Kto w Pałacu Prezydenckim kupuje małe buteleczki alk oholu?

Data: 2009-04-19 10:34:41
Autor: Oppelen
Kto w Pałacu Prezydenckim kupuje małe buteleczki alk oholu?
ancelaria Prezydenta kupuje w dużych ilościach miniaturowe alkohole, zwane potocznie "małpkami". Radio Zet dotarło do dokumentów potwierdzających zakupy. 50-gramowe buteleczki można niepostrzeżenie trzymać w kieszeni. - Ktoś w Kancelarii Prezydenta ma problemy z alkoholem - komentuje poseł Janusz Palikot.

Według dokumentów, w lutym do Pałacu Prezydenckiego dostarczono 96 buteleczek wódki, 120 whisky i 96 koniaku. Kolejną partię miniaturek Kancelaria kupiła w kwietniu. Zamówiono 60 buteleczek wódki i 120 whisky. Tylko w tych dwóch miesiącach kancelaria wydała na mini-alkohole prawie 3 tys. zł.

W swoich nietypowych zakupach urzędnicy prezydenta są osamotnieni. W ciągu ostatniego roku miniaturek nie zamawiały ani Kancelaria Premiera, ani MSZ,
Ministerstwo Finansów czy resort skarbu.

- To dowód na to, co mówię już od dawna. Ktoś w Pałacu Prezydenckim ma problemy z alkoholem - komentuje informacje radia poseł Janusz Palikot. - Nie ma zwyczaju dawania gościom Pałacu Prezydenckiego miniaturowych butelek. Osoba, która ma problemy z alkoholem chowa taką buteleczkę do torebki albo do kieszeni marynarki - tłumaczy Palikot.

Z informacji otrzymanych z Biura Prasowego Kancelarii Prezydenta wynika, że mini-alkohole nie mogą być przeznaczone na upominki. Gospodarstwo Pomocnicze Kancelarii Prezydenta, które widnieje na posiadanych przez Radio ZET dokumentach kupuje alkohole na użytek Pałacu Prezydenckiego i przyjęć w pałacu.

Aleksander Szczygło - Nie będę komentował faktur. Nie zajmuję się cateringiem - mówił pytany przez Monikę Olejnik w "Siódmym Dniu Tygodnia" polityk z Kancelarii Prezydenta.

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-19 08:57:35
Autor: Hans Kloss
Kto w Pałacu Prezydenckim kupuje małe buteleczki alkoholu?
Człowiek ganiający przed kamerami z gumowym palituskiem w ręce i w koszulce z
napisem "jestem na LSD" powinien się raczej skoncentrowac na własnych, bardzo
realnych problemach z psychika i osobowoscią niż na wydumanych cudzych. J-23

Data: 2009-04-19 16:25:21
Autor: CYC

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsep1v$of2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po pierwsze primo
1. Co Palikot ma do prezydenckich malpek . Przeciez to nie on oglosil , ze dziesiatki tysiecy zl/mc  idzie na prezydencki alkohol w tym kilkanascie na malpki !.
2. Po co w palacu malpki , jesli nie rozdaje sie je z okazji Trzech Kroli sprzataczkom , nie sa przeznaczone na prezenty dla odwiedzajacych palac dyplomatow i nie wypija je brat prezydenta ? .
3. Z kim Kaminski pije te malpki ? a jesli nie Kaminski , nie prezydent i nie Kownacki , to kto je oproznia ?
4. Jesli je nie wypijaja w palacu to byc moze sluza do rzucania do celu , co jest teoretycznie rzecz biorac , mozliwe ale zdarzyc sie to mogloby tylko wtedy , kiedy wypije sie wiecej niz malpke a powiedzialbym nawet , wiecej niz  pol litra , chyba ze postura pijacego mikra i przepita i wiele juz nie pomiesci !.

cyc

cyc

Data: 2009-04-19 10:37:58
Autor: Oppelen
Kto w Pałacu Prezydenckim kupuje małe buteleczki a lkoholu?
Myślę, że to musi być Maliniak.

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-19 11:11:45
Autor: boukun

Użytkownik "Oppelen" <veqt@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsennd$ihi$1inews.gazeta.pl...
ancelaria Prezydenta kupuje w dużych ilościach miniaturowe alkohole, zwane potocznie "małpkami".

he, he, he, prezydent pije małpki, uuuu hiii hiii hiii.

boukun

Data: 2009-04-19 11:22:47
Autor: boukun
[...]

To określenie chłopaki z Polski, moi koledzy wymyślili w Niemczech, jak kradli małpki w Mini Malu i potem z powodzeniem zostało przyjęte w Polsce. Sam jak byłem nie raz na kacu i wracałem z kolegą z burdelu, to kolega kupił sobie nalewkę, a ja prosiłem go, żeby mi kupił małpkę. On jeszcze wtedy nie wiedział co to jest, później się już nauczył. Biedny już trzy lata 11 kwietnia minęło, jak zapił się na śmierć.

boukun

Data: 2009-04-19 09:28:00
Autor: Hans Kloss
Kto w Pałacu Prezydenckim kupuje małe buteleczki alkoholu?
To określenie chłopaki z Polski, moi koledzy wymyślili w Niemczech,

Nie ma postu żebyś w nim nie zełgał matołku. To były "małpki" jeszcze przed
wojną światową. Tą pierwszą, komuszy łbie...

Data: 2009-04-19 11:37:08
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gseqr0$3kg$1inews.gazeta.pl...

To określenie chłopaki z Polski, moi koledzy wymyślili w Niemczech,

Nie ma postu żebyś w nim nie zełgał matołku. To były "małpki" jeszcze przed
wojną światową. Tą pierwszą, komuszy łbie...

Ja przed wojną nie żyłem palancie, ani w PRLowskiej telewizji nie słyszałem tego określenia. Pierwsze to usłyszałem na Heimie w Erlenbachu w Niemczech, mając już wtedy w 1987 roku 26 lat, jak chłopaki masowo kradli alkohol w supermarketach.

boukun

Data: 2009-04-19 12:01:49
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <raz.dwa.czy.i.sztery@idzie.pies.huckleberry.com> napisał w wiadomości news:gseqv8$lou$2news.interia.pl...
Użytkownik boukun napisał:

[...]

No widzisz kundel, jak niewiele trzeba, żeby skłócić i znienawidzić własny naród?
Dzisiaj wszyscy się gryzą z sobą jak nigdy wcześniej...

boukun

Data: 2009-04-19 12:50:24
Autor: rAzor

Użytkownik boukun napisał:

[...]

Starczy ledwie garstka takich złodziejskich gnojów jak ty i twoi kolesie? Won mi z oczu, śmieciu.

Data: 2009-04-19 14:44:48
Autor: boukun

Użytkownik boukun napisał:

[...]

Ktoś cię okradł kundlu, czy dostałeś kopa pod ogon?

boukun

Data: 2009-04-19 12:11:25
Autor: raff
[...]

A ja sie dziwilem kto nam taka opinie na Zachodzie wyrobil.

R.

Data: 2009-04-19 12:52:28
Autor: rAzor
Użytkownik raff napisał:
[...]

Nie ma żadnego zdziwienia - to efekt takiego właśnie wyzwolenia hołoty i dziadostwa. Starczy garstka takich zapijaczonych, złodziejskich ciuli, jak boukun i jego kumple, aby stereotyp upowszechnił się na całość.

Data: 2009-04-19 14:14:42
Autor: Piotr
Dnia Sun, 19 Apr 2009 12:52:28 +0200, rAzor napisał(a):

Nie ma żadnego zdziwienia - to efekt takiego właśnie wyzwolenia hołoty i dziadostwa. Starczy garstka takich zapijaczonych, złodziejskich ciuli, jak boukun i jego kumple, aby stereotyp upowszechnił się na całość.

I tak się stało. Bokuństwo robi gnój, gdzie się nie pojawi.
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-19 15:50:00
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:fleuf4jupyrp.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Wystarczy jednego, co reprezentuje "polski" naród machając nieobliczalnie łapkami i mieląc językiem cos pod nosem i kilku debili, co go popierają i uważają za swojego wodza. To już nie jest stereotyp, tylko odzwierciedlenie sytuacji.

boukun

Data: 2009-04-19 14:47:40
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <raz.dwa.czy.i.sztery@idzie.pies.huckleberry.com> napisał w wiadomości news:gseurg$q76$2news.interia.pl...
Użytkownik raff napisał:
[...]

Garstka i stereotyp baranie...
A twoi kumple to co psie, w biedaszybie pogrzebani?

boukun

Data: 2009-04-19 14:49:30
Autor: Oppelen

Użytkownik raff napisał:
[...]

gut - w biedaszybie pogrzebani buhahahaha

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-19 15:27:30
Autor: rAzor

Użytkownik raff napisał:
[...]

I czego szczerzysz ten "płotek", tympy durniu?

Data: 2009-04-19 15:21:56
Autor: rAzor

Użytkownik raff napisał:
[...]

Moi kumple, ruski chamie, nie chleją, nie kradną i nie robią pośmiewiska z Polski i Polaków za granicą. A teraz won, ŻYDOWSKI CHAMIE.

Data: 2009-04-19 15:30:55
Autor: Oppelen

Użytkownik raff napisał:
[...]

.... zamlaskaj jeszcze jak tobie podobny twój wódz. Albo "...spieprzaj dziadu" yntelygięcie za dychę.

Żałosny jesteś buhahahaha

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-19 15:43:34
Autor: boukun

Użytkownik raff napisał:
[...]

Żyda to se znajdź w rodzinie, albo w telewizorni, po powrocie ze szczytu jakiegoś, albo od Saakaszwilego lub spod ściany Płaczu. Zaraz coś wkleję na ten temat, bo mi podsunąłeś ciekawą myśl.

boukun

Data: 2009-04-19 15:57:59
Autor: rAzor

Użytkownik raff napisał:
[...]

Żyda to se znajdź w rodzinie,

Starczy, ze wskoczę na psp i zobaczę "boukun".

Data: 2009-04-19 16:07:15
Autor: Oppelen

Użytkownik raff napisał:
[...]

Chyba Cie wykastrowali Faflusie że musisz sie tu wyszczekać.

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-19 14:46:12
Autor: boukun

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gsetfa$9jv$1news.onet.pl...
[...]

Polacy, Polacy, i nadal wyrabiają, ci u władzy, doprowadzając całe społeczństwo do moralnego upadku.

boukun

Data: 2009-04-19 12:47:28
Autor: HaMMeR
boukun wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Ty hebany agencie, to okreslenie ma dluzsza historie niz twoje zalosne zycie,
a twoj 'aytorytet' Palikot, tak samo jak ty, w 'nogach spi i goowno wi'
'Malpka', to buteleczka 200ml wodki, a nie 50, czy tez 100ml!
Te malutkie buteleczki sa zwyklymi reklamowkami 'na bol zeba',
a nie do 'szczepienia' alkoholika...
Polactwo, buractwo, siermieznosc, nuworyszowstwo i nieuctwo- oto
CZYM jestescie kompostownicy!

Data: 2009-04-19 14:49:10
Autor: boukun

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:49eb0147$0$29438$f69f905mamut2.aster.pl...
boukun wrote:

[...]

Widzę, żęś młotek obeznany, w zaopatrzeniu kancelarii prezydenta robisz?

boukun

Data: 2009-04-19 11:41:24
Autor: konserwator
[...]

cala kancelaria? toz to tyle ile dziennie wydaje sam jeden Palikot na wode!

W swoich nietypowych zakupach urzędnicy prezydenta są osamotnieni. W ciągu ostatniego roku miniaturek nie zamawiały ani Kancelaria Premiera, ani MSZ,
Ministerstwo Finansów czy resort skarbu.

bo biora cale pollitrowki?

[...]

co sie dziwi przyglup, ze nie dostal buteleczki. PO tylu atakach na prezydenta to mu tam nawet wody w szklance nie podadza...

[...]

jakies wyjatkowo sktomne te przyjecia skoro przez 2 miesiace cala kancelaria na alkoohole wydala 3 tysiace zlotych...

POwscy "biznesmeni" Misiaki, chleboskie, tuski czy palikoty tyle wydaja przez jeden dzien na wode...

Aleksander Szczygło - Nie będę komentował faktur. Nie zajmuję się cateringiem - mówił pytany przez Monikę Olejnik w "Siódmym Dniu Tygodnia" polityk z Kancelarii Prezydenta.

no bo i co tu komentowac enuncjacje radia z czy pastujacego te bzdziny....

rym

Data: 2009-04-19 11:49:07
Autor: boukun

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gserns$lrd$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Ważne, że stale chodzi zakręcony i bełkocze coś pod nosem, mlaska i sepleni. Już lepiej jakby schlał się jak Kwaśniewski, raz na trzy miesiące przez tydzień czasu aż się zeszcza, np. w Juracie, gdzie go nikt nie widzi, otrzeźwiał, wrócił i pokazał się normalnie ludziom.

boukun

Data: 2009-04-19 12:08:50
Autor: konserwator

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsesk2$nnp$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

ale jak ma sie schlac ? malpkami?
jak by chcial sie schlac to by wzial 0,75 albo 2x0,5 na glowe i po sprawie.

rym

Data: 2009-04-19 12:17:09
Autor: boukun

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gsetbb$pbi$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Jak by wziął 0,75 to już by nieżył, jak mój kolega schodząc w wieku 42 lat. Menele tak mają, że na podtrzymanie cedzą kilka piw lub małpek na dzień... i żyją.

boukun

Data: 2009-04-19 12:23:09
Autor: konserwator

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsetr3$qc5$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

jestem na 100% pewien, ze prezydent nie pija a to z tego poiwodu, ze naturalnie troche mamrocze i jak by chlapnal kielicha to by wogole nie mozna bylo zrozumiec o co mu chodzi. Takie rerajace typy jak np. Tusk za to jak wypija to po gadce wogole nie poznasz czy pil.
Ja pijaka zawsze rozpoznam i po gadce, i po czerwonej gebie....

rym

Data: 2009-04-19 12:44:19
Autor: boukun

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gseujo$q49$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Już nie pamiętam, bo telewizji dawno nie oglądałem, wszystkie wiadomości czerpię tu z grupy, ale na ostatniej konferencji co oglądałem, coś było z relacji ostatniego jakiegoś szczytu 7 kwietnia, to ja się sam wstydziłem, bo nic nie rozumiałem, co prezydent mówi.

boukun

Data: 2009-04-19 10:51:49
Autor: Hans Kloss
Kto w Pałacu Prezydenckim kupuje małe buteleczki alkoholu?
to ja się sam wstydziłem, bo nic nie rozumiałem, co prezydent mówi.

I słusznie się wstydziłeś albowiem cywilizowany człowiek powinien sobie uszy
regularnie MYĆ. Tak tak bekon, wodą i mydłem, nie rób takiej zdziwionej miny ;)))

Data: 2009-04-19 12:51:14
Autor: HaMMeR
Kto w Pałacu Prezydenckim kupuje mał e buteleczki alkoholu?
boukun wrote:
ciach

  Menele tak mają, że na podtrzymanie cedzą kilka piw lub małpek na
dzień... i żyją.

boukun

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Malpa na drucie w bereciku z kutasikiem, to jestes sam ty!
A te twoje menelskie 'doswiadczenia' to zapewne z empirii, kapucho??

Data: 2009-04-19 14:50:32
Autor: boukun
Kto w Pałacu Prezydenckim kupuje małe buteleczki a lkoholu?

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:49eb0228$0$29469$f69f905mamut2.aster.pl...
boukun wrote:
ciach

[...]

I ty się nie wstydzisz, mieć takiego szefa?

boukun

Data: 2009-04-19 16:02:15
Autor: HaMMeR
boukun wrote:

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości
boukun wrote:
ciach

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

To jest pryszcz w porownaniu z tym, co czuje widzac
takich polackich osobnikow jak ty, na sile wmuszajacych
wszem i wobec, ze nalezycie do mojego Narodu!!
Jestescie odpadami, jakich niestety nie szczedzi przyrodzie
wiecznie ekperymentujaca ewolucja...

Data: 2009-04-19 16:11:31
Autor: Oppelen

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:49eb2eee$0$29431$f69f905mamut2.aster.pl...
boukun wrote:

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości
boukun wrote:
ciach

[...]

Bełkoczesz ćwoku, że znowu wczasy w domu spędzisz?

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-19 16:11:46
Autor: boukun

boukun wrote:

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości
boukun wrote:
ciach

[...]

Od razu widać, że należysz do "żydowskich pachołków".

boukun

Data: 2009-04-19 16:14:47
Autor: Oppelen

boukun wrote:

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości
boukun wrote:
ciach

[...]

:))) jego pejsaty ociec mu ta fucha załatwił.

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-19 19:50:58
Autor: HaMMeR

boukun wrote:

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości
boukun wrote:
ciach

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Bez komentarza ...

Data: 2009-04-19 19:54:55
Autor: Oppelen

boukun wrote:

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości
boukun wrote:
ciach

[...]

POSUSZYŁEŚ SIE FLAKU I PRZYSZEDŁEŚ?

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-20 06:01:53
Autor: cirrus
boukun wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości
boukun wrote:
ciach
[...]

Zaciął ci się  Caps Lock kretynie/

--
stevep

Data: 2009-04-20 09:50:01
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości
[...]

He, he, he, teraz już nie wiem, do kogo piszesz kretyn, do młotka, czy za młotkiem obstajesz? Też lubisz małpki?

boukun

Data: 2009-04-20 12:29:00
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsh9j7$di9$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A lubię, ale za swoje.

--
stevep

Data: 2009-04-19 12:18:10
Autor: boukun
[...]

W Juracie barek jest chyba lepiej wyposażony, bo po co ta karetka tam z odtrutką stale stoi?

boukun

Data: 2009-04-19 12:27:49
Autor: konserwator

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gseuai$pqr$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

tylko jelopy z radia Z i przyglupy cytujace te bzdziny, moga myslec, ze te (takie) zakupy alkoholu dla prezydenta robi kancelaria... Tego typu sprawunki zalatwia ZAWSZE BOR i to za wlasna kase oficerow.... Nigdy nikt na oczy nie zobaczy rachunku za flache dla prezydenta i nigdy zaden oficer nikomu nie ujawni, ze taka flache prezydentowi postawil...

rym

Data: 2009-04-19 12:46:02
Autor: boukun

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gseusg$qcm$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

No tak, jak coś, to małpkę podrzucą BORowcowi, jak z narkotykami...

boukun

Data: 2009-04-19 12:50:24
Autor: Oppelen
[...]

Czyli wszystko ok - ZDROWIE NASZE W MAŁE GARDZIOŁKO NASZE.
Ktoś nie moze odrzałować pare zeta na wóde dla siebie to codziennie z rana walnie sete i do boju - tylko szkoda że takie potem niedojeby robią żałoby, veta i temu podobne.
Za chlanie w robocie się wywala na zbity pysk, ale jak i prawo i sprawiedliwość po naszej stronie no to w dupę matoły jebane zazdroście i usprawiedliwiajcie swoich bohaterów, że tak można bo to stres i z gościem trza się nabrzydyngolić.
A w dupę jebane matoły i swołocz zrozumie bo niczym sie od nas nie różni i takie same kryteria oceny ma.

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-19 13:01:30
Autor: HaMMeR
Oppelen wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Oooo.., milosnik 'malpek'!!!
Ty chyba juz tak od poludnia sobie nie odmawiasz kolku..,
bo bredzisz jak POhebany obiekt indoktrynaci GooWnopodajnikiem??

Data: 2009-04-19 13:28:58
Autor: Oppelen

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:49eb0496$0$29374$f69f905mamut2.aster.pl...
Oppelen wrote:

[...]

PO prostu stwierdziłem fakt że w robocie ktoś chlej.
Nie rozumiem dlaczego ludziska bronią takiego postępowania.
Każdy jest nastwiony, aby bronić swojej opcji politycznej obojetnie czy szef nasrał komuś w talerz czy nie to i tak wszystko da się zjeść. Kazdy do kamerki sie uśmiecha i bełkocze jaki to on anielsko bądź niewyobrażalnie super prawy człowiek.
A ty po co zabierasz głos pacanie jak nie jesteś w temacie dyskusji?

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-19 15:54:24
Autor: HaMMeR

Oppelen wrote:

[...]

Jestes tego pewien smieciu??
Spod jakiego kamienia wypelzles, ze osmielasz sie mowic do mnie per ty!
To przywilej dla myslacych, a nie zbuntowanego buractwa!
Skul te osle uszy, bo cie skarce dosadniej niedojdo!

Data: 2009-04-19 16:09:07
Autor: Oppelen

Oppelen wrote:

[...]

... matole, powiedz jak cie Zochan ruchoł. buhahahaha

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-19 19:55:48
Autor: HaMMeR

Oppelen wrote:

[...]

Nie smiej sie tyle,
bo znow Zochana bedziesz mial w 'tyle'..

Boszszsz.., co za prymityw?!!

Data: 2009-04-19 19:58:58
Autor: Oppelen

Oppelen wrote:

[...]

DORWAŁEŚ SIE DO TEJ FLASZKI I ZA JEDNYM RAZEM TAK WALISZ?

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-19 16:27:16
Autor: CYC
[...]

Typowo pisuarowa argumentacja !!.
I dziwic sie , ze niewielu w Polsc e ma szacunek dla prezydenta , jeszcze mnie dopolitykow PiS-u i zadnego dla jej prezesa !!.
Nie mozna go miec skoro wychodowali sobie taki elektorat !.

cyc

Data: 2009-04-19 14:20:22
Autor: Piotr
Dnia Sun, 19 Apr 2009 10:34:41 +0200, Oppelen napisał(a):

[...]

Jeżeli już to problemik, he, he, tak jak Palikot ma móżdżek.
Alkoholizmu nie rozpoznaje się po kupowaniu małpek, które zresztą są
szalenie nieanatomiczne, taka łyski jest w kwadratowych butelkach...
Jakby sobie pan prezydent potrzebował chalpnąć, to są piękne piersióweczki,
które nie wypychają marynarki.
Ale bzdura idzie w świat, a później jakaś swołocz coś pieprzy o standartach
w polityce.
pz
Piotr

Data: 2009-04-19 14:24:32
Autor: Oppelen

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:112pybvv44ao6.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Też popijasz w pracy?

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-19 15:50:49
Autor: Polok_prawdziwy
Oppelen wrote:

ancelaria Prezydenta kupuje w dużych ilościach miniaturowe alkohole, zwane
potocznie "małpkami". Radio Zet dotarło do dokumentów potwierdzających
zakupy. 50-gramowe buteleczki

Takie flasecki "PERSZINKI" siem swom...

Tes nosem sem nałokrongło porem perszinguw...

- tak ino, dlo kurażu...

Kto w Pałacu Prezydenckim kupuje małe buteleczki alk oholu?