Kto weźmie więcej?

Data: 2020-01-15 13:04:38
Autor: Runt
Kto weźmie więcej?
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,25524403,300-169-147-proc-fala-podwyzek-za-smieci-przetacza-sie-przez.html

"Samorządy w całej Polsce podniosły opłaty za śmieci. W skrajnych przypadkach sięgają one kilkuset procent."

"Michał Olszewski, zastępca prezydenta Warszawy, goszcząc w programie "Studio Biznes" wyjaśnił, że władze lokalne są zmuszone do podwyżek przez PiS, który wprowadza unijne przepisy zbyt gorliwie."

Wyższe ceny = wyższy VAT = sukces!

Słuszną linię ma wasza Partia!

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-15 16:25:06
Autor: Trefniś
Kto weźmie więcej?
W dniu .01.2020 o 13:04 Runt <runtime@anakumena.po> pisze:

[...]

To zapisz się wreszcie do tej ich partii, schizofreniku!

--
Trefniś

Data: 2020-01-15 18:12:17
Autor: Runt
Kto weźmie więcej?
W dniu 2020-01-15 o 16:25, Trefniś pisze:
[...]

Te, psycholu z MPD. PiS to wasza partia. Nie moja.

Data: 2020-01-15 19:23:52
Autor: Trefniś
Kto weźmie więcej?
W dniu .01.2020 o 18:12 Runt <runtime@anakumena.po> pisze:

[...]

To przestań ją chwalić za słuszną drogę, pizdo w occie!

--
Trefniś

Data: 2020-01-15 21:59:50
Autor: Budzik
Kto weźmie więcej?
Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

To przestań ją chwalić za słuszną drogę, pizdo w occie!

Naprawde nie czujesz ironii?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2020-01-16 22:52:29
Autor: japanizer
Kto weźmie więcej?
On Thursday, January 16, 2020 at 7:00:02 AM UTC+9, Budzik wrote:
Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

> To przestań ją chwalić za słuszną drogę, pizdo w occie!

Naprawde nie czujesz ironii?

PiSda jest z tych:

https://starecat.com/content/wp-content/uploads/is-this-stop-taking-things-literally-course-yes-please-take-a-seat-sure-thing.jpg

Data: 2020-01-17 14:42:22
Autor: Runt
Kto weźmie więcej?
W dniu 2020-01-17 o 07:52, japanizer@japanizer.org pisze:
On Thursday, January 16, 2020 at 7:00:02 AM UTC+9, Budzik wrote:
Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

To przestań ją chwalić za słuszną drogę, pizdo w occie!

Naprawde nie czujesz ironii?

Przecież ten pajac Trefniś to pisowiec czyli potomek parobków. ;-)))

Data: 2020-01-17 08:37:16
Autor: Zenek Kapelinder
Kto weźmie więcej?
Zazdrościsz mu pizdziak vel runt dziurta w dupie że miał protoplasta. ty też miałeś tyle że nn.

Data: 2020-01-18 08:15:13
Autor: Runt
Kto weźmie więcej?
W dniu 2020-01-17 o 17:37,ormowiec z butelką kefiru w odbycie Zenek Kapelinder pisze:
Zazdrościsz mu pizdziak vel runt dziurta w dupie że miał protoplasta. ty też miałeś tyle że nn.

zenuś, kiedy polscy emeryci dostaną miliony euro od Niemców? ;-)))

No jak jest z tą inflacją? Ułatwia emerytom życie czy nie? ;-)))

Data: 2020-01-17 17:59:57
Autor: Budzik
Kto weźmie więcej?
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...

> [...]

https://starecat.com/content/wp-content/uploads/is-this-stop-taking-t
hings-literally-course-yes-please-take-a-seat-sure-thing.jpg
ROTFL!

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

Data: 2020-01-16 18:21:06
Autor: Runt
Kto weźmie więcej?
W dniu 2020-01-15 o 19:23, Trefniś pisze:
[...]

Nie potrafisz zauważyć, że kpie w żywe oczy! ;-)))

pizdo w occie!

I jak ci smakowałą? ;-)))

Data: 2020-01-16 22:46:52
Autor: mrbluesky.pl
Kto weźmie więcej?
Nie potrafisz zauważyć, że kpie w żywe oczy! ;-)))
pizdo w occie!

I jak ci smakowałam? ;-))) -- -
NajprawdoPOdobniej odPOwie:
"...ujowo" ;P

Data: 2020-01-17 14:41:27
Autor: Runt
Kto weźmie więcej?
W dniu 2020-01-17 o 07:46, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Nie potrafisz zauważyć, że kpie w żywe oczy! ;-)))

pizdo w occie!

I jak ci smakowało? ;-)))

-- -
NajprawdoPOdobniej odPOwie: