Kto wybrał Rompaja?

Data: 2009-11-21 20:51:13
Autor: abc
Kto wybrał Rompaja?
Nie pochodzi on z powszechnego wyboru, to pewne.
Cała reszta to zagadka. Na jakich zasadach został "wybrany"?

No i co na to miłośnicy demokracji?

Data: 2009-11-21 20:58:30
Autor: Jadrys
Kto wybrał Rompaja?
abc pisze:
Nie pochodzi on z powszechnego wyboru, to pewne.
Cała reszta to zagadka. Na jakich zasadach został "wybrany"?

No i co na to miłośnicy demokracji?

Może trochę szczegółów - kto to jest i na co został wybrany?

Data: 2009-11-21 12:06:02
Autor: Antenka
Kto wybrał Rompaja?
On 21 Lis, 20:58, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
abc pisze:

> Nie pochodzi on z powszechnego wyboru, to pewne.
> Cała reszta to zagadka. Na jakich zasadach został "wybrany"?

> No i co na to miłośnicy demokracji?

Może trochę szczegółów - kto to jest i na co został wybrany?

Ten belgijski Rumcajs z nikąd został wybrany na prezydenta UE  :- ?

Antenka

Data: 2009-11-21 21:14:03
Autor: Jadrys
Kto wybrał Rompaja?

abc pisze:

[...]

Ach tak.. No zupełnie mi to wyleciało z głowy :-( . Teraz sobie przypomniałem że coś takiego miało miejsce :-) . Często mi sie zdarza zapominać mało istotne sprawy.

Data: 2009-11-21 12:21:39
Autor: Antenka
Kto wybrał Rompaja?
On 21 Lis, 21:14, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Ach tak.. No zupełnie mi to wyleciało z głowy :-( . Teraz sobie
przypomniałem że coś takiego miało miejsce :-) . Często mi sie zdarza

Daj spokój, przcież nikt nie wie skąd ten Rumcajs się urwał :DD

Antenka

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Data: 2009-11-21 22:04:12
Autor: u2
Kto wybrał Rompaja?
abc pisze:
Nie pochodzi on z powszechnego wyboru, to pewne.
Cała reszta to zagadka. Na jakich zasadach został "wybrany"?

No i co na to miłośnicy demokracji?

Został nominowany, jest miłośnikiem haiku (dobrze, że nie seppuku) :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Herman_Van_Rompuy

ale poglądy ma komunistyczne :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20091121&typ=sw&id=sw03.txt

"Były belgijski premier będzie w ciągu dwóch i pół roku starał się
wypromować swoje federalistyczne przekonania. W tym tygodniu ogłosił, że
czas najwyższy, by Unia Europejska w końcu narzuciła wspólne podatki
krajom członkowskim. Jest również entuzjastą zastąpienia symboli
narodowych, dowodów osobistych, wydarzeń sportowych, flag i hymnów
państwowych unijnymi odpowiednikami."

Data: 2009-11-21 13:12:02
Autor: Marek
Kto wybrał Rompaja?
On 21 Lis, 22:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:
abc pisze:

> [...]

krajom członkowskim. Jest również entuzjastą zastąpienia symboli
narodowych, dowodów osobistych, wydarzeń sportowych, flag i hymnów

....no i jeszcze wspólna religia - przeciez nie moze tak byc, zeby
kazdy modlil sie, jak chcial...

Kto wybrał Rompaja?