Kto to powiedział?

Data: 2014-01-05 08:30:39
Autor: Marek Czaplicki
Kto to powiedział?
- Jeśli kochamy Boga i bliźniego, to chodzimy w światłości, ale jeśli nasze serce się zamyka, jeśli zwyciężają w nas pycha, fałsz, poszukiwanie własnego interesu, to wtedy ciemności zstępują w nasze wnętrze i wokół nas http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15187864,Na_placu_Swietego_Piotra_zapalono_swiatlo_pokoju_.html#MlynHPSST

Kto to mówi? Należy ze spokojem poczekać na egzegezę w wykonaniu polskiego kleru. :-)

Data: 2014-01-05 10:24:28
Autor: pulsar
Kto to powiedział?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15187864,Na_placu_Swietego_Piotra_zapalono_swiatlo_pokoju_.html#MlynHPSST

Super link... późno, ale ponoć lepiej późno niż wcale.
A jakie komentarze...!, widać, że nie wszyscyśmy powariowali...
a ten Franuś to normalny ksiądz, to i pitoli jak ksiądz...

Super komentarzyk, cyt.:

"Świeca pokoju? Jezus przyszedł na świat, by wyzwolić ludzi z ciemności? Co za bzdury, przecież Jezus dokładnie powiedział, po co przyszedł:

"Nie sądźcie, że przyszedłem pokój przynieść na ziemię. Nie przyszedłem przynieść pokoju, ale miecz. Bo przyszedłem poróżnić syna z jego ojcem, córkę z matką, synową z teściową; i będą nieprzyjaciółmi człowieka jego domownicy. Kto kocha ojca lub matkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. I kto kocha syna lub córkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien."." /zero-cin/

Data: 2014-01-05 10:55:27
Autor: Marek Czaplicki
Kto to powiedział?
pulsar pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 5 stycznia 2014 10:24:

[...]

Ewangelia Jana 14:27 Pokój zostawiam wam, pokój mój daję wam. Nie tak jak daje świat, Ja wam daję. Niech się nie trwoży serce wasze ani się lęka!
Ewangelia Łukasza 10:5 Gdy do jakiego domu wejdziecie, najpierw mówcie: Pokój temu domowi!
Ewangelia Łukasza 24:36 *
A gdy rozmawiali o tym, On sam stanął pośród nich i rzekł do nich: "Pokój wam!"

Data: 2014-01-06 00:14:21
Autor: Earl
Kto to powiedział?
Dnia 2014-01-05, o godz. 10:24:28
pulsar <pulsar123@galaktyka.pl> napisał(a):

> [...]

A jakie komentarze...!, widać, że nie wszyscyśmy powariowali...
a ten Franuś to normalny ksiądz, to i pitoli jak ksiądz...

To jest ulepszona wersja księdza, uwodzi nawet zwykle antyklerykalne
lemingi. Słuszną linię ma matka nasza na te trudne czasy., bo tęsknota
za zabobonem jest wśród ludu duża, a po co szukać nowego skoro
załatany katolicki się nada?

Data: 2014-01-06 02:54:20
Autor: leming.show
Kto to powiedział?
użytkownik Marek Czaplicki napisał:

Jean de la Fontaine
Nie masz ze złymi pokoju.

Data: 2014-01-06 13:41:30
Autor: Marek Czaplicki
Kto to powiedział?
leming.show@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 11:54:

użytkownik Marek Czaplicki napisał:

Jean de la Fontaine
Nie masz ze złymi pokoju.

A jest na tym najlepszym ze światów, ktoś kto jest do końca zły, albo dobry? I bez niedomówień - ktokolwiek żyjący. Bez nadprzyrodzonych. :-)

Kto to powiedział?