Kto to jest mkarwan???

Data: 2009-08-24 00:58:28
Autor: Antenka
Kto to jest mkarwan???
?
Proszę o informację.

Antenka

Data: 2009-08-24 10:11:00
Autor: Mariusz Merta
tutejszy autorytet moralny
j.w.
Mariusz Merta

Data: 2009-08-24 11:33:49
Autor: Antenka
Kto to jest mkarwan???
On 24 Sie, 19:11, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
j.w.
Mariusz Merta

Nie będzie autorytetem moralnym ktoś, kto ma  UB-ckie nawyki, ktoś
kto  usiłuje manipulować ludźmi, wprowadza cenzurę, chce decydować za
innych, z kim mają polemizować, a kogo mają omijać wielkim łukiem.. Nie
tędy droga panie mkarwan.

Antenka

Data: 2009-08-24 20:44:56
Autor: Piotr
Kto to jest mkarwan???
Dnia Mon, 24 Aug 2009 11:33:49 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Mkarwan bywa upierdliwy, ale nikogo nie zmusza. Ponadto ma stały adres i
nick, więc łatwo go sobie "uciszyć". Nie sądze aby to, co robi było
podstawą do poszukiwań jego danych osobowych, skoro on sam nie chce ich
ujawnić. Tu są osoby, które to robią dobrowolnie i mają po temu prawo,
podobnie jak mają prawo do anonimowości osoby, które tych danych nie
udostępniają.
I ja ciebie mówię, ty Antenko nie idź tą drogą.
Piotr

Data: 2009-08-24 11:58:55
Autor: Antenka
Kto to jest mkarwan???

[...]

Ależ nie taka była moja intencja, żeby śledzić jakiegoś nawiedzonego.
Kompletnie mnie nie interesują jego personalia. Interesuje mnie
zupełnie coś innego - jakim prawem stara się manipulować osobami tutaj
piszącymi wyzywając ludzi od śmieci? To ma być autorytet moralny?
Przepraszam bardzo, ale to jakieś nieporozumienie. To ona odgrażał
się, że chce dotrzeć do moich danych osobowych. Pytanie po co? Chce mi
złożyć wizytę, by mnie "nawrócić"? Sorry, ale to jest żenada.

Antenka

Data: 2009-08-24 10:35:28
Autor: pulsar
Kto to jest mkarwan???
Antenka napisał(a):
?
Proszę o informację.

Moim zdaniem, mkarwan to polski uczestnik
polskiej grupy psp, który zna netykietę i nie toleruje
tu ignorantów piszących na tematy nie związane
z tematyką tej szacownej grupy...
Nikt nie oczekuje byś pisała tu wiele, ale
skoro piszesz, to pisz z sensem, bez plotkarskich
czy romansowych akcentów... i szanuj siebie
i innych...

pulsar

Data: 2009-08-24 01:57:44
Autor: Antenka
Kto to jest mkarwan???
On 24 Sie, 10:35, pulsar <pul...@galaktyka.eu> wrote:
Antenka napisał(a):

> [...]

Nikt nie oczekuje byś pisała tu wiele, ale
skoro piszesz, to pisz z sensem, bez plotkarskich
czy romansowych akcentów... i szanuj siebie

90% piszących na psp, porusza tematykę, która ma się do polityki jak
kwiatek do kożucha, czyli bebla nie na temat - tak dla ścisłosić.
Nie toleruję dyktatorskich zapędów, żaden mkarwan ani, "czarna dziura"
nie będzie mnie pouczać, co mam robić, na jaki temat pisać, czy nie
pisać, czy wynieść się stąd, czy pozostać. Sama zdecyduję o moim być
albo nie być na tym, w gruncie rzeczy,   nie najwyższych lotów forum,
które w ostatnim okresie przybrało postać gnojówki.

Antenka

Data: 2009-08-24 11:18:07
Autor: pulsar
Kto to jest mkarwan???
Antenka napisał(a):

[...]

No offence, ale skup się i pomyśl chwilę - nie pouczam
cię, nie wypędzam. Rozwinąłem tylko informację
o którą prosiłaś. Co się zaś tyczy 'gnojówki',
masz w tym swój udział... Gdyby wszyscy uczestnicy
trzymali się tematyki grupy, nie byłoby gnojówki...

pulsar

Data: 2009-08-24 12:07:06
Autor: jadrys
Kto to jest mkarwan???
Antenka pisze:

[...]

Brawo antenko, brawo wrocławianko.. Prawidłowo utarłaś nosa temu zarozumialcowi..

Data: 2009-08-24 03:38:15
Autor: Antenka
Kto to jest mkarwan???
On 24 Sie, 12:07, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

Brawo antenko, brawo wrocławianko.. Prawidłowo utarłaś nosa temu

Przybiegłeś, by przyglądać się mojej klęsce, zbijobruku wildecki? :-P

Antenka

P.s.Jam jest zahartowana w bojach, bo po moich zwycięskich przodkach -
Powstańcach Wielkopolskich - odziedziczyłam "gen zwycięstwa"!

Data: 2009-08-24 12:50:25
Autor: jadrys
Kto to jest mkarwan???

Antenka pisze:

[...]

I wcale Ci nie współczuję - klęski wszelakiego rodzaju zdrajców tylko radują me serce.
Choć tu - w starciu z pulsarem  odniosłaś  zwycięstwo..

Data: 2009-08-24 04:04:23
Autor: Antenka
Kto to jest mkarwan???

I wcale Ci nie współczuję - klęski wszelakiego rodzaju zdrajców tylko
radują me serce.
Choć tu - w starciu z pulsarem  odniosłaś  zwycięstwo..

Odejdź, bo pokopię!

Antenka

Data: 2009-08-24 13:01:35
Autor: pulsar
Kto to jest mkarwan???
jadrys napisał(a):
Choć tu - w starciu z pulsarem  odniosłaś  zwycięstwo..

W 'starciu' z pulsarem łatwo o zwyciestwo,
bo pulsar się nie ściera, nie atakuje...
Ale niech tam, przyznaję, przekaż jej moje
gratulacje...

pulsar

Data: 2009-08-24 14:08:05
Autor: jadrys
Kto to jest mkarwan???
pulsar pisze:
jadrys napisał(a):
[...]

Co niniejszym czynię.  Ale pulsar nie staraj się umniejszać Jej zwycięstwa..

Data: 2009-08-24 14:11:57
Autor: pulsar
Kto to jest mkarwan???
jadrys napisał(a):
Co niniejszym czynię.  Ale pulsar nie staraj się umniejszać Jej zwycięstwa..

Dzięki! Ani myślę cokolwiek jej umniejszać,
Antenka jest the best...;)

pulsar

Data: 2009-08-24 12:40:17
Autor: pulsar
Kto to jest mkarwan???
jadrys napisał(a):

Brawo antenko, brawo wrocławianko.. Prawidłowo utarłaś nosa temu zarozumialcowi..

Ty jej nie podpuszczaj, bo jeszcze wybuchnie...

pulsar

Data: 2009-08-24 03:57:23
Autor: Antenka
Kto to jest mkarwan???

Ty jej nie podpuszczaj, bo jeszcze wybuchnie...

On wie, co wkrótce wybuchnie....Muszę tylko jakiegoś bezrobotnego
taliba poszukać

Antenka

Data: 2009-08-24 14:07:56
Autor: jadrys
Kto to jest mkarwan???
Antenka pisze:
Ty jej nie podpuszczaj, bo jeszcze wybuchnie...

On wie, co wkrótce wybuchnie....Muszę tylko jakiegoś bezrobotnego
taliba poszukać

Antenka

Ani sie waż ruszać "proletariatu"..  Jeżeli masz już coś wsadzać to zrób to u siebie we Wrocławiu..

Data: 2009-08-24 12:34:46
Autor: Piotr
Kto to jest mkarwan???
Dnia Mon, 24 Aug 2009 01:57:44 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

No, może...
Ale już magla tu nie trza robić.
Piotr

Data: 2009-08-24 12:53:21
Autor: jadrys
Kto to jest mkarwan???
Piotr pisze:
[...]

Piotrze, nie chce tu być złośliwy, ale te Twoje "maglowe" kłótnie z boukunem też nie mają nic wspólnego z tematyką grupy.

Data: 2009-08-24 13:08:17
Autor: Piotr
Kto to jest mkarwan???
Dnia Mon, 24 Aug 2009 12:53:21 +0200, jadrys napisał(a):

Piotrze, nie chce tu być złośliwy, ale te Twoje "maglowe" kłótnie z boukunem też nie mają nic wspólnego z tematyką grupy.

Sprzątanie magla to jedno, a robienie magle to drugie.
Piotr
PS. Jeżeli nie chcesz być złośliwy, to wystarczy jak nie będziesz.

Data: 2009-08-24 13:13:32
Autor: pulsar
Kto to jest mkarwan???
Piotr napisał(a):

Sprzątanie magla to jedno, a robienie magle to drugie.
Piotr
PS. Jeżeli nie chcesz być złośliwy, to wystarczy jak nie będziesz.

A, witaj Piotr, pochwal się gdzie
byłeś, jak cię tu na psp nie było...
jakiś zlot dekanalny?

pulsar

Data: 2009-08-24 13:33:38
Autor: Piotr
Kto to jest mkarwan???
Dnia Mon, 24 Aug 2009 13:13:32 +0200, pulsar napisał(a):

A, witaj Piotr, pochwal się gdzie
byłeś, jak cię tu na psp nie było...
jakiś zlot dekanalny?

Nie było mnie? A zajrzyj no do raportów...
Piotr

Data: 2009-08-24 13:42:27
Autor: pulsar
Kto to jest mkarwan???
Piotr napisał(a):
Nie było mnie? A zajrzyj no do raportów...

Raporty raportami, ale jak sam
nie widzę... to nie wierzę...
Ale i boukuna coś mało... Nic
tylko uzgadniacie taktykę...
Cholera, coś się szykuje...

pulsar

Data: 2009-08-24 15:14:36
Autor: Piotr
Kto to jest mkarwan???
Dnia Mon, 24 Aug 2009 13:42:27 +0200, pulsar napisał(a):

Raporty raportami, ale jak sam
nie widzę... to nie wierzę...
Ale i boukuna coś mało... Nic
tylko uzgadniacie taktykę...
Cholera, coś się szykuje...

Hehh, ale macie rację, faktycznie ze dwa dni nie pisałem... Wy to
pulsar lepiej wiecie co ja robię niż ja sam. Szybko się
przywiązujecie, he, he.
Piotr

Data: 2009-08-24 14:09:46
Autor: jadrys
Kto to jest mkarwan???
Piotr pisze:
[...]

Niestety okoliczności zmusiły mnie do napisania powyższych słów.

Data: 2009-08-24 15:15:27
Autor: Piotr
Kto to jest mkarwan???
Dnia Mon, 24 Aug 2009 14:09:46 +0200, jadrys napisał(a):

Niestety okoliczności zmusiły mnie do napisania powyższych słów.

?
Wałkun się zamachnął obitym garnkiem?
Piotr

Data: 2009-08-24 10:42:13
Autor: Slavinka
Kto to jest mkarwan???

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
?
Proszę o informację.

Antenka

Madzia z tarnobrzeskiego.

Data: 2009-08-24 21:26:03
Autor: Tzva Adonai
Kto to jest mkarwan???
Proszę o informację.

mkarwan to taki niepełnosprawny intelektualnie porucznik Borewicz...

Data: 2009-08-24 12:28:19
Autor: Antenka
Kto to jest mkarwan???
On 24 Sie, 21:26, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@op.pl> wrote:
> Proszę o informację.

mkarwan to taki niepełnosprawny intelektualnie porucznik Borewicz...

Jeśli jest niepełnosprawny...to nie można od niego zbyt wiele wymagać.

Antenka

Kto to jest mkarwan???