Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?

Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?

Data: 2010-10-17 14:52:20
Autor: b0niek
Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Gdzie są zdjęcia z odlotu, filmy? Gdzie byli pismacy? Dziwne.

Antenka

Zauważ, że nie wszyscy mieli nabożny stosunek do byłego prezydenta, a
zdecydowana większość miała (i ma go nadal) głęboko w dupie.
W związku z tym, kto i po co miałby akurat filmować wczesnym rankiem odlot
delegacji, zwłaszcza, że i tak dziennikarze czekali już na miejscu?
Proponuję włączyć myślenie, bo wy pisowcy już na prawdę popadacie w głębokie
paranoje.

Data: 2010-10-17 08:13:30
Autor: zbig
On 17 Paź, 16:52, "b0niek" <bonis...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

delegacji, zwłaszcza, że i tak dziennikarze czekali już na miejscu?
Proponuję włączyć myślenie, bo wy pisowcy już na prawdę popadacie w głębokie

A Jarosław Kaczyński rozmawiał przez telefon satelitarny z bratem,
którego nie było w samolocie tylko gdzieś indziej i miał przystawiony
pistolet do głowy stąd oszukał brata, że rozmawia z z samolotu i że za
niedługo będą lądować.
To już nawet trudno nazwać debilizmem, to choroba szalonych krów.

Data: 2010-10-17 21:19:22
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-17 17:13, zbig pisze:
[...]

zbigu, skąd te wszystkie  wnioski? - Pytanie było niewinne - Czy ktoś widział odlot Prezydenckiego TU-154 z Okęcia".

Data: 2010-10-17 21:43:40
Autor: b0niek
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> [...]

zbigu, skąd te wszystkie  wnioski? - Pytanie było niewinne - Czy ktoś widział odlot Prezydenckiego TU-154 z Okęcia".

To ja też spytam niewinnie: czy ty nadal gwałcisz nieletnich chłopców?

Data: 2010-10-19 08:25:31
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-17 23:43, b0niek pisze:
[...]

Bez komentarza.

Kto widział odlot Tu-154 z Okęcia z Prezydentem Lechem Kaczyńskim na pokładzie w dn. 10.04.10r.? Gdzie są świadkowie?