Kto wycenial ksiazeczke mieszkaniowa z premia gwar.

Data: 2010-06-18 11:59:02
Autor: kapitan
Kto wycenial ksiazeczke mieszkaniowa z premia gwar.
Witam,

Pracuje nad arkuszem xls ktory wylicza wartosc premii gwarancyjnej z dawnej ksiazeczki mieszkaniowej PKO z premia gwarancyjna.

Czy jest ktos kto ma taka ksiazeczke, oddawal ja do wyceny i dostal zaswiadczenie o wysokosci zgromadzonych srodkow.
Jesli tak to czy moglby wpisac swoje dane do tego excela i napisac czy kwota sie mniej wiecej zgadza?

Excel dostepny tu:
http://www.kapitanat.pl/szacunek_premii_gwarancyjnej.xls

w razie pytan, postaram sie wszystko wyjasnic

pzdr,
Maciek

ps. wiem ze na razie oprocentowanie jest liczone zle, kapitalizowane co miesiac a nie co rok (kwartal), ale nie zaburza to ogolnego wyniku dla miesiecy gdzie premia gwar jest wyzsza czyli wszystkich ;-)

Kto wycenial ksiazeczke mieszkaniowa z premia gwar.