Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?

Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?

Data: 2010-10-15 14:57:00
Autor: Antenka
Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?
Gdzie są zdjęcia z odlotu, filmy? Gdzie byli pismacy? Dziwne.

Antenka

Data: 2010-10-16 00:43:23
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-15 23:57, Antenka pisze:
Gdzie są zdjęcia z odlotu, filmy? Gdzie byli pismacy? Dziwne.

Antenka

No ja nie widziałem. Były pokazywane tylko jakieś archiwalne zdjęcia ze startu tego samolotu.. No i jakieś trzeszczące głosy z ktorych nic nie szło zrozumieć, a podobno po przetłumaczeniu przez "biegłego tłumacza" oznaczały życzenia szczęśliwego lotu. :-\

A swoja drogą nie sądziłem że w XXI wieku pilot z wieżą kontrolną komunikują się przez sprzęt pamiętający raczkowania CB Radia. Jest to bardzo dziwne. :-(

Dobranoc Antenko :-)

Data: 2010-10-16 12:56:02
Autor: cyc
Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?
Ci , ktorzy to widzieli zostali zamordowani przez wiadomych spiskowcow i wywiezieni na Sybir !.

cyc

Data: 2010-10-16 13:34:01
Autor: raff
W dniu 2010-10-16 12:56, cyc pisze:
Ci , ktorzy to widzieli zostali zamordowani przez wiadomych spiskowcow i
wywiezieni na Sybir !.

cyc

Najpierw wywiezieni, a potem zamordowani czy na odwrot ?

R.

Data: 2010-10-16 14:04:57
Autor: cyc

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i9c2ji$a3n$1news.onet.pl...
[...]

Zamordowani i wywiezieni a potem torturowani i przesluchiwani celem wydobycia z nich cennych informacji .
To chyba jasne , nie ? . Ojciec dyrektor , doktor mowil przeciez .

cyc

Data: 2010-10-16 15:48:02
Autor: cirrus
[...]

Jak kaĹźdemu kretynowi wygodniej.

--
stevep

Data: 2010-10-16 17:49:17
Autor: jadrys
[...]

Antenka się nie odzywa, więc ja zapytam - widziałeś cycu odlot tego samolotu z lotniska w jakiejś stacji TV? Bo ja wtedy praktycznie nie odchudziłem od telewizora, ale nie widziałem pożegnania  i odlotu  Prezydenta i zaproszonych gości... Pokazywane były tylko jakieś migawki archiwalne ze startu tego samolotu.

Data: 2010-10-16 17:51:54
Autor: u2
W dniu 2010-10-16 17:49, jadrys pisze:
[...]

No co ty. Była taka mgła, że nikt nic nie widział.

Data: 2010-10-16 20:57:37
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-16 17:51, u2 pisze:

[...]

Ale nie było jej wtedy na Okęciu. A więc nic nie stało na przeszkodzie żeby pstryknąć parę fotek i nagrać odlot.

Data: 2010-10-16 17:58:33
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9chia$ht6$1news.onet.pl...
[...]

Czego to dowodzi ? Tego , ze zamordowano ich w Polsce a ciala potem przswetransportowano do Smolenska ? . czy moze poglebiajacej sie choroby tych , ktorzy we wszystkim widzxa dowod na spisek ? .
Nie czujesz , ze zbliza Cie to do paranoi ? .

cyc

Data: 2010-10-16 18:03:09
Autor: u2
W dniu 2010-10-16 17:58, cyc pisze:
[...]

Nie paranoi, tylko pewności o postępującym rozkładzie państwa polskiego.

Ściskanie się czule ze zbrodniarzem, który nakazał wymordowanie tysięcy
Czeczenów chwały nie przynosi.

Data: 2010-10-16 18:55:27
Autor: pluton
[...]

Posylanie caluskow Gierkowi, ktory wyslugiwal sie sowieckim zbrodniarzom
(i sam byl zbrodniarzem) tez nie przynosi glosow wyborcow.

Nullification

Data: 2010-10-16 19:11:25
Autor: u2
Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z P rezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w d n. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?
W dniu 2010-10-16 18:55, pluton pisze:
ÂŚciskanie siĂŞ czule ze zbrodniarzem, ktĂłry nakazaÂł wymordowanie tysiĂŞcy
CzeczenĂłw chwaÂły nie przynosi.

Posylanie caluskow Gierkowi, ktory wyslugiwal sie sowieckim zbrodniarzom
(i sam byl zbrodniarzem) tez nie przynosi glosow wyborcow.

Nigdy się nie wysługiwał zbrodniarzom tak jak Jeruzel.

A obściskiwanie się ze zbrodniarzem który wysłał na łono Abrahama 200
tysięcy Czeczenów to hańba.

Data: 2010-10-16 19:14:40
Autor: pluton
> [...]
> (i sam byl zbrodniarzem) tez nie przynosi glosow wyborcow.

Nigdy się nie wysługiwał zbrodniarzom tak jak Jeruzel.

Ciekawa moralnosc: chociaz byl skurwysynem to tak naprawde
wcale nie byl skurwysynem, bo byly skurwysyny wieksze od niego.

A obściskiwanie się ze zbrodniarzem który wysłał na łono Abrahama 200
tysięcy Czeczenów to hańba.

A caluski z czerwownym bandytą, ktory poslal do wiezienia tysiace Polakow
to sposob na zdobywanie glosow w wyborach.

Nullification

Data: 2010-10-16 20:57:21
Autor: jadrys
[...]

Niczego nie dowodzi. Nie jest to dla mnie jakaś poszlaka, tylko dość zastanawiająca ciekawostka.

Nie nie czuję. Nie mam obsesji na żadnym punkcie.. no poza miłością do pewnej kobiety i nienawiści do kapitalizmu.

Data: 2010-10-16 22:14:15
Autor: Kaczysta
[...]

Ten filmik nie mógł być nakręcony 10 kwietnia rano w Warszawie, bo wówczas było bezchmurne niebo.
AZ

Data: 2010-10-17 09:14:20
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-16 22:14, Kaczysta pisze:
[...]

Jest to jakieś archiwalne zdjęcie startującego TU-154, niekoniecznie prezydenckiego.

Data: 2010-10-16 14:11:47
Autor: Grzegorz Z.
Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?

Gdzie są zdjęcia z odlotu, filmy?

Tu masz pokazane jak startuje:

http://www.youtube.com/watch?v=A3WrYbbpzKo&feature

Naucz się wreszcie dwóch rzeczy:

1. Odpowiadać na posty w Usenecie.

2. Posługiwać się wyszukiwarką.

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-16 17:44:29
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-16 14:11, Grzegorz Z. pisze:
Gdzie są zdjęcia z odlotu, filmy?
Tu masz pokazane jak startuje:

http://www.youtube.com/watch?v=A3WrYbbpzKo&feature

I ten filmik  jest dowodem dla ciebie?? :-D

Data: 2010-10-16 10:36:50
Autor: Antenka
On 16 Paź, 17:44, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

I ten filmik  jest dowodem dla ciebie?? :-D <

Jadrysiu, uderz w stół a głupcy z dowodami "małego Jasia" zlatują się
jak muchy do kupy ( fuj :-(( )!. Pytam się po raz ostatni - za chwlę
jasna ch_ _ _a mnie weźmie! - gdzie jest zarejestrowane pożegnanie
Prezydenta na płycie lotniska??? Chyba dość jasno się wyrażam hmm? ;-)

Antenka

P.s. I proszę, nie wymagaj zbyt wiele od głupielkowatego GrześkaZ. To
jest taki psp-owy Puchatek o bardzo malutkim rozumku haha :DDD

Data: 2010-10-16 19:32:37
Autor: pluton
[...]

No i gadaj tu z babami: nikt nie rejestrowal pozegnania tego gucia
bo nikogo to nie obchodzilo.

Nullification

Data: 2010-10-16 22:12:18
Autor: Kaczysta

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9co8f$fgf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nawet TVN, aby potem to kąśliwie skomentować?
Niewiarygodne! Przepuścić taką okazję?To szczyt nieprofesjonalizmu!
AZ

Data: 2010-10-17 01:05:45
Autor: pluton
> [...]
Nawet TVN, aby potem to kąśliwie skomentować?
Niewiarygodne! Przepuścić taką okazję?To szczyt nieprofesjonalizmu!

Zgadzam sie. Powinni sfilmować kaluze pod kadlubem i opilki metalu
pod skrzydlem, trzezwego Lecha a potem puscic reportaz z komentarzem:

" Samolot z pijanym prezydentem, bez wyciekow z silnika i z niepodpilowanymi
skrzydlami odlecial dzis do Smolenska, zeby pisiorki stracily w najblizszych
wyborach troche moherowych glosow. "

Nullification

Data: 2010-10-16 20:08:41
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Przeczytaj temat swojego wątku, trolu.

Data: 2010-10-16 20:53:09
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-16 19:36, Antenka pisze:
[...]

No tak - zadałaś Antenko proste pytanie - "Czy ktoś widział odlot TU-154 z Okęcia z Prezydentem na pokładzie", i tak się złożyło że nikt Ci nie odpowiedział. A na dodatek zostałaś w niewybredny sposób zaatakowana :-(

Data: 2010-10-16 22:20:07
Autor: Grzegorz Z.
Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?
i tak się złożyło że nikt Ci nie odpowiedział.

Jaka odpowiedź byłaby adekwatna?

Z linkiem do nagrania w rodzielczości HDTV 1080x720 Czy może w 3D? --

Data: 2010-10-16 14:06:13
Autor: Antenka
On 16 Paź, 22:20, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Jaka odpowiedź byłaby adekwatna? <

 I gadaj z głupim Puchatkiem z maleńkim rozumkiem  : - /

Antenka

Data: 2010-10-17 09:14:05
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-16 22:20, Grzegorz Z. pisze:
i tak się złożyło że nikt Ci nie
odpowiedział.
Jaka odpowiedź byłaby adekwatna?

Z linkiem do nagrania w rodzielczości HDTV 1080x720

Czy może w 3D?

Grzegorz, naprawdę cię nie zastanawia to że nie są publikowane żadne materiały z odlotu Prezydenta na tą uroczystość do Katynia? Przecież na tym lotnisku powinien być tłum dziennikarzy ze względu na wcześniejsze nagłośnienie tej sprawy...

Data: 2010-10-20 14:09:52
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Przecież merdia były i są na usługach PO. Parę dni wcześniej relacjonowały
przelot Donalda.

Data: 2010-10-20 21:24:43
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-20 14:09, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Z tym że w Polsce mało kogo interesowała wizyta Tuska. Za to bardzo wielu czekało na wizytę w Katyniu Prezydenta.

Data: 2010-10-20 21:39:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9nfmv$jgf$1news.onet.pl...
[...]

I nie zawiedli się. Prezydent zafundował im popis, że hej!!!

Data: 2010-10-21 09:09:54
Autor: jadrys
[...]

Jednak dopiero po śmierci. Wcześniej nikt nawet nie zarejestrował jego odlotu.

Data: 2010-10-21 15:10:08
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9op22$7d8$1news.onet.pl...
[...]

Coś tak się uczepił tego odlotu, o czym niby ma to świadczyć?

--
stevep

Data: 2010-10-21 15:09:03
Autor: cirrus
[...]

Jak zwykle piszesz brednie.

--
stevep

Data: 2010-10-17 16:17:28
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9csl0$hfp$2news.onet.pl...
[...]

Antenka to męższczyzna, że tak wchodzisz bez mydla w dupę?

--
stevep

Data: 2010-10-17 21:20:29
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-17 16:17, cirrus pisze:
[...]

Nie rozmawiam na gejowskie tematy, Przykro mi.

Data: 2010-10-18 15:37:01
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9fice$nbr$5news.onet.pl...
[...]

Nie rozmawiasz tylko masz skojarzenia.

--
stevep

Data: 2010-10-19 08:28:06
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-18 15:37, cirrus pisze:
[...]

Nic podobnego. Zupełnie mnie męskie  tyłki ani członki nie interesują.

Data: 2010-10-16 18:57:06
Autor: pluton
> [...]
> Tu masz pokazane jak startuje:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=A3WrYbbpzKo&feature

I ten filmik  jest dowodem dla ciebie?? :-D

No jak najbardziej - to jest dowod, ze wystartowal.
Mamy tez inne dowody ze wystartowal: sa to dowody nie wprost.
Gdyby nie wystartowal, to by nie dolecial i sie nie rozbil.

Nullification

Data: 2010-10-16 20:56:43
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-16 18:57, pluton pisze:
[...]

Mam na myśli dowód,  że to jest prezydencki samolot który wystartował owego feralnego ranka.

Data: 2010-10-17 00:56:18
Autor: pluton
> [...]
> Gdyby nie wystartowal, to by nie dolecial i sie nie rozbil.

Mam na myśli dowód,  że to jest prezydencki samolot który wystartował

On nie mogl wystartowac, bo mial wyciek z srodkowego silnika i podpilowane
skrzydlo.

Nullification

Data: 2010-10-17 09:14:14
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-17 00:56, pluton pisze:
[...]

Pytanie jest następujące - widziałeś jakieś materiały medialne ze startu tego samolotu z prezydentem na pokładzie?

Data: 2010-10-17 10:18:38
Autor: pluton
[...]

Odpowiedz jest nastepujaca: nie, poniewaz nikomu nie chcialo
sie robic takiego materialu. Ranga wydarzenia nie usprawiedliwiala
marnowania czasu kamerzystow telewizyjnych.

Nullification

Data: 2010-10-17 21:21:24
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-17 10:18, pluton pisze:
[...]

Mocno naciągana teoria. Wręcz nieprawdopodobna.

Data: 2010-10-17 23:06:56
Autor: Kaczysta

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9fic4$nbr$1news.onet.pl...
[...]

Ja też nie wierzę w to, że usłużne merdia przepuściłyby taką okazję, aby nie sfilmować odlotu delegacji z prezydentem - a nuż uda sią zrobić jakieś niekorzystne ujęcia?
AZ

Data: 2010-10-17 16:18:17
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9csl3$hfp$3news.onet.pl...
[...]

A nie wystartował?

--
stevep

Data: 2010-10-17 16:33:05
Autor: pluton
> [...]
> Mam na myśli dowód,  że to jest prezydencki samolot który wystartował

A nie wystartował?

Nie, bo miał wyciek z podpiłowanego skrzydła.

Nullification

Data: 2010-10-17 21:21:09
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-17 16:18, cirrus pisze:
[...]

To ja się pytam, a własnościowe Antenka się pyta..  Najlepiej byłoby się upewnić czy wystartował gdyby znaleźli się świadkowie tego startu.

Data: 2010-10-17 23:08:09
Autor: Kaczysta

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9fic8$nbr$2news.onet.pl...
[...]

A tu jak na złość - za Chiny takiego świadka nie można znaleźć.
AZ

Data: 2010-10-18 15:48:16
Autor: cirrus
Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4cbb65bb$0$21009$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ktoś go szukał?

--
stevep

Data: 2010-10-19 08:30:02
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-17 23:08, Kaczysta pisze:
[...]

Tak, i to mimo wysokiej nagrody pieniężnej oferowanej przez Antenkę. ;-)

Data: 2010-10-18 15:40:03
Autor: cirrus
[...]

A "własnościowie" jak nie wystartował to po kiego grzyba była sztuczna mgla?

--
stevep

Data: 2010-10-18 20:43:23
Autor: Kaczysta

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:i9hinj$4j7$1news.vectranet.pl...
[...]

Pewnie po to, aby bez zbytecznej ciekawości osób postronnych urządzić to całe pobojowisko.
AZ

Data: 2010-10-19 08:29:17
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-18 15:40, cirrus pisze:
[...]

Przecież to proste pytanie nie polega na poddawaniu w wątpliwość tego czy wystartował, ale dlaczego nie są publikowane żadne materiały z tego startu. Mało tego - ktoś publikuje jakieś archiwalne starty TU-154 przedstawiając je jako start Prezydenta w kwietniu na uroczystość katyńską... Albo ta publikowana, niezrozumiała kompletnie skrzecząca  rozmowa między pilotem a wieżą kontrolna lotniska na Okęciu.. Nie zastanawia cię to Stefan?

Data: 2010-10-19 15:40:39
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9jdvu$m6g$5news.onet.pl...
[...]

Proste pytanie- więc po co?

--
stevep

Data: 2010-10-19 20:45:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-19 15:40, cirrus pisze:
[...]

Dziękuję za odpowiedź.

Data: 2010-10-16 22:10:38
Autor: Kaczysta

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9cm5s$88l$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Mamy tez inne dowody ze wystartowal: sa to dowody nie wprost.
Gdyby nie wystartowal, to by nie dolecial i sie nie rozbil.
I to właśnie nie jest na 100% pewne, że jakiś samolot się robił.
Dlaczego nikt z oczekujacych na lotnisku w Smoleńsku nie widział nadlatującego samolotu i nie słyszał katastrofy, skoro było to kilkaset metrów od miejsca, gdzie oczekiwali na ten samolot?
AZ

Data: 2010-10-17 01:00:07
Autor: pluton
> [...]
> Gdyby nie wystartowal, to by nie dolecial i sie nie rozbil.

I to właśnie nie jest na 100% pewne, że jakiś samolot się robił.

Jakis chyba sie rozbil, bo w smoelnsku leza szczatki, i jakis
gucio nagral filmik z katastrofy.

Dlaczego nikt z oczekujacych na lotnisku w Smoleńsku nie widział
nadlatującego samolotu i nie słyszał katastrofy, skoro było to kilkaset
metrów od miejsca, gdzie oczekiwali na ten samolot?

Z powodu mgly ?

Zartowalem.

Prawdziwa przyczyne podawalem juz dawno: samolot byl zestrzelony pod Moskwa
a szczatki przewieziono do Smolenska i rozrzucono po lesie.

Nullification

Data: 2010-10-17 10:34:44
Autor: cyc

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4cba06c0$0$20990$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Dlaczego nikt z oczekujacych na lotnisku w Smoleńsku nie widział nadlatującego samolotu i nie słyszał katastrofy, skoro było to kilkaset metrów od miejsca, gdzie oczekiwali na ten samolot?

Juz nie wytrzymuje !!.
Wy jestescie naprawde pierdolnieci !!.

cyc

Data: 2010-10-17 10:42:18
Autor: pluton
Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?

Juz nie wytrzymuje !!.
Wy jestescie naprawde pierdolnieci !!.

Ale jak uroczo pierdolnięci. I swietnie sie mozna z tego posmiac.

Nullification

Data: 2010-10-16 22:07:51
Autor: Kaczysta
Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?
Tu masz pokazane jak startuje:

http://www.youtube.com/watch?v=A3WrYbbpzKo&feature

Niezupełnie - tu jest film, ja startuje JAKIŚ samolot - ni ewiadomo kiedy i z jakiego lotniska. O tym, że to jest właśnie rządowy samolot z prezydentem i delgacją na pokładzie mówi tylko dziennikarz TVN.
Chciałbym zobaczyć zdjęcia, jak delegacja wsiada do samolotu - gdzie widać wszystkich członków (lub większość) delgacji - co pozowliłoby jednoznaczenie stwierdzić, że to chodzi o ten własnie lot tych właśnie ludzi. Minęło pół roku - a takich zdjęć nie ma. To niewairygodne, aby nikt ich nie odprowadzał, nie robił zdjęć. Procedury BOR nakazują dokumentowanie każdego zdarzenia typu wyjazd delegacji najwyższego szczebla.
AZ

Data: 2010-10-17 09:13:37
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-16 22:07, Kaczysta pisze:
[...]

Tu już nawet nie chodzi o dokumentację BOR-u. - Oni nie muszą upubliczniać swoich danych. Ale sprawa Prezydenckiej wizyty w Katyniu była mocno nagłośniona medialnie, dlaczego więc żaden dziennikarz nie pojawił się na płycie lotniska żeby żeby zrobić parę fotek czy nagrać newsowy filmik z odlotu Prezydenta?

Data: 2010-10-17 00:36:22
Autor: Antenka
On 17 Paź, 09:13, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

[...]

Otóż to! Pismaki przez kilka miesięcy "zawodzili" na temat
"niechcianego lotu" Prezydenta do Katynia!

Jadrysiu, a czy to nasz rzecz, aby starać się udowodnić, iż Prezydent
cały i zdrowy  wraz z delegacją wsiadł na pokład Tu-154?! Nie!
Jeśli mi zaprezentują wiarygodne materiały, to uwierzę. To nie mój
problem. Problem ma POlszewicka banda i ci, którzy sprzątnęli
Prezydenta RP wraz z NATOwskimi generałami oraz pozostałe osoby.

Antenka

Data: 2010-10-17 15:08:02
Autor: b0niek
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
[...]

Zadaj sobie proste pytanie: Po co ktoś miałby filmować czy fotografować odlot
samolotu, skoro dziennikarze czekali na miejscu uroczystości?

[...]

A ja myślę, że to jednak wy macie poważny problem.
Po pierwsze dlatego, że macie paranoje na punkcie tematu, który już mało kogo
obchodzi, albo wręcz budzi odruch wymiotny.
Po drugie dlatego, że uważacie, że ktoś ma wam coś udowadniać, bo macie jakieś
śmieszne teorie spiskowe.
Może warto jednak zdecydować się na jakieś leczenie, albo chociaż zasięgnąć
porady u specjalisty?

Data: 2010-10-17 21:20:02
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-17 09:36, Antenka pisze:
[...]

No jasne Antenko. W tej sprawia nic nie jest jasne. Mataczenie i gmatwanie trwa od samego początku. :-(

Data: 2010-10-18 15:37:59
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9ficc$nbr$4news.onet.pl...
[...]

Aleście się dobrali.

--
stevep

Data: 2010-10-19 08:25:56
Autor: jadrys
[...]

Szkoda tylko że ciebie Stefan praca dla Adama M pozbawiła zupełnie samodzielnego myślenia.

Data: 2010-10-19 15:39:02
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9jdvq$m6g$3news.onet.pl...
[...]

Znasz powiedzenie "lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć", więc uważaj z antenka w myśl zasady "kto z kim przestaje takim się staje".

--
stevep

Data: 2010-10-19 20:45:44
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-19 15:39, cirrus pisze:
[...]

Znam to powiedzenie.. I uważam ja za.. na powiedzmy - niezbyt mądre.

Data: 2010-10-17 14:52:20
Autor: b0niek
[...]

Zauważ, że nie wszyscy mieli nabożny stosunek do byłego prezydenta, a
zdecydowana większość miała (i ma go nadal) głęboko w dupie.
W związku z tym, kto i po co miałby akurat filmować wczesnym rankiem odlot
delegacji, zwłaszcza, że i tak dziennikarze czekali już na miejscu?
Proponuję włączyć myślenie, bo wy pisowcy już na prawdę popadacie w głębokie
paranoje.

Data: 2010-10-17 08:13:30
Autor: zbig
On 17 Paź, 16:52, "b0niek" <bonis...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

delegacji, zwłaszcza, że i tak dziennikarze czekali już na miejscu?
Proponuję włączyć myślenie, bo wy pisowcy już na prawdę popadacie w głębokie

A Jarosław Kaczyński rozmawiał przez telefon satelitarny z bratem,
którego nie było w samolocie tylko gdzieś indziej i miał przystawiony
pistolet do głowy stąd oszukał brata, że rozmawia z z samolotu i że za
niedługo będą lądować.
To już nawet trudno nazwać debilizmem, to choroba szalonych krów.

Data: 2010-10-17 21:19:22
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-17 17:13, zbig pisze:
[...]

zbigu, skąd te wszystkie  wnioski? - Pytanie było niewinne - Czy ktoś widział odlot Prezydenckiego TU-154 z Okęcia".

Data: 2010-10-17 21:43:40
Autor: b0niek
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> [...]

zbigu, skąd te wszystkie  wnioski? - Pytanie było niewinne - Czy ktoś widział odlot Prezydenckiego TU-154 z Okęcia".

To ja też spytam niewinnie: czy ty nadal gwałcisz nieletnich chłopców?

Data: 2010-10-19 08:25:31
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-17 23:43, b0niek pisze:
[...]

Bez komentarza.

Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?