład, jak ostatni UBecki cenzor tniesz informację, zostawiasz jedynie swoj± i wymagasz ustosunkowania się. Jacek Biernacki jak nie rozumie tekstu to też tak pogrywa. Często nie rozumie słowa pisanego, wie to wiele osób. Na Podwodnej Przygodzie w Warszawie pewien człowiek Ciebie bronił. Potem znowu zachowywałe¶ się jak psychicznie chory instruktor nurkowania. Powiedziałem jemu że nie żałuję że spu¶ciłem Ciebie po brzytwie. PóĽniej jeszcze rozwijałe¶ skrzydła. Łgałe¶ jak Biernacki, nawet kłamałe¶ co do nurkowania. Spotkali¶my się nad pewnym akwenem.
Włodziu stałe¶ się kłamc± oszczerc± i manipulantem. Takie zmiany w zaszły po fraternizacji z Jackiem Biernackim. Z którego się ¶mieje kawał ¶rodowiska, nawet założyciel tego tematu "tomq100".

Gdzie w moim tek¶cie masz kłamstwo?
To jest mój pogl±d jak najprawdziwszy.

To po co używasz okre¶lenia "o Tobie my¶l± wszyscy którzy mieli"
Zwłaszcza że to kłamstwo dla ratowania własnej gasn±cej gwiazdki fachury.
Włodziu gdyby¶ nie był głupi jak Biernacki to by¶ się jego brzydził. Lecz go¶ć nie sprawia Tobie dyskomfortu. Oczywi¶cie to Twoja wolna wola wyboru.
Andrzej Baciński gdy jego porównałem do Jacka Biernackiego potraktował to jak ciężkie ubliżenie. DLACZEGO ? Taki moralny, zacny kłamca Jacek Biernacki.
Wie że to głupek.
Który tak jak Ty nie radzi sobie z wieloma sprawami.
Przykład zeszłoroczny to dekompresja mordercza Pawła Poręby.
Teraz nie zaistniałe¶ na forum Krab. http://www.krab.agh.edu.pl/forum/viewtopic.php?t=2849&start=60
Pewien człowiek kończy wpis który pierdolnie jak granat, a Ciebie nie ma w takiej dyskusji.
Stary głupi pierdziel Włodzimierz Kołacz.

> [...]

Nie wiesz?
Trudno widać ocena własnej osoby przychodzi Ci z wielk± trudno¶ci± a wręcz jest nie możliwa.

Używaj wła¶ciwych kwantyfikatorów. Tylko ekipa głupków, w¶ród osób m±drych sytuacja wygl±da nieco inaczej. Wiem nie poruszasz się w ¶ród takich osób, dlatego kłamiesz manipulujesz żeby osi±gn±ć cel propagandowy.

> [...]

Nie jeste¶ moim wrogiem Jeste¶ poprostu biednym chorym człowiekiem który w necie próbuje się dowarto¶ciować.

Znowu Włodzio kłamie, przypomnij sobie niedawne Twoje występy. Mogę odszukać wyjdziesz na kłamcę i go¶cia z ubytkami pamięci krótko czasowej.

Jeste¶ aż tak głupi że ¶wietnego człowieka Wie¶ka, obraziłe¶ już w pierwszym po¶cie,

Akurat doszli¶my do porozumienia z Wie¶kiem, nie masz kontaktu z rzeczywisto¶ci±. Typowe w¶ród psychicznie chorych. Którzy lubi± się wspierać. Tak jak Ty z Biernackim, Biernacki z Poręb± itd.

Tak tak Ryszardzie Czarnecki ¶wiat jest naprawdę zły że nie lubi nawet Ciebie.
Nie napisałem tego aby z Tob± dyskutować więc nie wysilaj się na odpowiedĽ!

Jako człowiek kulturalny oczywi¶cie odpowiedziałem.
Jako głupek nie mogłe¶ się powstrzymać od potwierdzenia, że jeste¶ głupek.
Włodziu bardzo się martwię że spadłe¶ do klasy Jacka Biernackiego.

pozdrawiam rc

Data: 2011-11-13 14:10:53
Autor: Wiesiek von Kl. Peterwitz
psychiczny gnojek tomq100

Errata

Mam nadzieję że ta nasza dyskusja, któr± może czytaj± także Twoi adwersarze,
spowoduje ostudzenie emocji i wykrzesania, użycia bardziej merytorycznych
słów niż - spierdalaj, kłamał, dupa, zasraniec itd. itd.

Wiesiek

Kto to jest Jacek Biernacki.