Kto ty jestes?

Data: 2010-06-22 07:54:05
Autor: awe
Kto ty jestes?
Kto ty jesteś?
Jestem Bronek, prosty jak od szpadla trzonek!
Jaki znak Twój?
Fałsz, obłuda!

Data: 2010-06-22 08:08:47
Autor: jadrys
Kto ty jestes?
W dniu 2010-06-22 07:54, awe pisze:
Kto ty jesteś?
Jestem Bronek, prosty jak od szpadla trzonek!
Jaki znak Twój?
Fałsz, obłuda!

Słowa pasujące bardziej do Kaczyńskiego.

Data: 2010-06-22 08:30:53
Autor: Bartek
Kto ty jestes?
W dniu 2010-06-22 08:08, jadrys pisze:
[...]

Zdecydowanie do Jarka! Ta i podobne 'tforczosci' pomoga chyba wielu ludziom wybrac to mniejsze zlo, w czekajacej nas 'dogrywce'.

Data: 2010-06-22 08:41:08
Autor: awe
Kto ty jestes?

Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:hvplas$guu$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
jacy wy biedni musicie wybierac mniejsze zlo. gowno prawda. jesli nie masz swojego kandydata to nie idziesz do wyborow albo skreslasz obydwu i glos jest niewazny. nauczcie sie tego buce
awe

Data: 2010-06-22 08:56:20
Autor: Bartek
Kto ty jestes?
W dniu 2010-06-22 08:41, awe pisze:
[...]

Sluchaj awe, nie jestes na imieninach u swojej cioci, tu nie ma bucow.

Data: 2010-06-22 10:07:05
Autor: awe
Kto ty jestes?

Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:hvpmqj$juk$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
sOM - chocby ty
awe

Data: 2010-06-22 10:17:05
Autor: Bartek
Kto ty jestes?
W dniu 2010-06-22 10:07, awe pisze:

-- -- -- -- -- -- -
[...]

Glos niewazny oddaja tacy sami ludzie jak ty, ludzie niewazni. Starasz sie mnie obrazic, ale nic z tego, jestes niewazny. Nie wysilaj sie wiecej.

Data: 2010-06-22 10:45:38
Autor: awe
Kto ty jestes?

Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:hvpri0$36g$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -
ja oddalem glos wazny a 4 lipca oddam jeszcze wazniejszy bo potwierdzajacy wygrana JK
awe

Data: 2010-06-22 10:52:35
Autor: Bartek
Kto ty jestes?

[...]

Pozyjemy, zobaczymy co potwiedzi Twoj glos. Skad u ciebie tyle bezkrytycznych pewnosci?

Data: 2010-06-22 11:27:47
Autor: awe
Kto ty jestes?

Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:hvptkj$9gv$1news.onet.pl...
[...]