Kto tu odpowiada?

Data: 2009-08-10 15:41:52
Autor: Tomaszek
Kto tu odpowiada?
Ajgor pisze:
Witam.

Kumpel z pracy kupił w Żabce kartę z kodem do telefonu Orange. Okazało się, że kod nie działa. Poszedł do Zabki, żeby mu zwrócili kasę, albo wymienili
na inny, a oni powiedzieli, że oni nie odpowiadają za kody, żeby poszedł do Orange. Poszedł do Orange, a tam mu powiedzieli, że przecież kupił to w Żabce, więc żeby poszedł do Żabki. I tu pytanie. Gdzie powinien dochodzić swojej straty? Kto tu odpowiada?

Miałem taką sytuację w sieci Mobilking. Zrobiłem tak:

Wysłałem maila na adres boku tej sieci, w treści maila opisałem sprawę i załączyłem skan paragonu z kodem doładowującym. Następnego dnia miałem konto naładowane;)

Niech spróbuję ze skanem. Tylko niech nie pozbywa się oryginału paragonu, bo wtedy będzie po sprawie.

Wg. wyjaśnień pracownika sieci Mobilking sklep faktycznie nie odpowiada za niedziałający kod i taką sprawę należy zgłosić do operatora.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Kto tu odpowiada?