Kto wypromowal idiote palikmiota i jego pozal sie Boze partyjke?

Data: 2011-09-28 14:52:24
Autor: Marek Czaplicki
Kto wypromowal idiote palikmiota i jego pozal sie Boze partyjke?
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 28 wrzesień 2011 14:16:

Korwin Mikke to kacapski agent wplywu, ktorego zadaniem jest odbieranie
elektoratu partia antysystemowym i robienie wody z mozgu frajerom wierzacym
w jego bredzenie.

Najlepiej by było gdyby istniała tylko jedna partia i działałby jeden wódz? Nie?
Pytanie: jakie partie w Polsce są anty-systemowe?

Data: 2011-09-28 14:55:52
Autor: Grzegorz Z.
Marek Czaplicki napisał:

[...]

Ja wiem! Ja wiem! Ja wiem! PiS jest antysystemowy!

I nie odda konfitur jakie po wygranych przez PiS wyborach spłyną nań z
naszych klejnotów w polskiej koronie - PZU, Orlenu, KGHMu i Lotosu.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-28 15:00:10
Autor: Marek Czaplicki
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 28 wrzesień 2011 14:55:

Marek Czaplicki napisał:

[...]

Ja wiem! Ja wiem! Ja wiem!
PiS jest antysystemowy!

Dzięki. Ciekawe by było poznać jednak zdanie używającego tego zdania. Myślę, że pan prezes bardzo by się zdziwił jakby ktoś jego partię chciałby nazwać "anty-systemową".

Kto wypromowal idiote palikmiota i jego pozal sie Boze partyjke?