Kto wygra wybory prezydenckie. ;)

Data: 2010-02-22 16:11:09
Autor: cytryna
Kto wygra wybory prezydenckie. ;)
Coś mi się wydaje, że Raaaduś ma małe szanse, bo w samym PO nie będzie miał
poparcia, a i żona głosować nie może. Poza tym nawet jakby wygrał, to być
może zasadne by było podwarzenie wyników wyborów powołując się na
Konstytucję RP (o tym niżej).

Podobnie z Komorowskim (kto wie może i Donek z tego powodu zrezygnował?).

Tak czytam i... w zasadzie art 127 p. 1 konstytucji mówi, że:

"Prezydent Rzeczypospolitej jest wybierany przez Naród w wyborach..."

Bartoszewski mówi, że "Komorowski jest wzorcowy". No ale, zważywszy na
konstytucję i to nieszczęsne słowo "Naród", czy Bartoszewski może się
wypowiadać w temacie - czy może wybierać prezydenta RP?

Nie żebym się czepiał jego pochodzenia, ale coś słyszałem, że on sam jakby
ma z tym, znaczy z samookreśleniem swojej narodowości... Ma z tym problemy.

A może powinniśmy też podwarzyć drugą prezydencję Kwaśniewskiego, bo też
jakby wybierało go wielu o podobnych problemach z tożsamością (Geremek,
Michnik,...)?
-- Pit

Dla uczciwych Polaków, patriotów, ludzi kochających swój kraj oczywistym jest,
że wybory prezydenckie wygra pan prof. Lech Kaczyński. Rozliczne działania ogłupiające rodaków prowadzone przez agenturę SOWY oraz WSI popierajace dwóch firdków Radzia i Gbura to taki środek usypiający dla wyborców. Niechaj się chłopcy bawią, a w wyborach i tak otrzymaja czerwona kartkę plus gratis po sondażyku na otarcie łez. Donio juz to przerabiał może ich poinstruować co to takiego trauma powyborcza i jak długo trwa.

Data: 2010-02-22 16:17:47
Autor: cyc

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości

Dla uczciwych Polaków, patriotów, ludzi kochających swój kraj oczywistym jest,
że wybory prezydenckie wygra pan prof. Lech Kaczyński.

Od kleski glodu , dzumy , wojny i takiego prezydenta ochron mnie Panie !!.
Chron mnie rowniez od takich "uczciwych " Polakow i takich  "patriotow" o ktorych wspominasz .

cyc

Data: 2010-02-22 18:55:17
Autor: Artur Borubar

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hlu774$767$1news.onet.pl...

[...]

I od takich profesorów!

Przemek
--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS
liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., a wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego.

http://pepepe.pl/ Jeszcze 303 dni kompromitowania RP!

Kto wygra wybory prezydenckie. ;)