Kto wierzy Lechowi Wałęsie

Data: 2009-07-18 12:27:54
Autor: Hans Kloss
Kto wierzy Lechowi Wałęsie
.. niech pójdzie za Jasiem Kułajem ;)).
http://www.youtube.com/watch?v=mmkUlzmBomw&NR=1

Pięciu groszy bym nie dał za to że Kułaj zostanie skazany. Za czas jakiś wypuszczą go cichcem i poczekają lat parę aż sprawa przycichnie, tak jak to było w przypadku komuchów jakuboskiej i cimocha  a teraz odbywa się w sprawie pełówki cielebąk vel "sawickiej". Skorumpowane i zblatowane skurwysyństwo spod znaku pedalicji, peło i lsd trzyma się mocno.
J-23

Data: 2009-07-18 14:47:16
Autor: Dirko
Kto wierzy Lechowi Wałęsie
W wiadomości news:h3sf4a$r2e$1inews.gazeta.pl  Hans Kloss
<necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Za czas
jakiś wypuszczą go cichcem i poczekają lat parę aż sprawa
przycichnie, tak jak to było w przypadku ... cimocha ...

    ???

Skorumpowane i zblatowane skurwysyństwo spod znaku
pedalicji, peło i lsd trzyma się mocno. J-23

  Głupota i podlość trzyma się jeszcze mocniej. :-(

Data: 2009-07-18 13:53:54
Autor: Hans Kloss
Kto wierzy Lechowi Wałęsie
Dirko <ikceldeis@gmail.com> napisał(a):
> jakiś wypuszczą go cichcem i poczekają lat parę aż sprawa
> przycichnie, tak jak to było w przypadku ... cimocha ...

    ???

Noo, słynny gracz giełdowy cimoch, który grube pieniądze (nie pamietam 100 czy 200 tys zielonych) na zakup intratnych akcji otrzymał rzekomo od zięcia i córki z US of A. Kłopot w tym ze transfer takiej kasy z US of A za granicę wymaga zezwolenia śmakiś urzędów, a takowego nie było i cimochowa córcia wszystkiego się wyparła. Ujawniającemu ten przewał dziennikarzowi (nazywa się Fijor) cimochy groziły sadami i ogólnym zgnojeniem ("kto sie czepia mojej rodziny ten za to zapłaci") Oczywiście żadnych sądów nie bylo, a pozew przeciw Fijorowi złozony przez cimochów w Ameryce został przez ichni sąd oddalony jako oczywiście bezzasadny.
Pozostała jednak kwestia SKĄD CIMOCH MIAŁ KASĘ na akcje no i pytanie czy przy zakupie owych akcji cimoch wykorzystywał poufne informacje, w których posiadanie wszedł z racji sprawowanych urzędów państwowych.
Nikt tego jednak już nie drązył gdyż cimoch wycofał sie z polityki na czas jakiś. Do takich rzeczy to ja mam pamięć nie najgorszą, tak myślę...
J-23

Data: 2009-07-18 21:48:36
Autor: konserwator
Kto wierzy Lechowi Wałęsie

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3sk5i$ian$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nikt tego jednak już nie drązył gdyż cimoch wycofał sie z polityki na czas
jakiś. Do takich rzeczy to ja mam pamięć nie najgorszą, tak myślę...

Pewnie jeszcze te kase rozmnozyl na "misiaka"...

Data: 2009-07-19 09:38:30
Autor: ali
Kto wierzy Lechowi Wałęsie
Hans Kloss <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Nikt tego jednak już nie drązył gdyż cimoch wycofał sie z polityki na czas jakiś. Do takich rzeczy to ja mam pamięć nie najgorszą, tak myślę...

 krótką masz pamięć
to przypomnę
po rozwiązaniu  RWPG
KGB przewaliło do Polski na konta 86 fikcyjnych spółek ruble transferowe
równowartości rocznego budżetu
stąd się wzięła kasa na finansowanie nomenklatury
na tej kasie powstał też Kredyt Bank
afere szybko ukręcono
Balcerowicz jak zwykle palił głupa

Data: 2009-07-19 00:11:50
Autor: Adam
Kto wierzy Lechowi Wałęsie

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h3sf4a$r2e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jan Kułaj w pierwszym tygodniu stanu wojennego w reżimowej TV kajał się do obrzydliowści i agitował za zawierzeniem WRON.
AC

Kto wierzy Lechowi Wałęsie