Kto ustala co wchodzi w skład spadku i kto opłaca rachunki?

Data: 2011-01-23 22:39:45
Autor: Piotr [trzykoty]
Kto ustala co wchodzi w skład spadku i kto opłaca rachunki?
<lombardo3@wp.pl> wrote
1. Kto ustala co wchodzi w masę spadkową

W przypadku przyjęcia spadku wprost, jeśli sąd tego nie zrobił, to spadkobiercy. Jak się nie dogadają to sąd.

Data: 2011-01-23 13:44:39
Autor: Lombardo
On 23 Sty, 22:39, "Piotr [trzykoty]" <trzykoty_N...@o2.pl> wrote:
<lombar...@wp.pl> wrote

>1. Kto ustala co wchodzi w masę spadkową

W przypadku przyjęcia spadku wprost, jeśli sąd tego nie zrobił, to
spadkobiercy. Jak się nie dogadają to sąd.

spadkobiercą jestem tylko ja i do końca nie wiem co pozostało po wujku
więc jak to mam ustalić

Data: 2011-01-23 18:50:51
Autor: witek
On 1/23/2011 3:44 PM, Lombardo wrote:
spadkobiercą jestem tylko ja i do końca nie wiem co pozostało po wujku
więc jak to mam ustalić

szczerze mówiąc:
a kogo to obchodzi, szczególnie sądu.
Szukaj aż znajdziesz.

Data: 2011-01-24 01:01:44
Autor: Lombardo
Kto ustala co wchodzi w skład spadku i kto opłaca rachunki?

szczerze mówiąc:
a kogo to obchodzi, szczególnie sądu.
Szukaj aż znajdziesz.

A co mam wpisać w zeznaniu dla US?

Data: 2011-01-24 09:03:38
Autor: witek
On 1/24/2011 3:01 AM, Lombardo wrote:

szczerze mówiąc:
a kogo to obchodzi, szczególnie sądu.
Szukaj aż znajdziesz.

A co mam wpisać w zeznaniu dla US?

to co wiesz.
przecież wróżki nie pomogą.

Kto ustala co wchodzi w skład spadku i kto opłaca rachunki?