Kto w Polsce finansuje czeczenskich terrorystow ? [cytat z HGW czego]

Data: 2009-12-01 19:00:52
Autor: Andrzej Adam Filip
Kto w Polsce finansuje czeczenskich terrorystow ? [cytat z HGW czego]
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
Ranna wskutek proby popelnieniu samobojswa ksiegowa czeczenskich terrorystow miala przy sobie dokumenty swiadczace o tym , ze co miesiac wplywa dla terrorystow od polskiego sponsora po 50 000 dolarow .
Kto jest tym tajemniczym sponsorem ? .
Jest w Polsce kilku ludzi z antyrosyjska fobia , w tym pewnie wielbicieli antyrosyjkiego terroryzmu  czy to z gruzinskiej , czy czeczenskiej grupy . Skad jednak biora na wsparcie dla nich pieniadze ? . Kwota 50 000 $ /mc jest zawrotna kwota jesli asygnowac ja ma prywatna osoba a moze nie o prywatna osobe chodzi , bo przeciez jesli to nie prywatny sponsor , to nie ma problemu kwoty , tylko tego jak jak formalnie rozliczyc ja w wydatkach !. ......no ale od czego sa specjalisci , no nie ? .
Tych ostatnich znajdziemy w kazdej strukturze , rowniez panstwowej .

cyc

Link jest? Czy cytujesz agencje "wyssałem z brudnego palucha"?

Raz na wozie, raz pod wozem.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)
[ http://groups.google.pl/groups?selm=r708ubufmu-9C1@sonia.huge.strangled.net ]

Data: 2009-12-02 09:36:06
Autor: cyc

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:r708ubufmu-

Link jest? Czy cytujesz agencje "wyssałem z brudnego palucha"?

z brudnego palucha

cyc

Kto w Polsce finansuje czeczenskich terrorystow ? [cytat z HGW czego]