Kto ustala co wchodzi w skład spadku i kto opłaca rachunki?

Data: 2011-01-24 10:05:58
Autor: Michal Jankowski
Kto ustala co wchodzi w skład spadku i kto opłaca rachunki?
lombardo3@wp.pl writes:

1. Kto ustala co wchodzi w masę spadkową (ja dokładnie nie wiem co

Spadkobiercy.

wujek zostawił po sobie, wiem tylko, że kiedyś miał dom ale chyba go
sprzedał, na pewno miał jedno konto bankowe, ale kiedyś mówił, że ma
parę kont i czy coś jeszcze nie wiem)

Zapewne zostały po wujku jakieś papiery. Tam będzie - miejmy nadzieje
- umowa z bankiem, wyciągi albo co. A jak nie, to z papierem z sądu,
że jesteś spadkobiercą, możesz chodzić po bankach i pytać, czy wujek
nie miał tam konta.

  MJ

Kto ustala co wchodzi w skład spadku i kto opłaca rachunki?