Kto w Polsce finansuje czeczenskich terrorystow ?

Data: 2009-12-01 16:03:56
Autor: cyc
Kto w Polsce finansuje czeczenskich terrorystow ?
Ranna wskutek proby popelnieniu samobojswa ksiegowa czeczenskich terrorystow miala przy sobie dokumenty swiadczace o tym , ze co miesiac wplywa dla terrorystow od polskiego sponsora po 50 000 dolarow .
Kto jest tym tajemniczym sponsorem ? .
Jest w Polsce kilku ludzi z antyrosyjska fobia , w tym pewnie wielbicieli antyrosyjkiego terroryzmu  czy to z gruzinskiej , czy czeczenskiej grupy . Skad jednak biora na wsparcie dla nich pieniadze ? . Kwota 50 000 $ /mc jest zawrotna kwota jesli asygnowac ja ma prywatna osoba a moze nie o prywatna osobe chodzi , bo przeciez jesli to nie prywatny sponsor , to nie ma problemu kwoty , tylko tego jak jak formalnie rozliczyc ja w wydatkach !. .......no ale od czego sa specjalisci , no nie ? .
Tych ostatnich znajdziemy w kazdej strukturze , rowniez panstwowej .

cyc

Data: 2009-12-01 17:23:13
Autor: Piotr
Dnia Tue, 1 Dec 2009 16:03:56 +0100, cyc napisał(a):

Tych ostatnich znajdziemy w kazdej strukturze , rowniez panstwowej .

Hm, no to pewnie PiS, albo kościół, nie uważasz cycu?
Piotr

Data: 2009-12-01 20:35:45
Autor: Piotr
Dnia Tue, 1 Dec 2009 18:50:16 +0100, cyc napisał(a):

Hm, no to pewnie PiS, albo kościół, nie uważasz cycu?
Piotr

Nie uwazam .

Coś ci się odmieniło? Zmieniłeś wodę do picia?
Piotr

Data: 2009-12-02 09:34:34
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:3b7n8bf9bc5d.mugignzd3gt2.dlg40tude.net...
[...]

Twoim problemem  pewnosc , ze teks , ktory czytasz zawiera te tresci , ktore Twoim zdaniem musza sie w nim znajdowac .
Wydaje Ci sie , ze znasz mysli i prawde o autorze , kiedy tak naprawde wiesz o nim tylko to , jakim nickiem sie podpisuje .
Marny z Ciebie psycholog co przy dokonywanych przez Ciebie probach psychoanalizy  , wywoluje tylko wesolosc.

cyc

Data: 2009-12-02 09:47:39
Autor: Piotr
Dnia Wed, 2 Dec 2009 09:34:34 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Mam faktycznie problemy cycu, żeby wprost zrozumieć o czym piszesz. I to
nie z powodu głębi, tylko pokraczności stylu. Niewątpliwie są to teksty
głębokie jak studnia mądrości, ale ja po prostacku odnoszę się do tego, co
widać.
A widać niewiele i "na około Wojtek" to samo.
Piotr

Data: 2009-12-02 12:15:29
Autor: Roger Perejro
Kto w Polsce finansuje czeczenskich terrorystow ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Marny z Ciebie psycholog co przy dokonywanych przez Ciebie probach psychoanalizy  , wywoluje tylko wesolosc.

E tam psycholog, zwykły zdewociały półgłówek, trąbiący w kółko o kościółkowych "zaletach". Po prostu niereformowalny baran.

Przemek
--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedź w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywiązuje się

Data: 2009-12-01 18:09:34
Autor: Hans Kloss
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Kwota 50 000 $ /mc jest zawrotna kwota jesli asygnowac ja ma prywatna osoba

Żarty sobie stroisz? Jest w Polsce co najmniej kilkadziesiąt osób które by
upływu tak "zawrotnej" kwoty nawet nie zauważyły i dalszych kilkanaście
tysięcy które stać by było na taki wydatek bez większych problemów. Zresztą
pewnie każda średniej wielkości firma (a i niejedna mała) może wydatek tego
rzędu ukryć w kosztach a wtedy sponsoring odbywa się w dużej części na koszt
urzędu skarbowego ;).

a może nie o prywatna osobę chodzi
Tak też może być. Oni finansują u nas lsd i samoobronę, my w ramach rewanżu
wspieramy u nich tych czeczeńców.
J-23

Data: 2009-12-01 20:17:08
Autor: boukun
Kto w Polsce finansuje czeczenskich terrorystow ?

Użytkownik "Hans Kloss"
napisał w wiadomości

a może nie o prywatna osobę chodzi
Tak też może być. Oni finansują u nas lsd i samoobronę,

I PiS!

boukun

Data: 2009-12-01 19:43:33
Autor: Hans Kloss
Kto w Polsce finansuje czeczenskich terrorystow ?
I PiS!

To byłby z ich strony ciekawy manewr, wspierać w sąsiednim kraju niechętną
sobie siłę polityczną...czyżbyś sądził że ichnie ss są rządzone przez boukunów?
J-23

Data: 2009-12-01 21:46:01
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf3rl5$jf4$1inews.gazeta.pl...

[...]

To może napiszę wprost, oni finansują u nas przede wszystkim PiS!

boukun

Data: 2009-12-01 13:43:13
Autor: Hans Kloss
boukun napisał(a):

To może napiszę wprost, oni finansują u nas przede wszystkim PiS!

Dla większej wiarygodności dodaj jeszcze, ze tą informacją podzielił
się z tobą w zaufaniu twój oficer prowadzący. Btw, Dawidolf, skąd ten
odjechany pomysł :)))))))))
J-23

Data: 2009-12-01 23:06:19
Autor: MH
Kto w Polsce finansuje czeczenskich terrorystow ?
cyc <ja@ja.pl> napisał(a): > Kwota 50 000 $ /mc > jest zawrotna kwota jesli asygnowac ja ma prywatna osoba

Pirdolisz głupoty !!!  MH

Data: 2009-12-01 14:23:56
Autor: Hans Kloss
Kto w Polsce finansuje czeczenskich terrorystow ?
MH napisał(a):

Pirdolisz głupoty !!!

No dobra, taktem i elokwencją już błysnąłeś. A może coś w temacie
wątku dla odmiany?
J-23

Data: 2009-12-02 09:43:19
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf3m4u$qus$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Zwracam uwage na to , ze idzie nie o 50k$ jednorazowo , tylko miesiecznie !! a z tym mialby klopot nawet Kulczyk , czy Guzowaty  gdyby mial e wyciagnac z prywatnej kieszeni . Co innego ich firmy .
Polanki nie wychodzi z aresztu dlatego , ze nie ma 3mln . Naprawde nie ma ? .. A no nie ! Jego majatek jest oczywiscie znacznie wiekszy i wilokrotnie przewyzsza ta kwpte ale idzie o gotowke tak samo jak w przypadku sponsoringu o ktorym mowa w watku .
Napisalem , ze zaden problem dla dowolnej firmy lub panstwowej instytucji , jesli znajdzie sposob na zakamuflowanie wydatkow ale dla prywatnej osoby to duzy wydatek nawet jesli beda to ludzie tacy o ktorych mowa wyzej .

cyc

Data: 2009-12-02 01:07:55
Autor: Hans Kloss
On 2 Gru, 09:43, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Zwracam uwage na to , ze idzie nie o 50k$ jednorazowo , tylko miesiecznie !!
a z tym mialby klopot nawet Kulczyk , czy Guzowaty  gdyby mial e wyciagnac z
prywatnej kieszeni .

Napisz ze żartowałeś albo podkreśl to wężykiem ;). Sam znam kilku
ludzi których dodatkowy miesięczny wydatek 150 tysięcy złotych
bynajmniej by nie zrujnował. W przypadku osobników w rodzaju
wymienionych przez ciebie , zarabiających miesięcznie setki tysięcy
dolców, 50 tysięcy miesięcznie to kwota niemal pomijalna.
Oczywiście oni są bogaci m.in. dlatego ze nie są rozrzutni więc nie
zwykli wywalać pieniędzy w błoto, nawet tak drobnych jak owe 50
tysięcy. W ich przypadku należałoby podejrzewać że finansowanie
Czeczeńców

Data: 2009-12-02 01:10:12
Autor: Hans Kloss
On 2 Gru, 10:07, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 2 Gru, 09:43, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

> [...]

zwykli wywalać pieniędzy w błoto, nawet tak drobnych jak owe 50
tysięcy. W ich przypadku należałoby podejrzewać że finansowanie
.... traktują jako inwestycję która im się w interesach zwróci z
nawiązka. Bo ze Czeczeńcy mają rozliczne możliwości aby się za taki
sponsoring odwdzięczyć to chyba nie masz wątpliwości.
J-23

Data: 2009-12-02 15:23:31
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:aa2d0248-a255-4f07-b141-86599a700334b15g2000yqd.googlegroups.com...
On 2 Gru, 09:43, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

[...]

Zarabiaja firmy bedace ich wlasnoscia a to nie koniecznie jest to samo .
Pieniadz nie lubi stagnacji i jesli "upatrzy " sobie madrego , to na ogol wedruje ( czytaj - trafia w inwestycje ) a nie zasila kieszen wlasciciela . No chyba , ze wlascicielem jest Lepper .

cyc

Data: 2009-12-02 09:04:56
Autor: Hans Kloss
On 2 Gru, 15:23, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Zarabiaja firmy bedace ich wlasnoscia a to nie koniecznie jest to samo .

Niedaleko mojego byłego mieszkania ma swój skromny domek pewien
człowiek, jeden z właścicieli wcale nie największej firmy. Skromnego
domku i przylegającego doń niewielkiego ogródka doglądają: ogrodnik i
dwóch ochroniarzy (24/7 czyli 3 zmiany dobowe). Ponieważ nie honor
samemu autko prowadzić pan zatrudnia kierowcę. W kuchni urzęduje
kucharka, druga kobieta robi za służąca i sprzątaczkę. Trzecia jest
nianią, pilnuje dwójki jego dzieci. Być może prywatnie zatrudnia
jeszcze kogoś- nie wiem. Ale to o czym wiem na pewno to fakt ze
zatrudnia NA PEŁNYCH ETATACH co najmniej 11 osób, z których na 100%
żadna nie zarabia mniej niż 3 tysiące, co daje, lekko licząc, ponad 30
tysięcy płacone co miesiąc służbie. Uwzględnij przy tym koniecznoścc
płacenia ZUS-u (on ma za dużo do stracenia zeby ludzi zatrudniać "na
czarno") a to oznacza że miesiecznie NA SAMĄ SŁUŻBĘ pan wydaje ok 50-
60 tysięcy złociszy= 20 tysiecy dolców.
Jego domek jest naprawdę niezbyt wystawny, ogród wcale nie super
wystrzałowy, pan na pewno nie mieści się w pierwszej 20stce
najbogatszych wrocławian. Ale nie wmawiaj mi ze go nie stać, gdyby
miał taki kaprys, na comiesięczne wspomożenie dzielnych bojowników
czeczeńskich suma 50 tysięcy waszyngtonów  bo to się ma nijak do
zewnętrznych oznak jego sytuacji finansowej. Dodam przy tym że się
swoim bogactwem bynajmniej nie afiszuje a nawet jakby przeciwnie,
autkami np. jeździ dość przeciętnymi, takimi jakich pełno na
wrocławskich ulicach. Za to często je zmienia.
J-23

Data: 2009-12-01 19:00:52
Autor: Andrzej Adam Filip
Kto w Polsce finansuje czeczenskich terrorystow ? [cytat z HGW czego]
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
[...]

Link jest? Czy cytujesz agencje "wyssałem z brudnego palucha"?

Raz na wozie, raz pod wozem.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)
[ http://groups.google.pl/groups?selm=r708ubufmu-9C1@sonia.huge.strangled.net ]

Data: 2009-12-02 09:36:06
Autor: cyc

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:r708ubufmu-

Link jest? Czy cytujesz agencje "wyssałem z brudnego palucha"?

z brudnego palucha

cyc

Kto w Polsce finansuje czeczenskich terrorystow ?