Kto to jest ta baba ?

Data: 2009-05-06 20:55:08
Autor: Zennon
Kto to jest ta baba ?
O wygladzie pracownika ubojni bydla, inteligencji palika do przywiazywania kozy i glosie kasjerki z baru mlecznego ?

Zennon

Data: 2009-05-06 16:00:43
Autor: mrdevilyn
Kto to jest ta baba ?
On 6 Maj, 20:55, "Zennon" <z...@nigdzie.pl> wrote:
O wygladzie pracownika ubojni bydla, inteligencji palika do przywiazywania
kozy i glosie kasjerki z baru mlecznego ?

Przedszkolanką, żoną premiera Kononowicza z Włoch. Personalia:
Honorata Kaczmarek. W przyszłości prawdopodobnie zawiśnie w w Muzeum
Polskiej Zjednoczonej Platformy obywatelskiej obok dorsza i laptopa.

Data: 2009-05-06 21:03:39
Autor: brat_olin
Kto to jest ta baba ?

"Zennon" <zas@nigdzie.pl> wrote

O wygladzie pracownika ubojni bydla, inteligencji palika do przywiazywania
kozy i glosie kasjerki z baru mlecznego ?

Bufetowa?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-05-06 21:06:21
Autor: Zennon
Kto to jest ta baba ?
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gtsmn6$inc$1news.onet.pl...

"Zennon" <zas@nigdzie.pl> wrote

O wygladzie pracownika ubojni bydla, inteligencji palika do przywiazywania
kozy i glosie kasjerki z baru mlecznego ?

Bufetowa?

Tez mi taka ksywa do glowy przyszla, ale ta juz jest zajeta dla Hanny Gronkiewicz_Walc i jednak klasyczna bufetowa to powazne i odpowiedzialne zajecie. A to babsko o ktore pytam, to sie nadaje na bufetowa wydajaca pasze tresciwe i kiszonki w tuczarni trzody chlewnej.

Zennon

Data: 2009-05-06 21:09:36
Autor: abc
Kto to jest ta baba ?
to babsko o ktore pytam, to sie nadaje na bufetowa wydajaca pasze tresciwe i kiszonki w tuczarni trzody chlewnej.

Dlaczego?

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-05-07 00:47:42
Autor: sofu
Kto to jest ta baba ?

Użytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisał w wiadomości
> [...]

pasze
tresciwe i kiszonki w tuczarni trzody chlewnej.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czyzby pełniła odpowiedzialne i wysokie stanowisko - oborowej?

sofu

Data: 2009-05-07 15:36:00
Autor: naprany jak kruk!
Kto to jest ta baba ?
Thu, 7 May 2009 05:09:06 +0200, w <gtth0d$vdu$1@news.vectranet.pl>, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(-a):

Raczej klasyczna burdelmama.

one sa chyba mile. a ta jakas oblesna i ten pysk niewyparzony

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-11 10:06:25
Autor: konserwator
Kto to jest ta baba ?

Thu, 7 May 2009 05:09:06 +0200, w <gtth0d$vdu$1@news.vectranet.pl>, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(-a):

Raczej klasyczna burdelmama.

one sa chyba mile. a ta jakas oblesna i ten pysk niewyparzony

Mowicie o Hannie Gronkiewicz Wlatz?

rym

Data: 2009-05-11 11:05:51
Autor: cytryna
Kto to jest ta baba ?
O wygladzie pracownika ubojni bydla, inteligencji palika do przywiazywania kozy i glosie kasjerki z baru mlecznego ?

Zennon

No jak tak mozna o pani Senyszynowej z SDL. Toż to profesorka z PZPRowskiego
miotu, namaszczona przez TW Alka. Niby opis dokładny ale tak bezpardonowo ujawniać partyjna tajemnicę - no nie, nie wypada. Wszak ona będzie w słoju z formalina reprezentowała gatunek ludzki okresu komunistycznej degeneracji.

--

Kto to jest ta baba ?