Kto to powiedział?! No dalej matoły ruszcie mózgo wnicą! >:-]

Data: 2011-12-29 11:01:09
Autor: Antenka
Kto to powiedział?! No dalej matoły ruszcie mózgo wnicą! >:-]
"Polacy są najbardziej inteligentnym narodem ze wszystkich, z którymi
spotkaliśmy się podczas tej wojny w Europie... Polacy, według mojej
opinii i na podstawie obserwacji i meldunków, są jedynym narodem w
Europie, który łączy w sobie wysoką inteligencję z niesłychanym
sprytem.

Jest to najzdolniejszy naród w Europie, ponieważ żyjąc ciągle w
niesłychanie trudnych warunkach politycznych, wyrobił w sobie wielki
rozsądek życiowy, nigdzie niespotykany.

Na podstawie ostatnich prowadzonych badań uczeni doszli do
przekonania, że Polacy powinni być asymilowani do naszej społeczności
jako element bardzo wartościowy. Uczeni doszli również do wniosku, że
połączenie naszej systematyczności z polotem Polaków dałoby doskonałe
wyniki".

???

Jakieś pomysły?

Antenka :-P

Data: 2011-12-29 12:06:05
Autor: HaMMeR
On 29 Gru, 20:01, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

Wiadomo kto.., ale mocno przesadzil, sadzac po ostatnich wyborach
Polakow...

Data: 2011-12-29 20:03:51
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Polacy są najbardziej inteligentnym narodem ze wszystkich,

Wasz Onkel?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-29 11:09:54
Autor: Antenka
On 29 Gru, 20:03, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

> Polacy są najbardziej inteligentnym narodem ze wszystkich,

Wasz Onkel?

Jaki "wasz" Onkel? Raczej twój Onkel zboku!

Antenka

Data: 2011-12-29 20:12:00
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

Polacy są najbardziej inteligentnym narodem ze wszystkich,

Wasz Onkel?

Jaki "wasz" Onkel? Raczej twój Onkel zboku!

Właściwie to "ich" a nie "wasz".

Ty Pinokio siedziałeś wtedy w domu, zapychając się rogalami.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-29 13:17:51
Autor: Antenka
On 29 Gru, 20:12, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

> Jaki "wasz" Onkel? Raczej twój Onkel zboku!

Właściwie to "ich" a nie "wasz".

Ty Pinokio siedziałeś wtedy w domu, zapychając się rogalami.

 Zazdrościsz? :-P

Antenka

Data: 2011-12-30 13:31:48
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

Czego? Altanki?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-29 20:11:13
Autor: abc
Kto to powiedział?! No dalej matoły ruszcie mózgownicą! >:-]
Ta wypowiedź Hitlera pochodzi  z odnalezionego przez Amerykanów tajnego memoriału Hitlera skierowanego do Himmlera 4 marca 1944 roku.

Data: 2011-12-29 13:17:04
Autor: Antenka
On 29 Gru, 20:11, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Ta wypowiedź Hitlera pochodzi  z odnalezionego przez Amerykanów tajnego
memoriału Hitlera skierowanego do Himmlera 4 marca 1944 roku.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Brawo!

Antenka

Data: 2011-12-30 04:04:55
Autor: stevep
Dnia 29-12-2011 o 22:17:04 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 29 Gru, 20:11, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Ta wypowiedź Hitlera pochodzi  z odnalezionego przez Amerykanów tajnego
memoriału Hitlera skierowanego do Himmlera 4 marca 1944 roku.

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku  oddzielić

Brawo!

Antenka

A jeszcze bardziej nie da się oddzielić kretyna od kretynizmu.

--
stevep

Data: 2011-12-29 20:17:32
Autor: dante

http://tinyurl.com/cmyf2nd

Data: 2011-12-29 21:12:23
Autor: u2
W dniu 2011-12-29 20:01, Antenka pisze:
Jest to najzdolniejszy naród w Europie, ponieważ żyjąc ciągle w
niesłychanie trudnych warunkach politycznych, wyrobił w sobie wielki
rozsądek życiowy, nigdzie niespotykany.

"W czasie II wojny światowej większość Polaków grabiła mienie żydowskie,
szantażowała Żydów, po wojnie zaś masową i publicznie akceptowaną
praktyką było plądrowanie obozowych mogił w poszukiwaniu złotych zębów,
biżuterii i innych przedmiotów, których nie zabrali zabitym naziści."

by gro$$

Data: 2011-12-30 00:34:19
Autor: MH
Kto to powiedział?! No dalej matoły ruszcie mózgownicą! >:-]
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
"Polacy s=B1 najbardziej inteligentnym narodem ze wszystkich, z kt=F3rymi
spotkali=B6my si=EA podczas tej wojny w Europie... Polacy, wed=B3ug mojej
opinii i na podstawie obserwacji i meldunk=F3w, s=B1 jedynym narodem w
Europie, kt=F3ry =B3=B1czy w sobie wysok=B1 inteligencj=EA z nies=B3ychanym
sprytem.

Jest to najzdolniejszy nar=F3d w Europie, poniewa=BF =BFyj=B1c ci=B1gle w
nies=B3ychanie trudnych warunkach politycznych, wyrobi=B3 w sobie wielki
rozs=B1dek =BFyciowy, nigdzie niespotykany.

Na podstawie ostatnich prowadzonych bada=F1 uczeni doszli do
przekonania, =BFe Polacy powinni by=E6 asymilowani do naszej spo=B3eczno=B6=
ci
jako element bardzo warto=B6ciowy. Uczeni doszli r=F3wnie=BF do wniosku, =
=BFe
po=B3=B1czenie naszej systematyczno=B6ci z polotem Polak=F3w da=B3oby dosko=
na=B3e
wyniki".

???

Jakie=B6 pomys=B3y?

Antenka :-P

===============

Rok w rok zadajesz tę samą zagadkę , sklerotyczko.

MH

Data: 2011-12-30 00:36:56
Autor: Antenka
On 30 Gru, 01:34, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Rok w rok zadajesz tę samą zagadkę , sklerotyczko.<

Bzdura! Jak zwykle konfabulujesz, eMcHamie! :-p

A może coś mi opowiesz o przestrzeni zakrzywionej i o tym czy
Wszechświat będzie się rozszerzał nieskończenie hee?!
Nie sądzę, żeby twoja owca z zagrody lub Maryna ze młyna rozumiał
twoje beblanie... :-o))

Antenka

Data: 2011-12-30 08:58:50
Autor: MH
Kto to powiedział?! No dalej matoły ruszcie mózgownicą! >:-]
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

A mo=BFe co=B6 mi opowiesz o przestrzeni zakrzywionej i o tym czy
Wszech=B6wiat b=EAdzie si=EA rozszerza=B3 niesko=F1czenie hee?!

================

Taka dzieckiem się nie zajmie,
tylko dupcy o Einsteinie.
Itp., itd.,
itp., itd.,
itd.

Data: 2011-12-30 01:32:04
Autor: Antenka

===============>
Taka dzieckiem się nie zajmie,
tylko dupcy o Einsteinie.
Itp., itd.,
itp., itd.,
itd.

Dupek z zagrody

Antenka

Data: 2011-12-30 12:55:05
Autor: stevep
Dnia 30-12-2011 o 09:36:56 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Hmm, jak masz chęć prostować banany to proszę bardzo.

--
stevep

Data: 2011-12-30 14:23:43
Autor: raff
Kto to powiedział?! No dalej matoły ruszcie mózgownicš! >:-]
On Fri, 30 Dec 2011 12:55:05 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

[...]

Stefcio ci podpowie jak. Ma pewne doswiadczenie.

R.

Data: 2011-12-30 15:57:11
Autor: stevep
Dnia 30-12-2011 o 14:23:43 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Kurwikowski ty się bardziej zrozumiesz z radiomaryjną.

--
stevep

Kto to powiedział?! No dalej matoły ruszcie mózgo wnicą! >:-]