Kto winny

Data: 2020-11-14 05:53:32
Autor: Marcin Debowski
Kto winny
On 2020-11-13, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

https://www.youtube.com/watch?v=j9PHxUuuekQ

Kto winny ... i czego winny?

Bo na moj gust ... rolnik sie chwalic nagraniem nie powinien :-)

Wydaje się, że powinien być w stanie wyhamować, i wydaje się też, że nie musiał wcześniej przekraczać lini, ale to już ocenią ewentualni biegli :)

--
Marcin

Data: 2020-11-14 15:06:51
Autor: J.F.
Kto winny
Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:whKrH.321086$Tjh.17727@fx42.ams1...
On 2020-11-13, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

:)

Wczesniejsze przekroczenie linii podpada pod "manewr obronny" i przy okazji tego mozna by bylo samochod uszkodzic.

Ale nastepna akcja ... wyglada juz na dzialanie celowe ...
A jak nalezy to dzialanie celowe potem rozliczyc ?

J.

Data: 2020-11-16 01:03:07
Autor: JDX
Kto winny
On 2020-11-14 15:06, J.F. wrote:
[...]
Ale nastepna akcja ... wyglada juz na dzialanie celowe ...
A jak nalezy to dzialanie celowe potem rozliczyc ?
Czy aby na pewno celowe? Duży/ciężki ciągnik to jakieś 8 t, przyczepa,
strzelam, 2 t to już masz 10. A jak jeszcze miał kilka ton towaru na tej
przyczepie? Do tego ,,traktorowe" opony moją gównianą przyczepność na
asfalcie, do tego mokro było. Takie coś w miejscu nie staje. Z drugiej
strony, rzeczywiście, np. dla takiego potworka
(https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Fendt_920_Vario_TMS,_Veenhuis_loader_wagon.jpg),
z takim obciążeniem z przodu skasowanie tyłu osobówki to żaden problem,
zero szkód własnych, a podkładka w postaci filmiku jest. :-D

Swoją drogą na jutubie jest trochę filmików z kabin ciężarówek jak im
różni cwaniaczkowie zajeżdżają drogę, ale jakoś, co mnie dziwi, nie ma
filmików jak kierowcy ciężarówek kasują takich cwaniaczków: wysoki
sądzie, o tu, na filmie widać jak wjeżdża przede mnie i zaczyna hamować
bez powodu, a mój pojazd ważył wówczas 25 t, nie byłem w wyhamować. :-)

Data: 2020-11-16 03:19:30
Autor: J.F.
Kto winny
Użytkownik "JDX"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fb1c1bc$0$516$65785112@news.neostrada.pl...
On 2020-11-14 15:06, J.F. wrote:
[...]
[...]

Fonie posluchaj, na 90% celowe :-)

[...]

Bo w wiekszosci przypadkow to hamuja jednak lagodnie i ciezarowka tez moze.

J.

Data: 2020-11-16 12:04:55
Autor: T.
Kto winny
On 2020-11-14 15:06, J.F. wrote:
[...]
[...]

Są takie filmiki.
Pierwszy z brzegu:
https://www.youtube.com/watch?v=0Qp95zFJebs&has_verified=1

T.

Data: 2020-11-16 13:27:51
Autor: JDX
Kto winny
On 2020-11-14 15:06, J.F. wrote:
[...]
[...]

No słuchałem kilkukrotnie i z gadki traktorzysty nijak dla mnie nie
wynika, że zrobił to celowo.

Data: 2020-11-17 17:28:38
Autor: J.F.
Kto winny
On 2020-11-14 15:06, J.F. wrote:
[...]
[...]

IMO - po pierwszej akcji, to osobowy zwalnial w miare lagodnie,  i traktor tez mogl zwolnic/zahamowac.
Ale jemu sie nie chcialo chciec :-)

J.

Data: 2020-11-16 09:18:51
Autor: Liwiusz
Kto winny
W dniu 2020-11-16 o 01:03, JDX pisze:

sądzie, o tu, na filmie widać jak wjeżdża przede mnie i zaczyna hamować
bez powodu, a mój pojazd ważył wówczas 25 t, nie byłem w wyhamować. :-)

No to sąd powoła biegłego, który stwierdzi, że ciężar pojazdu nie ma wpływu na drogę hamowania :)

--
Liwiusz

Data: 2020-12-03 17:39:04
Autor: ąćęłńóśźż
Kto winny
Tak to mogło ewentualnie być przed czasami ABS-u.

-- -- -
sąd powoła biegłego, który stwierdzi, że ciężar pojazdu nie ma wpływu na drogę hamowania

Data: 2020-12-03 18:54:27
Autor: Shrek
Kto winny
W dniu 03.12.2020 o 17:39, ąćęłńóśźż pisze:
Tak to mogło ewentualnie być przed czasami ABS-u.

A co ma abs do tego?

--
Shrek

Data: 2020-12-16 09:17:26
Autor: Uzytkownik
Kto winny
On 2020-11-13, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Oczywiście, że działanie celowe i temu ch.... z Mercedesa powinni dożywotnio odebrać PJ za takie rzeczy. Raz mu było mało to dalej chojrakował i doczekał się słusznej kary. Brawa dla rolnika.

Kto winny