Kto wypromowal idiote palikmiota i jego pozal sie Boze partyjke?

Data: 2011-09-28 12:16:27
Autor: obserwator
Kto wypromowal idiote palikmiota i jego pozal sie Boze partyjke?
...palikmiota wykreowali starzy esbecy i ....Urban (guru produkujacego sie na
tej grupie nicka jadrysia rzekomego komunisty i bezczelnego  i wyjatkowo
glupiego  prosowieckiego kacapa- piszacego pod nickiem idzikowski).

Szuja palikmiot ma ratowac pelobande:))

Tekst zamieszczono dzisiaj na portalu Gazety Polskiej.

Korwin Mikke to kacapski agent wplywu, ktorego zadaniem jest odbieranie
elektoratu partia antysystemowym i robienie wody z mozgu frajerom wierzacym
w jego bredzenie. Teraz pana Janusz (hehehehe)....uwiarygadnia palikmiota oraz
moze przyczynic sie w razie niepomyslnego przebiegu wyborow, do ich
uniewaznienia:))

*Palikot przez pewien czas pozostawał w ukryciu, a tuż przed końcem kampanii
ze zdwojoną siłą pojawił się w mediach, które lansowały go na wszystkie
możliwe sposoby.

Gra toczy się o najwyższą stawkę. Wejście partii Palikota do Sejmu oznacza
koalicję z PO i uratowanie jej życia. Publikacja książki Palikota,
nagłaśnianie jego najbardziej bzdurnych akcji czy uruchomienie dziesięć dni
przed wyborami tygodnika „Wprost przeciwnie”, gdzie jednym z najważniejszych
autorów jest Robert Leszczyński startujący w wyborach z listy Palikota, to
elementy kampanii, która ma zaprowadzić do Sejmu czarnego konia, czyli partię
skandalisty PO. Tak jak cztery lata temu służby reprezentowane przez funkcjonariuszy PRL
postawiły na PO, teraz ich sympatia zwróciła się ku ruchowi Palikota, by pomóc
Platformie w zachowaniu większości rządowej.

http://niezalezna.pl/16809-sluzby-stawiaja-na-palikota

Data: 2011-09-28 14:25:28
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-28 14:16,  obserwator pisze:
Korwin Mikke to kacapski agent wplywu, ktorego zadaniem jest odbieranie

Tylko dlatego że nie jest rusofobem?

Data: 2011-09-28 12:34:38
Autor: obserwator
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
W dniu 2011-09-28 14:16,  obserwator pisze:
> Korwin Mikke to kacapski agent wplywu, ktorego zadaniem jest odbieranie

Tylko dlatego że nie jest rusofobem?

to kacapski AGENT WPYWU, imbecylu.

Data: 2011-09-28 15:00:15
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-28 14:34,  obserwator pisze:
to kacapski AGENT WPYWU, imbecylu.

Po czym to wnioskujesz, masz jakieś dowody? Miał te same poglądy za komuny, trudno byłoby posądzać czerwoną wówczas Rosję, a raczej ZSRR o promowanie kapitalizmu.

Data: 2011-09-29 23:27:27
Autor: zdumiony
[...]

Akurat tutaj popiera Białoruś przeciw Rosji
http://www.youtube.com/watch?v=WDWCOmUOaCs

Data: 2011-09-29 21:34:12
Autor: obserwator
> [...]
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):

> to kacapski AGENT WPYWU, imbecylu.

Akurat tutaj popiera Białoruś przeciw Rosji

on rozne rzeczy wygaduje- caloksztalt sie liczy. W koncu podobno ma wysokie
IQ, a tacy sa najniebezpieczniejsi. Po owocach sie takich politycznych agentow wplywu poznaje, chociaz bardzo
trudno im cokolwiek udowodnic, bo zawsze sie potrafia wymigac.

Dlatego powiadam: PO OWOCACH i obserwowac uwaznie. --

Data: 2011-09-28 14:36:58
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

..palikmiota wykreowali starzy esbecy i ....Urban

I ja.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-28 14:52:24
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 28 wrzesień 2011 14:16:

Korwin Mikke to kacapski agent wplywu, ktorego zadaniem jest odbieranie
elektoratu partia antysystemowym i robienie wody z mozgu frajerom wierzacym
w jego bredzenie.

Najlepiej by było gdyby istniała tylko jedna partia i działałby jeden wódz? Nie?
Pytanie: jakie partie w Polsce są anty-systemowe?

Data: 2011-09-28 14:55:52
Autor: Grzegorz Z.
Marek Czaplicki napisał:

[...]

Ja wiem! Ja wiem! Ja wiem! PiS jest antysystemowy!

I nie odda konfitur jakie po wygranych przez PiS wyborach spłyną nań z
naszych klejnotów w polskiej koronie - PZU, Orlenu, KGHMu i Lotosu.

Data: 2011-09-28 15:00:10
Autor: Marek Czaplicki
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 28 wrzesień 2011 14:55:

Marek Czaplicki napisał:

[...]

Ja wiem! Ja wiem! Ja wiem!
PiS jest antysystemowy!

Dzięki. Ciekawe by było poznać jednak zdanie używającego tego zdania. Myślę, że pan prezes bardzo by się zdziwił jakby ktoś jego partię chciałby nazwać "anty-systemową".

Data: 2011-09-28 16:06:49
Autor: stevep
Dnia 28-09-2011 o 14:16:27  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

przed wyborami tygodnika &#8222;Wprost przeciwnie&#8221;, gdzie jednym z  najważniejszych
[...]

Nieważne, kto wypromował, ale to jedyny pewny koalicjant PiS-u po wyborach.

--
stevep

Data: 2011-09-28 16:43:31
Autor: .
Dnia Wed, 28 Sep 2011 12:16:27 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Jestem ciekaw kto wykreował takiego idiotę jak ty. Na tym forum pisano żeś
kacapski prowokator.

Dominik

Kto wypromowal idiote palikmiota i jego pozal sie Boze partyjke?