Kto tu rządzi?!

Data: 2016-06-01 16:00:25
Autor: Pajdak
Kto tu rządzi?!
http://kobieta.wp.pl/lagodniejsze-oblicze-kobiet-pis-5999730126783617g

Beata Kempa zaznacza, że w jej domu rządzi mąż. "Nikt nie uwierzy:
przekraczam próg i nie mam nic do powiedzenia. (.) Czasem słyszę nawet od
męża: tam możesz wiele, ale tutaj zasady są ustalone" - mówiła w rozmowie z
"Wprost"

W domu rządzi mąż, w pracy prezes PiS. Ma kobiecina przechlapane! Nic dziwnego, że w czasie pobytu u Franciszka zaintonowała płaczliwy psalm przeciwko tak jawnej bezduszności jej mężczyzn!

--
Lepudruk

Data: 2016-06-01 16:31:50
Autor: Marek Czaplicki
Kto tu rządzi?!
Pajdak pisze na pl.soc.polityka w środa, 1 czerwca 2016 16:00 :

http://kobieta.wp.pl/lagodniejsze-oblicze-kobiet-pis-5999730126783617g

Beata Kempa zaznacza, że w jej domu rządzi mąż. "Nikt nie uwierzy:
przekraczam próg i nie mam nic do powiedzenia.

Należało by uściślić pytanie. W którą stronę ten próg jest przekraczany, do domu czy do pracy?

Kto tu rządzi?!