Kto uśmiercił abonament ?

Data: 2010-06-03 11:48:36
Autor: u2
Kto uśmiercił abonament ?
... czyli kolesie z peło w akcji, wykańczają kolejną polską firmę, tym
razem TVP :

http://biznes.interia.pl/news/kto-usmiercil-abonament,1487874

"Kto doprowadził do spadku wpływów abonamentowych? Przecież wszyscy
wiemy i historia pokazuje. Trochę uczciwości w tej debacie" - mówiła
Kruk. Sprzeciwiła się też zamknięciu - na wniosek PO - dyskusji nad
sprawozdaniem. "Zobaczyliśmy stosunek PO do demokracji i do
parlamentaryzmu - zamknijmy dyskusję, wiadomo, jaka jest większość,
koniec, nie ma sprawy" - powiedziała Kruk.

Anna Sobecka (PiS) pytała, "czemu ma służyć przyspieszenie przyjmowania
sprawozdania KRRiT?". "W ubiegłym roku przyjmowaliśmy we wrześniu. Czy
ma to jakiś związek z wyborami, czy ma to służyć monopolizacji
instytucji? Ostatnio wszystko państwo przyjmujecie" - powiedziała posłanka."

Data: 2010-06-03 11:55:01
Autor: MrWebsky
Kto uśmiercił abonament ?
No i chwała Bogu.
Na co komu ta chlewnia utrzymwana z parapodatku?
Siedlisko złogów kaczystowsko-gierkowskich.
Tak trzymać.

Data: 2010-06-03 03:52:22
Autor: HaMMeR
Kto uśmiercił abonament ?
On 3 Cze, 11:55, MrWebsky <mrweb...@poczta.onet.pl> wrote:
No i chwała Bogu.
Na co komu ta chlewnia utrzymwana z parapodatku?
Siedlisko złogów kaczystowsko-gierkowskich.
Tak trzymać.

A spod jakiego kamienia wypelzles kmieciu, ze bez zenady rzucasz
gnojem
na lewo i prawo?! A gdzie dzien dobry, jestem stad a stad i ze czujesz
sie
zaszczycony mogac skromnie kwiknac sporanem na tej grupie, pare
dreczacych cie zdan??!!
A ty nawet nie zdjales gumiakow i waciaka i juz sie pachasz na salony?
Nie wystarczy
zostawic bat w szatni, trzeba sie jeszcze umiec zachowac parobasie!
Co za rasa...

Data: 2010-06-03 04:04:25
Autor: Payol
Kto uśmiercił abonament ?
On 3 June, 11:52, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
[...]

Zaciales sie Stasiu???
Czy moze za portiera tu robisz?

peace
payol
http://www.touchtheworld.blox.pl

Data: 2010-06-03 14:28:33
Autor: MrWebsky
Kto uśmiercił abonament ?
Nie będę ci się kłaniał wsiowy burku, bo masz pchły.

Data: 2010-06-03 06:00:15
Autor: HaMMeR
Kto uśmiercił abonament ?
On 3 Cze, 14:28, MrWebsky <mrweb...@poczta.onet.pl> wrote:
Nie b d ci si k ania wsiowy burku, bo masz pch y.

-- -- -- -- -- -- -- -

Dobra, mam pchly, ty natomiast nie masz wychowania.
A tak nawiasem piszac, to swoj nick zawdzieczasz chyba
swojemu koniowi, ktorego okladasz bezrozumnie w/w batem,
 jak cie sam wozi do chaty narabanego jak stodola?
Nieprawdaz cieciu?

Data: 2010-06-03 12:00:59
Autor: u2
Kto uśmiercił abonament ?
W dniu 2010-06-03 11:55, MrWebsky pisze:
Na co komu ta chlewnia utrzymwana z parapodatku?

O, kolejny burak przyszedł ze spalonych WSI.

Data: 2010-06-03 12:10:23
Autor: MrWebsky
Kto uśmiercił abonament ?
u2 wrote:

W dniu 2010-06-03 11:55, MrWebsky pisze:
> Na co komu ta chlewnia utrzymwana z parapodatku?

O, kolejny burak przyszedł ze spalonych WSI.

Nałóż portki cioto.

Data: 2010-06-03 12:14:14
Autor: u2
Kto uśmiercił abonament ?
W dniu 2010-06-03 12:10, MrWebsky pisze:
O, kolejny burak przyszedł ze spalonych WSI.
Nałóż portki cioto.

Każdy burak sądzi po sobie :)

Data: 2010-06-03 12:41:12
Autor: awe
Kto uśmiercił abonament ?

Użytkownik "MrWebsky" <mrwebsky@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4C077BF5.CB4E08C2poczta.onet.pl...
No i chwała Bogu.
Na co komu ta chlewnia utrzymwana z parapodatku?
Siedlisko złogów kaczystowsko-gierkowskich.
Tak trzymać.
-- -- -- -- -- -- -
masz racje o ile odbierze sie koncesje TVN24 i polsatowi. Koncesja to dobro narodowe i nie mozna nim wycierac pejsate mordy
awe

Data: 2010-06-03 12:47:04
Autor: MrWebsky
Kto uśmiercił abonament ?
awe wrote:

masz racje o ile odbierze sie koncesje TVN24 i polsatowi. Koncesja to dobro
narodowe i nie mozna nim wycierac pejsate mordy
awe

I nic by się nie stało. Tak samo należałoby ukręcić ryja kościelnym
gadzinówkom.
Wszyscy wynocha do netu. Jeśli ktoś zechce ich tam słuchać/oglądać niech płaci.

Data: 2010-06-03 12:51:41
Autor: marek czaplicki
Kto uśmiercił abonament ?
awe pisze:
masz racje o ile odbierze sie koncesje TVN24 i polsatowi. Koncesja to dobro narodowe i nie mozna nim wycierac pejsate mordy
awe
piszesz tak jakby system koncesji był jakąś kopaliną, a nie decyzją administracyjną.

Data: 2010-06-03 16:11:45
Autor: Grzegorz Z.
Kto uśmiercił abonament ?
Dnia Thu, 3 Jun 2010 12:41:12 +0200, awe napisał(a):

[...]

Po pierwsze odebranie koncesji nic by nie zmieniło. Nadawać można i bez. Po drugie - co byście wszyscy z Tommym na czele zrobili bez WSI24?

Po trzecie - oto typowa katolicka mentalność - "to co mi się nie podoba, ma
być zakazane pod karą pozbawienia wolności do 10 lat". Katokomuna urwa jego
mać!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-03 16:17:57
Autor: u2
Kto uśmiercił abonament ?
W dniu 2010-06-03 16:11, Grzegorz Z. pisze:
Po pierwsze odebranie koncesji nic by nie zmieniło. Nadawać można i bez.

Można, dopóki nie złapią.

Po drugie - co byście wszyscy z Tommym na czele zrobili bez WSI24?

Trzeba wiedzieć co wróg nadaje.

Po trzecie - oto typowa katolicka mentalność - "to co mi się nie podoba, ma
być zakazane pod karą pozbawienia wolności do 10 lat". Katokomuna urwa jego
mać!

Sądzisz innych po sobie. A nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2010-06-03 16:22:10
Autor: Grzegorz Z.
Kto uśmiercił abonament ?
Dnia Thu, 03 Jun 2010 16:17:57 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-06-03 16:11, Grzegorz Z. pisze:
Po pierwsze odebranie koncesji nic by nie zmieniło. Nadawać można i bez.

Można, dopóki nie złapią.

Zestrzelą satelitę?

Po drugie - co byście wszyscy z Tommym na czele zrobili bez WSI24?

Trzeba wiedzieć co wróg nadaje.

Ja też prowadzę rutynowe nasłuchy RM ale nie przypominam sobie bym o tym co
nadają codziennie wątki zakładał.

[...]

Czego chcę zakazać i za co chcę wsadzać na 10 lat?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-03 16:34:37
Autor: u2
Kto uśmiercił abonament ?
W dniu 2010-06-03 16:22, Grzegorz Z. pisze:

Można, dopóki nie złapią.

Zestrzelą satelitę?

A jaki w tym interes dla stacji komercyjnych, aby nadawać za darmo ?

Trzeba wiedzieć co wróg nadaje.

Ja też prowadzę rutynowe nasłuchy RM ale nie przypominam sobie bym o tym co
nadają codziennie wątki zakładał.

Przecież te wątki o rydzyjku pojawiają się codziennie.

Sądzisz innych po sobie. A nie każdy jest tobie podobny.

Czego chcę zakazać i za co chcę wsadzać na 10 lat?

Chciałbyś zamordyzmu jak za starych "dobrych" czasów komuny.

Data: 2010-06-03 16:36:57
Autor: awe
Kto uśmiercił abonament ?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1ag1nxpoydnrj.1sqv330rw981u$.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
ja to na to nie mam czasu. niezly jestes. moze jeszcze sie ochrzcisz?
awe

Data: 2010-06-03 16:37:43
Autor: MrWebsky
Kto uśmiercił abonament ?
Po pierwsze odebranie koncesji nic by nie zmieniło. Nadawać można i bez.

No to na jaki ch... jest potrzebna KRRiT i inne komisje m(e)ndialne.

Po drugie - co byście wszyscy z Tommym na czele zrobili bez WSI24?

Los TVN mnie wali.

Kto uśmiercił abonament ?