Kto w lubuskim ma Fazerka? +troche spam;)

Data: 2009-10-11 03:58:46
Autor: Texen
Kto w lubuskim ma Fazerka? +troche spam;)
On 8 Paź, 17:28, "Ivam" <fil...@-WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm>
wrote:
Sprawa jest - kto ma fazerka (FZS'a czyli '98-'01) z silnikiem w stanie
tip-top. Chcialbym posluchac jak powinien ten silniczek pracowac. Kazdy,
ktorego sluchalem (narazie tylko 2 egzemplarze) cyka w glowicy (chyba
zaworki). Nie wiem jak to z tym jest.

ja mam fzs600 z 2003r. czyli wersja po faceliftingu :)
po przebiegu 20kkm uslyszalem w jednym warsztacie ze rozrzad jest do
wymiany (bo slychac lancuszek)
w instrukcji jest z tego co pamietam po 40kkm (moja wersja ma
przeglady co 10kkm)

w drugim warszatacie dowiedzialem sie ze zdecydowanie za wczesnie, ale
rzeczywiscie slychac takie "tykanie"
podobno ten typ tak ma. od tamtej pory zrobilem kolejne 10kkm i motor
w motocyklu caly czas pracuje tak samo.

--
texen
fzs600, w-wa

Kto w lubuskim ma Fazerka? +troche spam;)