Kto winien?

Data: 2015-08-10 12:20:28
Autor: JaTy
Kto winien?
W dniu 2015-08-09 o 14:58, Liwiusz pisze:
... a na dotychczasowym pasie, po kt贸rym jecha艂 tir ujawnia si臋
stoj膮cy samoch贸d - go艣膰 wali w niego.

czytaj膮c ten ca艂y w膮tek dochodz臋 do wniosku, 偶e ju偶 trzeba przesta膰 si臋 dziwi膰
sk膮d ta "masakra" na naszych drogach - przyjmuj膮c, 偶e zabieraj膮cy g艂os s膮
grup膮 reprezentatywn膮 kierowc贸w w Polsce to stwierdzi膰 musz臋, 偶e co najmniej
90% "niby kierowc贸w" powinno zrzec si臋 uprawnie艅 do prowadzenia czegokolwiek
na drogach i to nie tylko publicznych - dotyczy膰 powinno to szczeg贸lnie tych
"m膮drych" kt贸rzy przed podj臋ciem jakiejkolwiek czynno艣ci w czasie prowadzenia
pojazdu poddaj膮 analizie, paragraf po paragrafie z wszystkich mo偶liwych przepis贸w
i nast臋pnie dochodz膮 do wniosku, 偶e nic nie zrobi膮 bo i tak winnym b臋dzie ten inny -
ale wtedy ju偶 nie bior膮 udzia艂u w "Ziemskich" dywagacjach.
Dodam tylko 偶e kierowc膮 jestem od 1964 roku i niech mi nikt nie udowadnia
偶e jestem "kapelusznikiem" nieje偶d偶膮cym, niedowidz膮cym, o spowolnionej reakcji
czy chorym na cukrzyc臋.

Data: 2015-08-10 12:30:56
Autor: Shrek
Kto winien?
On 2015-08-10 12:20, JaTy wrote:

sk膮d ta "masakra" na naszych drogach - przyjmuj膮c, 偶e zabieraj膮cy g艂os s膮
grup膮 reprezentatywn膮 kierowc贸w w Polsce

B艂臋dne za艂o偶enie - jak kto艣 kiedy艣 napisa艂, to jednak uczestnicy grupy s膮 swego rodzaju elit膮.

Shrek.

Data: 2015-08-11 00:44:26
Autor: re
Kto winien?

U偶ytkownik "Shrek"

[...]

-- -
Nie uczestnicy tylko ... u偶ytkownicy. Tu chodzi o grupy tematyczne artyku艂贸w a nie ludzi.

Kto winien?