Kto wie?

Data: 2009-05-11 08:33:12
Autor: Panslavista
Kto wie?
Ile kosztuje ułożenie (robocizna) paneli podłogowych od metra?
Z przesuwaniem mabli?

Data: 2009-05-11 15:06:43
Autor: Neko
Kto wie?
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Ile kosztuje ułożenie (robocizna) paneli podłogowych od metra?
Z przesuwaniem mabli?

Postawisz tego swego koszernego spirytusu co to go pedzisz w piwnicy
i Heniek zrobi ci te panele... Nawet przesunie mable...

Data: 2009-05-11 15:13:29
Autor: Panslavista
Kto wie?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Postawisz tego swego koszernego spirytusu co to go pedzisz w piwnicy
i Heniek zrobi ci te panele... Nawet przesunie mable...

Kiepski parchaty donos - nie mam destylarki, nawet najprostszej. Nawet
sokownik napieprzył - nieużywany od 20 lat - wężyki sparciały...

Data: 2009-05-11 15:24:06
Autor: Zbyszek
Kto wie?

Troll pt Panslavista pyta:

Ile kosztuje ułożenie (robocizna) paneli podłogowych od metra?
Z przesuwaniem mabli?

W Zielonej Górze orientacyjnei równowartość 1m2 paneli.
Średnio - 50-75 zł/m2.

Data: 2009-05-11 15:34:39
Autor: e2rd / Darek K.
Kto wie?
Użytkownik "Zbyszek" <zbywan1@poczta.fm> napisał
W Zielonej Górze orientacyjnei równowartość 1m2 paneli.
Średnio - 50-75 zł/m2.

Na pewno masz na myśli panele bezklejowe? Może to za barlinek?

Bo jeżeli tylko się płaci za kładzenie paneli to zmieniam branżę ;)

Pozdrawiam,
e2rd
Darek K.

Data: 2009-05-11 17:31:16
Autor: Kris
Kto wie?

Użytkownik "Zbyszek" <zbywan1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gu9918$2bt$1atlantis.news.neostrada.pl...

Ile kosztuje ułożenie (robocizna) paneli podłogowych od metra?
Z przesuwaniem mabli?

W Zielonej Górze orientacyjnei równowartość 1m2 paneli.
Średnio - 50-75 zł/m2.

Jaja sobie robisz?
Za panele bezklejowe to maks 15zł
Prostszej pracy jak układanie paneli to chyba nie ma.

Kris

Data: 2009-05-11 17:56:21
Autor: K.K.
Kto wie?
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu8hfm$d7r$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ile kosztuje ułożenie (robocizna) paneli podłogowych od metra?

dwie godziny nauki na sucho, czyli w internecie, a później cirka kwadrans z metra.

Z przesuwaniem mabli?

Tu łatwo przepłacić. Dwa browary, choć to zależy ile tych mebli.

Data: 2009-05-11 18:22:29
Autor: Panslavista
Kto wie?

Użytkownik "K.K." <zostaw.tylko.news_pl@homemedia.oraz.pl> napisał w
wiadomości news:4a084c38$1news.home.net.pl...
> [...]

z metra.

> Z przesuwaniem mabli?

Tu łatwo przepłacić. Dwa browary, choć to zależy ile tych mebli.

Panele na zastrzały - chodzi o zapłatę za metr kwadratowy - kto ile płacił.
Nie zamierzam się uczyć ani przy tym pracować - tylko proszę o info.

Data: 2009-05-11 19:38:04
Autor: Kris
Kto wie?

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu9jiq$q97$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Panele na zastrzały - chodzi o zapłatę za metr kwadratowy - kto ile płacił.
Nie zamierzam się uczyć ani przy tym pracować - tylko proszę o info.

W cywilizacji 15zł/mkw. Na zadupiach pewnie poniżej 10zł/mkw

Kris

Data: 2009-05-12 00:49:59
Autor: zkruk [Lodz]
Kto wie?
Kris wrote:

W cywilizacji 15zł/mkw. Na zadupiach pewnie poniżej 10zł/mkw

w Łodzi - płaciłem 3zł/m ze swoim materiałem
z materiałem kupionym w Castoramie płaciłbym 1.5 zł /m2

pokój 20m2 zrobili w 45 min

aż żałowałem że wcześniej 80m układałem sam :]

Data: 2009-05-12 00:52:25
Autor: zkruk [Lodz]
Kto wie?
zkruk [Lodz] wrote:
Kris wrote:

[...]

a ... i dostałem jeszcze fakture na koniec...
wcześniej przyjechała pani zrobić pomiar pomieszczenia oraz zobaczyć podłogę

miałem kupić klej - panele bezklejowe - ale oni upierali się że tak będzie lepiej
zapomniałem kupić kleju - dopłaciłem 5 czy 10 zł - panowie wzięli swój...

szybko, sprawnie, bez uwag jeśli chodzi o jakość pracy...
przyjechali o 21:00 - 5 min rozpakowywania, 45 pracy, 5 pakowania, 2 min rozliczania i uścisk dłoni

Data: 2009-05-12 10:41:38
Autor: Maverick
Kto wie?
zkruk [Lodz] wrote:
[...]

A robia tez w Warszawie?? Czeka mnie jakis remont w najblizszym czasie, a samemu sie pewnie nie zechce :D

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-05-15 08:15:29
Autor: zkruk [Lodz]
Kto wie?
Maverick wrote:

A robia tez w Warszawie?? Czeka mnie jakis remont w najblizszym
czasie, a samemu sie pewnie nie zechce :D

podjedź do Castoramy i się zapytaj czy są jakieś promocje na materiał + ułożenie...
ja w ten sposób znalazłem tą firmę...

Kto wie?