Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?

Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?

Data: 2010-10-16 12:56:02
Autor: cyc
Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?
Ci , ktorzy to widzieli zostali zamordowani przez wiadomych spiskowcow i wywiezieni na Sybir !.

cyc

Data: 2010-10-16 13:34:01
Autor: raff
W dniu 2010-10-16 12:56, cyc pisze:
Ci , ktorzy to widzieli zostali zamordowani przez wiadomych spiskowcow i
wywiezieni na Sybir !.

cyc

Najpierw wywiezieni, a potem zamordowani czy na odwrot ?

R.

Data: 2010-10-16 14:04:57
Autor: cyc

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i9c2ji$a3n$1news.onet.pl...
[...]

Zamordowani i wywiezieni a potem torturowani i przesluchiwani celem wydobycia z nich cennych informacji .
To chyba jasne , nie ? . Ojciec dyrektor , doktor mowil przeciez .

cyc

Data: 2010-10-16 15:48:02
Autor: cirrus
[...]

Jak kaĹźdemu kretynowi wygodniej.

--
stevep

Data: 2010-10-16 17:49:17
Autor: jadrys
[...]

Antenka się nie odzywa, więc ja zapytam - widziałeś cycu odlot tego samolotu z lotniska w jakiejś stacji TV? Bo ja wtedy praktycznie nie odchudziłem od telewizora, ale nie widziałem pożegnania  i odlotu  Prezydenta i zaproszonych gości... Pokazywane były tylko jakieś migawki archiwalne ze startu tego samolotu.

Data: 2010-10-16 17:51:54
Autor: u2
W dniu 2010-10-16 17:49, jadrys pisze:
[...]

No co ty. Była taka mgła, że nikt nic nie widział.

Data: 2010-10-16 20:57:37
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-16 17:51, u2 pisze:

[...]

Ale nie było jej wtedy na Okęciu. A więc nic nie stało na przeszkodzie żeby pstryknąć parę fotek i nagrać odlot.

Data: 2010-10-16 17:58:33
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9chia$ht6$1news.onet.pl...
[...]

Czego to dowodzi ? Tego , ze zamordowano ich w Polsce a ciala potem przswetransportowano do Smolenska ? . czy moze poglebiajacej sie choroby tych , ktorzy we wszystkim widzxa dowod na spisek ? .
Nie czujesz , ze zbliza Cie to do paranoi ? .

cyc

Data: 2010-10-16 18:03:09
Autor: u2
W dniu 2010-10-16 17:58, cyc pisze:
[...]

Nie paranoi, tylko pewności o postępującym rozkładzie państwa polskiego.

Ściskanie się czule ze zbrodniarzem, który nakazał wymordowanie tysięcy
Czeczenów chwały nie przynosi.

Data: 2010-10-16 18:55:27
Autor: pluton
[...]

Posylanie caluskow Gierkowi, ktory wyslugiwal sie sowieckim zbrodniarzom
(i sam byl zbrodniarzem) tez nie przynosi glosow wyborcow.

Nullification

Data: 2010-10-16 19:11:25
Autor: u2
Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z P rezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w d n. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?
W dniu 2010-10-16 18:55, pluton pisze:
ÂŚciskanie siĂŞ czule ze zbrodniarzem, ktĂłry nakazaÂł wymordowanie tysiĂŞcy
CzeczenĂłw chwaÂły nie przynosi.

Posylanie caluskow Gierkowi, ktory wyslugiwal sie sowieckim zbrodniarzom
(i sam byl zbrodniarzem) tez nie przynosi glosow wyborcow.

Nigdy się nie wysługiwał zbrodniarzom tak jak Jeruzel.

A obściskiwanie się ze zbrodniarzem który wysłał na łono Abrahama 200
tysięcy Czeczenów to hańba.

Data: 2010-10-16 19:14:40
Autor: pluton
> [...]
> (i sam byl zbrodniarzem) tez nie przynosi glosow wyborcow.

Nigdy się nie wysługiwał zbrodniarzom tak jak Jeruzel.

Ciekawa moralnosc: chociaz byl skurwysynem to tak naprawde
wcale nie byl skurwysynem, bo byly skurwysyny wieksze od niego.

A obściskiwanie się ze zbrodniarzem który wysłał na łono Abrahama 200
tysięcy Czeczenów to hańba.

A caluski z czerwownym bandytą, ktory poslal do wiezienia tysiace Polakow
to sposob na zdobywanie glosow w wyborach.

Nullification

Data: 2010-10-16 20:57:21
Autor: jadrys
[...]

Niczego nie dowodzi. Nie jest to dla mnie jakaś poszlaka, tylko dość zastanawiająca ciekawostka.

Nie nie czuję. Nie mam obsesji na żadnym punkcie.. no poza miłością do pewnej kobiety i nienawiści do kapitalizmu.

Data: 2010-10-16 22:14:15
Autor: Kaczysta
[...]

Ten filmik nie mógł być nakręcony 10 kwietnia rano w Warszawie, bo wówczas było bezchmurne niebo.
AZ

Data: 2010-10-17 09:14:20
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-16 22:14, Kaczysta pisze:
[...]

Jest to jakieś archiwalne zdjęcie startującego TU-154, niekoniecznie prezydenckiego.

Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?