Kto to powiedział? "Mam bul w kżyrzu, kiedy pacze na kszysz pżed palacem".

Data: 2011-04-11 11:02:07
Autor: Antenka
Kto to powiedział? "Mam bul w kżyrzu, kiedy pacze na kszysz pżed palacem".
Wybierz poprawną odpowiedź:

a/ bull "bóbr"
b/ bul "bubr"
c/ bóll "bobr"

Dziękuję za uwagę.

Antenka

Data: 2011-04-11 20:17:49
Autor: Torbut

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:67d4bf12-bc53-4e90-a468-77828079050632g2000vbe.googlegroups.com...
Wybierz poprawną odpowiedź:

a/ bull "bóbr"
b/ bul "bubr"
c/ bóll "bobr"

Odpowiedz D/
Pan Zziemiwłolski do Polski

Data: 2011-04-11 11:58:59
Autor: Antenka
On 11 Kwi, 20:17, "Torbut" <a...@alo.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:67d4bf12-bc53-4e90-a468-77828079050632g2000vbe.googlegroups.com...
Wybierz poprawną odpowiedź:

a/ bull "bóbr"
b/ bul "bubr"
c/ bóll "bobr"

Odpowiedz D/
Pan Zziemiwłolski do Polski

Jakby to powiedział Brunek ze spalonych WSI : błont! błont! Odpowiedź
a/ byk bóbr he he he

Antenka

"Jestem Brunek ze spalonej WSI, w ktury robi  byk na byku, bykiem
pogania!" :D

Data: 2011-04-11 21:38:50
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:d5813a02-485c-48a7-8d61-4b8f97d12e67r6g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

I jestem prezydętem wykrztałconych polakow. Takich samych jak ja.

R.

Data: 2011-04-11 14:49:07
Autor: Antenka
On 11 Kwi, 21:38, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in messagenews:d5813a02-485c-48a7-8d61-4b8f97d12e67r6g2000vbo.googlegroups.com...

> [...]

pogania!" :D

I jestem prezydętem wykrztałconych polakow. Takich samych jak ja.

Skąd wiedziałeś Raffik? :D

Antenka

Kto to powiedział? "Mam bul w kżyrzu, kiedy pacze na kszysz pżed palacem".