Kto właściwie kandyduje?

Data: 2010-05-11 15:29:22
Autor: cirrus
Kto właściwie kandyduje?
# Wykształcenie to wspaniała rzecz. Inna sprawa, że dyplom uczelni, a nawet stanowisko profesora nie sprawia, że człowiek staje się odporny na głupotę i ciemniactwo. I nie chodzi mi bynajmniej o prof. Krasnodębskiego, albo raczej nie chodzi mi o niego tym razem.

Chodzi mi o głupoty, które opowiada prof. Staniszkis o Bracie Jarku. Otóż jest to kandydat wspaniały, świetny, ciepły rodzinny, inteligentny. Słuchając jej wywodów mam wrażenie, że powinienem stanąć na baczność, bo mówi o WODZU przez duże "K". Oto próbka:

"Każde słowo, które mówi, jest słowem ważnym. Wszyscy się w to wsłuchują i powtarzają - mówi. Jednocześnie odpiera zarzuty, że prezes PiS milczy po tragedii. - Jarosław Kaczyński nie milczy, tylko mówi rzeczy ważne, z pewnymi przerwami"

Więc przyjrzyjmy się owemy kandydatowi. Tak naprawdę nie do końca wiemy czy kandyduje on, czy też jego zmarły brat Lech. To zresztą ciekawe, bo gdy kandydatem był Lech, to wiedzieliśmy, że tak naprawdę kandydował brat Jarek. Jego głównymi atutami zdaje być:

1) pokrewieństwo z Lechem II Kaczyńskim. Każdy kto kwestionuje jego predyspozycje kwestionuje Lecha, który jak wiemy zdaniem PiSuaru i niektórych duchownych "zginął śmiercią męczeńską." Każda krytyka brata Jarka jest więc profanacją, wojującym ateizmem, lewactwem, ubectwem etc.
2) fakt, że w kampanii brat Jarek się nie odzywa prawie w ogóle. Wszyscy wiemy, że jak tylko zaczyna mówić tym ciepłym wizjonerskim głosem, to słupki poparcia lecą na łeb na szyję. PiSuar przyjął więć najlepszą strategię: brat Jarek milczy bo ma żałobę (vide pt 1), a jak się odzywa to na wideo do Rosjan, gdzie przypomina znaną Polakom życzliwość Lecha Kaczyńskiego do ... Rosjan. Była ona większa chyba tylko od tej do Niemców.

Mam więc bardzo ciekawą kampanię: sami panowie, w 90% prawicowi. Główne skrzypce gra facet o charyźmie strzelby z którą poluje, oraz brat Jarek w wersji "kraina łagodności".

Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Bo jeśli głównym kryterium wyboru dla większości Polaków ma być pokrewieństwo z najgorszym prezydentem w historii II i III Rzeczpospoltej... to cóż... #
Ze strony:
http://tiny.pl/htg9m

--
stevep

Data: 2010-05-11 16:03:29
Autor: wekon
Kto właściwie kandyduje?
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hsbj5u$n20$1news.vectranet.pl...
# Wykształcenie to wspaniała rzecz. Inna sprawa, że dyplom uczelni, a nawet

Znaczy chciałeś Stefek powiedzieć, że Pani Staniszkis jest nie po linii, jedynej słusznej linii? No to się zawiodłeś. Poczytaj trochę o swobodzie wypowiedzi, wolności słowa, samodzielnym myśleniu i temu podobnych. Poczytaj, bo tyle ci pozostało...

wekon

Data: 2010-05-11 16:53:06
Autor: brat_olin
Kto właściwie kandyduje?
[...]